۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

Folder Lock 5.6

 

نرم افزار PC

Folder Lock 5.6 نرم افزاری قدرتمند و منحصر به فرد برای قفل گذاری و مخفی کردن انواع فایل ها و پوشه ها

همگی ما در هارد سیستم  خود اطلاعاتی شخصی و محرمانه ای داریم که مایلیم که کسی جز ما امکان دسترسی و اجرا و نمایش ان فایلها و پوشه های محرمانه را نداشته باشد..سیستم عامل ویندوز و کمپانی مایکروسافت برای این مهم قابلیت Hide در مشخصات هرفایل و پوشه اضافه کرده است، ولی این قابلیت به سادگی برای همگان با اشکار کردن تمامی فایلهای Hidden شده قابل دسترسیست . Folder Lock نرم افزاری محبوب و مشهوری  در این زمینه از شرکت New Softwares میباشد که قابلیت به مخفی کردن هر نوع فایل و یا پوشه و عکس و متن و یا یا قفل، کد گذاری و ناخوانا کردن فایل ها را داراسات!بدین ترتیب  هیچ کس جز شما که هم پسورد وروردی نرم افزار را دارید و هم رمز عبور فایل کدگذاری شده، قادر به دسترسی به فایل های مذکور نخواهد بود!

فایل های مخفی شده توسط Folder Lock به هیچ وجه قابل ویرایش و تغییر نیستند، غیر قابل Delete هستند و از هر نوع ویروس و Trojan و ... در امنیت میباشند!

یکی از ایراد های بسیاری نرم افزار های رایج قفل گذاری و مخفی سازی فایلها در این است که این گونه نرم افزارها با ایجاد تغییر در فایل و ویندوز؛ فایل را تنها در همان محیط ویندوز از دیدگاه کاربر مخفی نگاه می دارد و کاربر در صورت استفاده از سیستم عامل دیگری مانند داس یا یک ویندوز دیگر به اسانی قادر به مشاهده ی اطلاعات محرمانه و اجرا و کپی آنهاست که نقص بسیار بزرگیست. Folder Lock این نقیصه را تا حد بالایی را رفع نموده و با گذاشتن کد و ایجاد تغییرات بر روی خود فایل، آن را در هر سیستم عامل و محیطی غیر قابل دسترسی می کند!

فایلهای کد گذاری شده در صورت انتفال (برای مثال کپی روی Cool Disk یا Floppy یا رایت روی CD ) نیز غیر خوانا و غیر قابل دسترسی خواهند بود!

سایر ویژگی های مفید این نرم افزار :

بی نیازی به در حال اجرا بودن آن که در صورت بسته شدن آن توسط کاربر و حتی از داخل محیط Task Manager نیز باز آثار کدگذاری آن از بین نمی رود.

هیچ اثری از خود در رجیستری ویندوز و Startup باقی نمی گذارد که شک بر انگیز باشد.

قادر به قفل گذاری بر روی کل سیستم عامل است .

بیش از 5 میلیون دانلود که نشان از محبوبیت بالای آن داشته است .

و ....

 لینک دانلود
لینک دانلود غیرمستقیم می باشد (از سایت رپیدشر)

 

Privacy Shield 3.0.39

 

 

برنامه ای قدرتمند برای پاکسازی رد پاهای شما در کامپیوتر

Privacy Shield 3.0.39 برنامه ای قدرتمند برای پاکسازی رد پاهای شما در کامپیوتر
پس از هربار گشت و گذار در اینترنت و یا انجام فعالیت های گوناگون در محیط ویندوز , سیستم عامل به خودی خود اطلاعات بسیاری را از این فعالیت های شما در بخش های مختلفش ذخیره می کند . شاید شما برای پاک کردن این گونه رد پاهای به جا مانده از خود تنها به پاک کردن History و کوکی اینترنت اکسپلورر بسنده کنید ولی باید بدانید که ویندوز اطلاعات خود را در جاهایی کلیدی مختلفی ثبت میکند و این فعالیت های انجام شده ی شما به آسانی قابل شناسایی خواهد بود .
Privacy Shield نام نرم افزار قدرتمند دیگریست که به شما امکان پاک کردن تمامی این رد پاهای به جا مانده از فعالیتهای اینترنتی و غیر اینترنتی را می دهد .
تنها با یک کلیک Privace Shield قادر است :
- به پاک کردن History مرورگر شما و حذف تمامی محتویات پنهان شده ( Cashed ) در مرورگر اقدام کند .
- تمامی کوکی های سیستم و لیست آدرس های مشاهده ی شده ی وب را پاک کند .
- شما را از شر اطلاعات به جا مانده در داخل Index.dat ها و Autocomplete ها خلاص می کند .
- به حذف اطلاعات Documents , Find , Run و Clipboard و سطل زباله ویندوز و خالی کردن پوشه های Temporary در ویندوز اقدام نماید .
مشاهده و پاک کردن اطلاعات ثبت شده توسط نرم افزارهای مختلف ویندوز :
این نرم افزار قادر است به پاک کردن اطلاعات و History بسیاری از نرم افزار های پرکاربرد ویندوز مانند Adobe Acrobat Reader, AOL Instant Messenger, CuteFTPDivx Player, Download Accelerator, Flash Get, GetRightGO!ZILLA, Google Toolbar, Hotbar, ICQ, KazaaWindows Media Player, Morpheus, MSN MessengerNet Vampire, NetCaptor, Office (97, 2000, XP and 2003!)PowerDVD, Real Player, Sonique, SWiSH, The Playe,WinRar, WinZip, Yahoo! Messenger بپردازد !
قابلیت زمان بندی برای انجام پاکسازی های خودکار و قرار گیری در Systray ویندوز برای آسانی دسترسی و اجرای مخفیانه در Startup از ویژگی های دیگر این محصول است

تصویراز محیط برنامه - 1
تصویراز محیط برنامه - 2
سایت سازنده

سایت rapidshare : پس از کلیک بر روی لینک دانلود بر روی گزینه Free کلیک کرده و مدت 60 ثانیه صبر کنید تا لینک دانلود پدیدار شود و همچنین متنی که داخل باکس هست را هم وارد نمائید و سپس بر روی لینک ظاهر شده کلیک کرده که دانلود شروع شود.
برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید
طریقه باز کردن فایل های فشرده با پسوند RAR

لینک دانلود/Download link - حجم 3.1 MB

کرک برنامه : http://files. myopera.com/ parsisoft/ files/Privacy. Shield.v3. 0.39.Cracked- www.parsi- soft.com. zip

لینک دانلود همراه با کرک : http://www.megauplo ad.com/?d= E35YAFEJ
 

Avant Browser 11

 

نرم افزار PC

Avant Browser 11 مرورگری کوچک و رایگان با امکانات بسیار


 

Avant مرورگر وب کوچک، قدرتمند و بسیار محبوبیست که بر پایه ی هسته ی نرم افزار مرورگر اینترنت مایکروسافت یعنی اینترنت اکسپلورر ساخته شده است و امکانات جانبی بسیاری به آن اضافه می کند. این مرورگر زیبا و سریع و در عین حال کاملا رایگان برای 41 زبان زنده دنیا ساخته شده است و بدون هیچ محدودیت و نرم افزار درونی تبلیغاتی، قلبیتهای گوناگون و مفید خود را در اختیار کاربران قرار می دهد و علاقمندان به این مرورگر پس از استفاده و جلب رضایت کامل از آن، درصورت میل می توانند از طریق فرم پشتیبانی سایت سازنده به نویسنده و تیم نرم افزاری آن مبلغ دلخواه خود را به عنوان هدیه به حساب بین المللی آنها واریز نمایید . نسخه ی 11 نرم افزار Avant نیز پس از مدت ها از عرضه نسخه ی 10 آن دو ماه پیش با نام Avant Browser 11 عرضه شد که در ادامه با ویژگی های اصلی این نرم افزار کوچک و مفید بیشتر آشنا می شویم .

قابلیت فیلترینگ انیمیشن های فلش مزاحم - بیش از 85 درصد فایلهای فلش به کار رفته در صفحات وب اینترنتی تبلیغاتی و نامفید هستند و که معمولا  این فایلها از حجم نسبتا بالایی برخوردارند. با استفاده از این قابلیت جدید نرم افزار Avant شما قادر به بالابردن سرعت نمایش صفحات خود به شیوه ی نوین و قابل توجهی هستید .

قابلیت مسدود کردن تبلیغات ناخواسته - امروزه صفحات تبلغاتی و بنر های ناخواسته به یکی از مزاحمت های اینترنتی تبدیل شده اند و نرم افزار متعددی برای مقابله با آنهخا عرضه شده است . آوانت به آسانی هنگام نمایش صفحات، مزاحمت های تبلیغاتی را مسدود کرده و نمایش نمی دهد و تنها آدرس صفحات ممانعت شده را برای شما ذخیره می کند !

قابلیت خواندن RSS/ATOM - با این قابلیت کوچکترین فعالیت از آخرین اخبار وبسایتهای تحت پشتیبانی RSS/ATOM با خبر شوید .

