۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

Total Recorder Pro v7.1 ابزاری جامع برای ضبط صدا و تصویر


Total Recorder Pro v7.1


ابزاری جامع برای ضبط صدا و تصویر

 

نیازهای مختلفی امروزه کاربران را به استفاده از نرم افزارهای ویرایشی و کاربردی در زمینه فایل های صوتی وادار می نماید. نرم افزارهای مختلفی امروزه برای کاربرد در این زمینه و رفع این نیازها تولید شده اند . نرم افزارهای ویرایشی که به منظور انجام عملیات ویرایش فایل های صوتی ساخته می شوند ، نرم افزارهای ضبط صدا ، نرم افزارهای تبدیل فرمت و بسیاری دیگر از برنامه ها که هر یک انجام وظیفه ای را بر عهده دارند.حال اگر کاربری قصد داشته باشد تا از تمامی کارایی های موجود در این نرم افزارها بهره برد می بایست تا تمامی این ابزارها را بر روی سیستم نصب نماید.
در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن شما دیگر نیاز به نصب چندین نرم افزار در این زمینه نخواهید داشت.
Total Recorder Pro نام نرم افزاری می باشد که در آن تمامی نیازهای کاربران در زمینه فایل های صوتی و تصویری بر طرف خواهد شد. در این نرم افزار ابزارهای مختلف در زمینه صدا همانند ضبط صدا ، تبدیل فرمت فایل های صوتی ، ویرایش و پردازش یک فایل صوتی ، ضبط تصویر ، ویرایش فایل های تصویری و ... قرار داده شده اند. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین ابزارها در زمینه فایل های صوتی می باشد. در واقع می توان از این نرم افزار به عنوان یک ابزار کامل و یک استدیوی صوتی حرفه ای یاد نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Total Recorder می باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- توانایی ضبط هرگونه صدایی در سیستم و میکروفون
- توانایی ضبط صدا به صورت دیجیتال برای اشتراک گذاری در اینترنت
- توانایی استفاده از ابزار جادویی ( Wizard )
- قابلیت ضبط و ویرایش تصاویر در فرمت AVI
- توانایی Encode و تبدیل فرمت فایل های صوتی
و بسیاری دیگر از توانایی ها...
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 5 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد