۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

McAfee Total Protection v2009


McAfee Total Protection v2009

 

 

با توجه به فراوانی نرم افزارهای ضد ویروس و ضد مخرب افزاها ، و تعدد کمپانی های سازنده این دسته از نرم افزارها هنوز کاربران به دنبال آنتی ویروس هایی هستند که امنیت و سلامت سیستم آنها را کاملا تامین کرده و روال سیستم را در دست داشته باشد !! نرم افزارهای فراوانی در طول این مدت به بازار معرفی و عرضه شده اند ، ولی شاید یکی از جنجالیترین این نرم افزارها McAfee Total Protection بوده باشد !! در اولین سری تولید و عرضه این نرم افزار ادعاهای طراحان این نرم افزار تا حدی رسید که گفته میشد ، نسخه عرضه شده به بازار یکی از کاملترین ها بوده و حتی نیاز به ارائه نسخه جدید آن تا چند سال آینده نبوده و تنها با به روز رسانی از پایگاه داده ها مشکل حل خواهد شد ! ولی پس از مدتی کار با نرم افزار ، همگان متوجه نقایص و ضعف های موجود در نرم افزار شده ، بنابراین ادعاهای گروه طراح ا زیر سوال رفت !! پس از جمع آوری نسخه جنجالی و به فاصله 2 سال از نسخه سابق ، کمپانی مشهور McAfee اقدام به ارائه نسخه جدیدی کرد که تا حد فراوانی نبض بازار را در اختیار گرفت و در نهاییت موفق شد با به کارگیری پیشرفته ترین متد های طراحی و تکنولوژی های روز به روز ترین و مستحکم ترین نسخه موجود را در اختیار کاربران قرار دهد !! چند روز پیش نیز این کمپانی قدرتمند جدیدیترین نسخه از آنتی ویروس بسیار قدرتمند خود را روانه بازار کرده که با استقبالی بی نظیر مواجه شده است !!
McAfee Total Protection یک جعبه بسیار قدرتمند متشکل از نرم افزارهایی مانند : آنتی ویروس, آنتی فایروال, آنتی اسپم ،محافظ سخت افزار ، ضد مخرب ابزار و .... که در نوع خود از جهت کلی گرایی و همه جانبه بودن بی نظیر است ! کمپانی قدرتمند McAfee در طول سالیان اخیر تمامی نرم افزارهای امنیتی خود را هر ساله به صورت مجموعه هایی بی نظیر منتشر کرده است ، سیر تکاملی این مجموعه ها تا جایی ادامه داشته که Total Protection را با بازار معرفی نموده است ! ابزارهای توانمند به کار رفته در این نرم افزار قدرتمند ، خیال کاربر را به طور کلی راحت کرده و در صد اطمینان وی را تا حد قابل توجهی افزایش داده است ! وجود ابزارهای تخصصی در این زمینه باعث خواهد شد تا از هر طرف و برای هر مشکل و معظلی ابزاری جداگانه و پیشرفته موجود باشد که بتواند به راحتی در مواقع بحران به داد سیستم رسیده و آن را از وضعیت خطر خارج کند !! می توان گفت که این نرم افزار در واقع دارای بخش های گوناگونی است که در زیر به اختصار به چند بخش آن اشاره خواهیم کرد:


Data Backup : با استفاده از این ابزار شما قادر خواهید بود تا پس از تنظیم زمان دقیق جهت انجام عملیات پشتیبان گیری و تهییه Backup ، به سراغ کارهای روز مره خود رفته و این بخش عملیات حیاتی را به نرم افزار بسپارید !
Anti-phishing : یک ابزار ضد ترفند های سرقت می باشد ! این ابزار قادر خواهد بود تا اشخاص و وب سایتها یی را که به هر طریق و ترفندی قصد تجاوز به حریم شخصی شما را داشته و در فکر ربودن اطلاعات شما هستند را به سریعترین حالت ممکن شناسایی کرده و از ادامه فعالیت آنها ممانعت به عمل آورد !!
Anti-Spam : این ابزار سدی مستحکم در برابر ورود و فعالیت اسپم ها بوده و قادر است تا آنها را به راحتی شناسایی کرده و سریعا از رده خارج کند !
Anti-virus : این بخش همان بخش حیاتی و اصلی نرم افزار می باشد که می تواند سیستم شما را از انواع ویروس ها ، حتی به روز ترین آنهای پاکسازی کرده و در امان نگه دارد !
Anti-spyware : ابزاری بسیار هوشمند و قدرتمند که فعالیت آن جلوگیری همه جانبه از ورود نرم افزارهای جاسوسی و مخرب افزارها به درون سیستم می باشد !!
Two-way Firewall : نقطه عطف نرم افزار همین دیوار آتش بسیار قدرتمند آن می باشد که دارای مزایای فراوانی در هنگام اتصال به اینترنت و وب گردی می باشد !!
Parental Controls : به کمک این ابزار قادر خواهید بود تا سایت ها و مکان هایی که نیاز است دور از دید باشند و یا کودکان به آن ها دسترسی نداشته را فی*لتر کرده و محدودیت دسترسی ایجاد کنید !!
Identity Protection : این ابزار به شما کمک خواهد کرد تا بدون لو رفتن اطلاعات مهم و محرمانه خود در اینترنت به خیال راحت با گشت و گذار و یا خرید اینترنتی بپردازید !!
در نهایت باید گفت اجتماع این جنین ابزارهای قدرتمندی در این جعبه قدرتمند نوید از آینده بسیار روشن تر از حال حاضر این نرم افزار را می دهد و اینکه این نرم افزار بتواند پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و به قله تکنیک های ابزاری روز دست پیدا کند!


ویژگیهای مورد نیاز سیستم:
- سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 2000 سرویس پک- چهار (SP4) و یا بالاتر.
- سیستم عامل ویندوز XP سرویس پک- یک (SP1) و یا بالاتر
- سیستم عامل ویندوز Vista سرویس پک یک (SP1) و یا بالاتر
- صفحه نمایشی با وضوح 800 X 600 یا بیشتر
- حافظه 128 MB
- فضای خالی روی هارد دیسک 75MB
- دسترسی به اینترنت
- مرورگر اینترنتی Microsoft Internet Explorer نسخه 6.0 یا بالاتر
- مرورگر اینترنتی Mozilla Firefox نسخه 1.5 یا بالاتر


قابلیت های کلیدی نرم افزار :
- وجود ابزارهای قدرتمند و تخصصی جهت مقابله با دوره های بحران سیستمیک
- قابلیت اسکن دقیق و قدرتمند تمامی قسمت های سیستم جهت ویروس یابی
- دیوار آتشین منحصر به فرد و بی نظیر ساخته شده یا متد های طراحی روز دنیا
- محافظت دقیق از شبکه های اجرایی و آماده باش همیشگی جهت رفع عیوب و نقایص
- بکار گیری ابزراهای قدرتمند و مدرن جهت کنترل والدین بر فرزندان
- افزایش توان اجرایی و کارایی عملی سیستم با حذف فایلهای مخرب و اضافه
- انجام قدرتمند اسکن و عملیات مخرب یابی بدون کاستن از سرعت سیستم
- به کار گیری جدیدترین و پیشرفته ترین متد های طراحی روز دنیا درابزراهای کاربردی نرم افزار
- قابلیت چک و اسکن نمودن سیستم به دو صورت دستی و یا اتوماتیک
- قابلیت به روز شدن با اتصال به مرکز داده ها
- و ....
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 66 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد