۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

متن کامل زیارت عاشورا برای موبایل

 

دنیای موبایل

متن کامل زیارت عاشورا برای موبایل


این برنامه متن کامل زیارت عاشورا برای گوشی های موبایل می باشد. فرمت این برنامه جاوا و پسوند فایل نصبی Jar می باشد و می توانید آن را بر روی کلیه گوشی های جاوا و سیمبین نصب کنید. برای مرور دعا هم می توانید از کلیدهای جهت نما استفاده کنید و هم از کلیدهای 2 و 4 و 6 و 8 . برنامه کمی سنگین است و در اجرای اولیه لود شدن آن کمی طول می کشد. محیط برنامه و متن دعا و خط دعا بسیار زیبا طراحی شده است.

لینک دانلود (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

HiDownload Pro 7.11 Final نرم افزاری فراتر از یک دانلود منیجر

 

HiDownload Pro 7.11 Final

نرم افزاری فراتر از یک دانلود منیجر

HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت میباشد که به تازگی نسخه ی 7.11 و جدید اون با امکانات بسیار عرضه شده است ‌.
HiDownload تمامی فرمتهای صوتی و تصویری رو حتی با حجم های بالا از آدرسهای Http و FTP دریافت میکنه. قابلیت زمان بندی برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط ار اینترنت و حتی Shutdown داره که این کار , لزوم وجود ما رو هنگام دانلود فایل از اینترنت از بین میبره و خودش کار خودش رو انجام میده! از ویژگیهای خاص این نرم افزار میتوان به ضبط و دریافت فایلهای صوتی و تصویری که به صورت Online پخش میشود و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio &Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد!! به گفته ی سایت سازنده HiDownload میتونه تا 500% سرعت دریافت رو افزایش بده ! توسط نرم افزار مدیریت فایلهای فشرده ای که در خود داره میتونه انواع فایل Zip رو پس از دانلود خودش باز و محتویاتش رو نصب و یا در جای دیگر کپی کند! دارای یک موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت میباشد که کمک زیادی به کاربرانی که به موسیقی علاقه دارن میکند. دسته بندی یا همون Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث میشه کار دانلود و دسته بندی فایلها سریع تر انجام بگیره و ما مشکلات پیدا کردن فایلها پس از دانلود را به هیچ وجه نداشته باشیم.
برخی از قابلیت های اصلی برنامه:
- افزایش سرعت دانلود با تقسیم فایل به چندین بخش و دانلود همزمان تمام این قسمت ها
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP,FTP,MMS/ MMST/MMSU, RTSP,PNM
- پشتیبانی از سایت هایی نظیر rapidshare, megaupload و دیگر سایت های مشابه(برای کسانی که اکانت Premium از این سایت ها دارند)
- قابلیت ذخیره فایل ویدیویی و صوتی که قابل دانلود شدن نیستند و به صورت Streaming پخش می شوند(نظیر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینترنتی)
برخی از فرمت های پخش زنده که برنامه ساپورت می کند:
- Windows Media™
- Real Audio™ and Real Video™
- QuickTime™
- Flash Video - FLV
- Streaming MP3 - Shoutcast™
همچنین توانایی ضبط مدیا هایی که به صورت آنلاین نظیر: موزیک ویدیوها، کلیپهایی که در سایتهای نظیره:YouTube, PutFile, Google Video and other Video Sites وجود دارند، وب کم ها و...
- ساپورت Meta-files نظیره: ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و...
- توانایی دسته بندی اتوماتیک فایل ها در بخش های مختلف
- توانایی کار به صورت اتوماتیک با مرورگرهای معروف مثل: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Mozilla, Netscape, Opera
- توانایی زمان بندی جهت دانلود. کی چه چیز اول دانلود شود
- توانایی مشاهده محتویات فایل های Zip قبل از دانلود
- توانایی چک کردن فایل ها جهت وجود ویروس
- پشتیبانی از Proxy Server
- پشتیبانی از Cookies
- قابلیت Rename کردن اتوماتیک
و...


لینک دانلود
(حجم  فایل حدود 2 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

مجموعه تصاویر موبایل به مناسبت ایام محرم

 

دنیای موبایل

مجموعه تصاویر موبایل به مناسبت ایام محرم



 

 این مجموعه شامل ۲۰ تصویر با اندازه ۳۲۰�۲۴۰ پیکسل می باشد که از آنها می توانید به عنوان Wallpaper تلفن همراه خویش استفاده کنید


لینک دانلود (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد
 

EarthView 3.8.1

 

نرم افزار PC

EarthView 3.8.1



EarthView محصول شرکت Desksoft نرم افزار جالبی است که چشم اندازه های زیبای کره زمین را به همراه سایه های طبیعی شب و روز در نقاط مختلف آن, در قالب کاغذ دیواری و محافظ صفحه ویندوز نمایش داده و دسکتاپ پویا و ثابت شما را به محیطی جذاب و داینامیک تبدیل میکند. این نرم افزار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای تصاویری با کیفیت فوق العاده، و با رزولیشن (درجه وضوح) 1600x1200 می باشد که برای پس زمینه Desktop بکار می روند.
علاوه بر آن دارای نقشه کروی قدرتمندی است که نشانگر شهرهای مختلف دنیا، تصاویری از شب و روز زمین، فضای شهرها ، اتمسفر، ابرها، برآمدگی های کره زمین، وقت محلی مناطق و ... می باشد. EarthView شامل نقشه های مختلف متنوعی میباشد که قادر است سیاره خودمان، کره زمین را از فضا به گونه های مختلف و به بهترین وجه نمایش دهد.
یاد آور شوم که بخش تنظیمات این نرم افزار از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و دست کاربران را تا حد بالایی در سفارشی سازی یا Customize برنامه، باز گذاشته است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار EarthView 3.8.1:
- مشاهده وضعیت و موقعیت مکانی بیش از 3000 شهر در سراسر جهان همراه با وقت محلی آن ها
- امکان مشاهده جزئیات زمین از ارتفاعات
- مشاهده وضعیت شب و روز در نقاط مختلف کره زمین
- دارای افکت های هوایی قدرتمند
- مشاهده شهرها و نواحی پیرامون آن ها
- دارای نقشه و تصاویر مختلف کروی از کره زمین
- دارای چندین نقشه زیبا و متنوع
- دارای zoom قدرتمند جهت مشاهده جزئیات مناطق مختلف
- دارای کاغذ دیواری های با کیفیت برای Desktop و Screensaver کره زمین در فضا
- قابل اجرا بر روی ویندوز های Vista، 95،98، 2000، XP، 2003
و ...


لینک دانلود
(حجم  فایل حدود 3 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

چگونه آیدی خود را در سایت یاهو پاک کنیم؟

 

چگونه آیدی خود را در سایت یاهو پاک کنیم؟

با عرض سلام خدمت دوستان
صحبت امروز در این مورد هست که چگونه آیدی خود را در سایت یاهو پاک کنیم؟
این عمل باید با دقت زیاد انجام شود زیرا در صورت پاک شدن هیچ راهی برای باز گرداندن آیدی و یا سرویس های قبلی خود نیست .پس قبل از این کار فکر های خود را بکنید که در آخر پشیمانی سودی ندارد.البته بعد از آن شما می توانید آیدی جدید درست کنید.
برای پاک کردن آی دی خود وارد این صفحه شده ودر آنجا نام کاربری و اسم رمز خود را وارد کنید
سپس با وارد کردن مجدد پسورد آی دی مورد نظر روی accept کلیک کنید تا آی دی مورد نظر برای همیشه پاک شود..برای باز گرداندن مجدد باید دوباره در یاهو ثبت نام کنید.

دانلود تمام محتویات یک سایت با Offline Explorer Enterprise 4.9

 

نرم افزار PC

دانلود تمام محتویات یک سایت با

Offline Explorer Enterprise 4.9



Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه عکسهای Online، انجمن ها و .... از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.

قابلیت های عمومی نرم افزار:
- ذخیره زمان: با این توانایی نرم افزار می توانید بیش از 500 فایل را همزمان با هم دانلود نموده و به آسانی و به سرعت اطلاعات اینترنتی را بر روی هارد دیسک کامپیوترتان قرار دهید. این فایل ها همواره برای شما موجود است. بنابراین هیچ زمانی را از دست نخواهید داد.
- انتقال: Offline Explorer به شما اجازه می دهد حتی هنگامی که با Laptop خود در سفر هستید با وب سایت مورد نظرتان در ارتباط باشید. وقتی مسئولین پرواز از شما می خواهند اتصال اینترنتی خود را قطع نمایید، شما هنوز هم وب سایتتان را بر روی هارد دیسک دارید! حتی هنگامی که محتویات آنلاین تغییر یافته و یا جابجا شوند فایلهای شما دست نخورده باقی می مانند.
- ذخیره صوت و ویدئو برای مشاهده آفلاین: در اینترنت فایلهای صوتی و ویدئویی بسیار زیادی وجود دارد. اما ممکن است با مرورگرتان نتوانید آنها را ذخیره نمایید. این نرم افزار می توانید این کار را برای شما انجام دهد. حتی می تواند به سادگی از پروتکلهای RTSP://، PNM://، NSV:// or MMS:// نیز فایل های مورد نظرتان را ذخیره نماید. می توانید فایل هایتان را با بالاترین کیفیت حتی برای اتصالات مودمی نیز ذخیره نمایید.
- کنترل سایتها: به کمک قابلیت زمانبندی قدرتمند این برنامه، می توانید به صورت خودکار سایت های اینترنتی را کنترل نمایید. این قابلیت ساده و در عین حال قدرتمند می تواند در صورت نیاز با اینترنت اتصال برقرار نموده ، اتصال اینترنت را قطع کند، خود را از حافظه خارج نماید و یا زمانی که تمامی دانلودها به پایان رسیدند کامپیوتر را خاموش نماید.
- بروز رسانی وب سایت به صورت محلی: این نرم افزار می تواند کل یک وب سایت را دانلود نموده، به سرعت آن را ویرایش نماید و سپس مجدداً آن را بر روی اینترنت قرار دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Offline Explorer Enterprise 4.9:
- سرعت بالا، سادگی و قابلیت اعتماد در بازیابی فایلها از پروتکلهای FTP، HTTP، HTTPS، MMS، RTSP و سایتهای (NSV (SHOUTcast
- پشتیبانی از HTTP، SOCKS4، SOCKS5
- دریافت بیش از 500 فایل به صورت همزمان
- دانلود سایتهایی که با مرورگر اصلی و یا دیگر مرورگرهای کامپیوتر مشاهده شده اند. همچنین چاپ یکباره تمامی سایت
- از آنجایی که این نرم افزار از یک مسیر برای ذخیره فایلهای دانلود شده استفاده می کند، به آسانی میتوان به فایلها دسترسی داشت
- پشتیبانی از کشیدن و رها کردن پیوندها از اینترنت
- کنترل Clipboard برای خلق دستی و یا خودکار پروژه جدید
- رابط کاربری با قابلیت پیکربندی شدن به همراه ویزارد پروژه دستی
- قابلیت اجرا در پشت زمینه
- پشتیبانی از استخراج پیوندها از اسکریپت های Java و VB
- استفاده از کوکی های IE به هنگام دانلود
- جستجو در میان فایلهای دانلود شده به کمک کلمه کلیدی یا نام فایل
- امکان انتخاب چندین پروژه که به شما امکان می دهد عملیات سریعتری را بر روی آنها انجام دهید
- کنترل سرعت دانلود
- زمانبندی دانلود ها و شروع آنها با استفاده از خط فرمان
- و ...


لینک دانلود
(حجم  فایل حدود 4 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

SimWorks AntiVirus v1.30 برای S60 SymbianOS

دنیای موبایل

SimWorks AntiVirus v1.30

S60 SymbianOS



 

این آنتی ویروس برای گوشی های موبایل دارای سیستم عامل سیمبین می باشد. آنتی ویروسهای دیگری مانند Kaspersky و McAfee نیز برای موبایل ساخته شده است ولی این آنتی ویروس از کهنه کاران ویروسهای موبایل است و ویروسها را به خوبی از بین می برد. این آنتی ویروس نسخه جدید می باشد و تمامی ویروسهای منتشر شده برای موبایلها را شناسایی کرده و پاک می کند. این آنتی ویروس توانایی شناسایی و از بین بردن ویروسهای Cabir a, Cabir b, Cabir c, the Mosquitoes dialer trojan, Skulls.a, Skulls.b, Camtimer.a, Camtimer.b, Velasco, Gavno, CommWarriorو همچنین ویروسهای جدیدی مانند Mabir.a , Drever.a, Drever.b, Drever.c, Drever.d , Locknut.d, Locknut.e و Locknut.fرا دارا می باشد. در نسخه جدید برنامه توانایی شناسایی 9 تروجان جدید با نامهای Mabir.a Virus, Skulls.f trojan, Locknut.d trojan Locknut.e trojan, Locknut.f trojan, Drever.b trojan, Drever.c trojan, Redbrowser, و Drever.d trojan اضافه شده است. این آنتی ویروس می تواند به صورت تمام وقت از گوشی شما در برابر ویروسها محافظت کند. توانایی اجرا شدن با روشن شدن گوشی را دارد. توانایی شناسایی ویروس را در SMS های رسیده را دارد و اگر بتوانید به اینترنت متصل شوید می تواند خود را به روز کند. این آنتی ویروس بسیار سبک است و سرعت گوشی را کاهش نمی دهد. این نسخه از برنامه کامل است و نیازی به رجیستر کردن ندارد.


لینک دانلود (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: www.mobin-group. com
 

 نکته: فایل مورد نظر بصورت فشرده با پسوند های Zip یا Rar میباشد. لذا بعد از دریافت فایل ، آن را از حالت فشرده خارج و سپس با استفاده از دستگاه بلوتوث یا کابل و یا دستگاه کارت ریدر برروی گوشی موبایل خود Install نمایید.

 

فارسی نویس جوهر

 

نرم افزار PC

فارسی نویس جوهر

نرم افزاری جهت فارسی نویسی در برنامه های مختلف



تایپ هوشمند و آسان: فارسی نویس جوهر یک نرم افزار کاملاً هوشمند است که علاوه بر داشتن بسیاری از قابلیت های تایپی برنامه هایی نظیر Word ، کمترین مزاحمت را برای کاربر فراهم می سازد. همینطور زمانی که کاربر در تایپ کلمه ای دچار اشتباه شود هیچگاه نیازی به پاک کردن کل کلمه نخواهد داشت و کافیست حرف یا حروف اشتباه تایپ شده را پاک کرده و حروف صحیح را تایپ کند یا حتی به وسط جمله ی تایپ شده برگردد و جمله را ویرایش کند بدون اینکه مجبور باشد کلمات را پاک کرده و مجدداً تایپ کند.

بهینه سازی جهت تایپ انگلیسی فارسی: این نسخه از برنامه بشکلی بهینه سازی شده است که کاربر بتواند حتی با فونتهایی دارای کاراکترهای انگلیسی نیستند براحتی دو زبانه (فارسی-انگلیسی) تایپ کند. یعنی فقط یکبار فونت را در زمان تایپ انگلیسی تغییر دهد و برای ادامه ی تایپ فارسی احتیاجی به انتخاب مجدد فونت فارسی نداشته باشد. همینطور در برنامه یک کدپیج مخصوص برای تایپ همزمان فارسی انگلیسی در نظر گرفته شده است تا کاربر براحتی بتواند متون حاوی کلمات انگلیسی را بدون احتیاج به تغییر فونت تایپ کند.

استفاده از فونتهای نرم افزارهای فارسی نویس دیگر: این ویژگی از آن جهت در برنامه در نظر گرفته شده که بعضی از فونتها در برخی نرم افزارهای گرافیکی قابل استفاده نیستند و از طرفی کاربر نیاز به تایپ فارسی در چنین نرم افزارهایی دارد از اینرو توسط این ویژگی از برنامه ی فارسی نویس جوهر کاربر می تواند با انتخاب کدپیج مناسب دیگری نیاز خود را برآورده سازد، همینطور این ویژگی باعث می شود که دامنه ی بسیار وسیعی از فونت (بیش از هزار فونت) در اختیار کاربران قرار گیرد تا جهت تایپ مستقیم فارسی در نرم افزارهای گرافیکی مورد استفاده قرار دهند. لازم به ذکر است که این برنامه استفاده از دو ویژگی ذکر شده در بالا را حتی برای فونتهای نرم افزارهای فارسی نویس دیگر نیز فراهم می کند.

امکان تایپ غیر مستقیم فارسی: این برنامه دارای امکان تایپ غیر مستقیم نیز می باشد تا در صورت عدم موفقیت در تایپ مستقیم در یک نرم افزار گرافیکی، کاربر بتواند متن تایپ شده را توسط عملیات Copy و Paste به نرم افزار گرافیکی مورد نظرش وارد کند.
پشتیبانی از تایپ مستقیم فارسی در بیشترین نرم افزارهای گرافیکی: بدلیل نکات خاصی که در طراحی این نرم افزار مورد توجه قرار گرفته است، این محصول نسبت به نرم افزار های تایپ مستقیم فارسی دیگر در تعداد بیشتری از نرم افزارهای گرافیکی قابل استفاده می باشد.
� 3D Max 7
� Corel Draw 12
� Adobe Photoshop Cs
� Adobe Photoshop Cs2
� Adobe Premiere Pro 1.5
� Adobe Premiere Pro 2
� Ulead Video Studio 10
� Ulead Photo Impact 10
� Ulead Photo Impact 11
� MacroMedia Flash Professional 8
� MacroMedia Flash MX 2004
� MacroMedia Freehand MX 2004
� ACDSee Pro photo manager 8.1
� Swift 3D 4.50
� Swish Max
� Paint .NET 2.64
� BellTech Business Card Designer Pro
� Selteco Banner Shop Gif Animator 5.0.7.2
� Selteco Alligator Flash D

محیط ویرایشگر دارای مبدل فرمت: ویرایشگر این نرم افزار به شما امکان می دهد که متنون تایپ شده در Word را به متن قابل استفاده در نرم افزارهای گرافیکی تبدیل کنید همینطور دارای قابلیت تبدیل فرمتهای Word، پروین 2003، پروین 2005، مریم 4، IPT و جوهر به یکدیگر است.


لینک دانلود
(حجم  فایل حدود 19 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

Nitro PDF Professional v5.3.1.8 ابزاری حرفه ای برای ساخت PDF

نرم افزار PC

Nitro PDF Professional v5.3.1.8

ابزاری حرفه ای برای ساخت PDF



PDF رایج ترین فرمت برای کتابهای الکترونیکی می باشد و امروزه بسیاری از مقالات ، تحقیقات دانشجویی ، پایان نامه ها و ... نیز در این فرمت برای افراد مختلف ارائه می شوند. ساخت این نوع فرمت که از سند های متنی ، عکس ها ، صفحات وب و ... می باشد به وسیله ابزارهایی صورت می گیرد که از معروفترین آن ها می توان به برنامه شرکت Adobe یعنی Adobe Acrobat Pro اشاره نمود. نرم افزارهای دیگری نیز بدین منظور توسط دیگر شرکت ها ساخته شده اند که آن ها نیز هریک با توجه به امکانات خود توانایی هایی را به کاربران می دهند.
در این مطلب یکی از نرم افزارها را به شما معرفی می کنیم.

Nitro PDF Professional نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادراند تا اقدام به ساخت فایلهای PDF نمایند. در این نرم افزار کاربران از دیگر ویژگی ها و ابزارها همانند ساخت و ترکیب فایل های PDF ، ویرایش ، تبدیل فرمت ، برقراری امنیت برای فایل ( قرار دادن رمز عبور و کد کردن اطلاعات ) و ... برخوردار می باشند. کاربران در برنامه های مختلف ویرایشگر متن و یا برنامه های مدیریت و مشاهده عکس ها در سریعترین زمان به ابزار ساخت PDF این نرم افزار دسترسی خواهند داشت. این نرم افزار در زمانی کوتاه و به صورت منظم اقدام به ساخت فایل PDF شما و یا تبدیل یک فایل PDF به فرمت دیگری می نماید.


لینک دانلود
(حجم  فایل حدود 24 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

دیکشنری PMD-v2 برای موبایل

دنیای موبایل

دیکشنری PMD-v2 برای موبایل



 

نسخه جدید از دیکشنری انگلیسی به فارسی PMD که با گنجاندن 50000 لغت در خود به یکی از پرطرفدار ترین واژه نامه های انگلیسی به فارسی تبدیل شده است.در این نسخه از واژه نامه مزیت صفحه کلید Qwerty برای گوشی های صفحه لمسی فراهم شده است که کار با برنامه را آسان تر می نماید.این نرم افزار با فرمت جاوا منتشر شده و قابل نصب بر روی اکثر گوشی ها میباشد.


لینک دانلود (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: www.mobin-group. com
 

 نکته: فایل مورد نظر بصورت فشرده با پسوند های Zip یا Rar میباشد. لذا بعد از دریافت فایل ، آن را از حالت فشرده خارج و سپس با استفاده از دستگاه بلوتوث یا کابل و یا دستگاه کارت ریدر برروی گوشی موبایل خود Install نمایید.