قابلیت های اضافی و متعدد موس - در آوانت موس در مرور صفحات نقش قابل توجهی دارد. برای مثال اگر شما بر روی شک لینک با کلیک میانی موس کلیک کنید، آن لینک در یک صفحه ی جدید برای شما باز خواهد شد.

اجرای تمامی پنجره های وب تحت یک پنجره ی مدیریتی و کلی - این قابلیت بسیار مفید مرورگر ها موجب جلوگیری در سردرگمی و همچنین مصرف بسیار کمتر حافظه ی اصلی سیستم هنگام بازشدن تعداد زیبای صفحات وب است .

موتور های جستجوی قدرتمند درونی - این قابلیت موجب جستجو در میان موتور های قدرتمند جستجوی دنیا و زیر شاخته های اصلی آنها مانند تصویر و ویدیو و گروه و ... با یک کلیک در محیط مرورگر است .

تامین امنیت سیستم - جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی با نابودی تمامی رد پاها و مسیر های به جامانده از گشت و گجذارهای اینترنتی شما .

نمایش به صورت تمام صفحعه -

سازگاری کامل با مرورگر اینترنت اکسپلورر -

نداشتن حفره امنیتی برای نفوذ به سیستم -

پوسته های زیبا و متنوع -

و ....

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ...

Avant Browser 11 را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 11 ساخت 25 را با حجم حدود 1.8 مگابایت

English Explanations

بازی Vans Skate And Slam

 

دنیای موبایل

Vans Skate And Slam

یه بازی جذاب و هیجان انگیز برای گوشیهای نوکیا سری 60

 لینک دانلود
برای دانلود، کافی است فقط روی لینک بالا کلیک کنید.

 

Hide IP Platinum v 3.3 with crack

 

نرم افزار PC

Hide IP Platinum v 3.3 with crack

به کمک این برنامه می توانید به صورت مخفیانه در اینترنت به گشت و گذار بپردازید. مزیت این مخفی بودن در چیست؟ 1- جلوگیری از هک شدن 2- بعضی از سایت ها که محدودیت دانلود دارند با مخفی شدن IP شما، سایت ها نمی توانند شما رو شناسایی کنند و در نتیجه هر چقدر که دلتان خواست میتوانید دانلود کنید.
این بار جدیدترین نسخه این نرم افزار برای دانلودآماده است!

 لینک دانلود
serial: 2BA1056B1A10559F
640BDE8F33141D15
E122B0BAC6E83D43

 

بالا بردن واقعی سرعت اینترنت

 

سرعت اینترنت خود را این بار واقعأ بالا ببرید!


در این ترفند قصد داریم روشی کارآمد را به شما معرفی کنیم که بهره گیری از آن میتوانید مطمئن باشید که سرعت اینترنت شما بالاتر خواهد رفت. این کار از طریق تنظیمات مودم شما صورت خواهد گرفت ، در نتیجه تنها برای کاربران Dialup قابل استفاده است.

بدین منظور:
از منوی Start وارد Control Panel شوید ، سپس بر روی آیکون Phone and Modem Option دوبار کلیک کنید.
در پنجره باز شده به تب Modems رفته و روی دکمه Properties کلیک کنید.
حالا در پنجره جدید به تب Advanced بروید و در قسمت Extra Initialization Commands کد زیر را وارد کنید:
 

AT&FX+MS=V34
 

تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.
سپس در ادامه کار در همان Control Panel و وارد قسمت Network Connection شوید. بر روی کانکشنی که با آن به اینترنت متصل میشود راست کلیک کنید و Properties را برگزنید.
در پنجره باز شده و در همان تب General روی دکمه Configure کلیک کنید.
در پایان در پنجره باز شده بخش Maximum Speed را روی 921600 تنظیم کنید.
تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

تاثیر این کار پس از اولین اتصال با آن کانکشن است.

 

تغییر چهره تصاویر و ویرایش آنها با نرم افزار Fun Morph 3.7

 

نرم افزار PC

تغییر چهره تصاویر و ویرایش آنها با نرم افزار جالب Fun Morph 3.7

 

Fun Morph یکی از نرم افزار های با مزه و مفید شرکت نرم افزاری ZEALLSOFT است که قابلیت های منحصر به فرد و جالبی را برای ویرایش تصاویر در اختیار کاربر برای ایجاد تغییرات جالب در تصاویر قرار می دهد .

اصول کار Fun Morph و در کل نرم افزارهای Morphing در ایجاد تغییرات در صورت است که با انتخاب نقاط کلیدی در چهره های دو تصویر حال چه حیوان و چه انسان و یا حتی انسان و حیوان، قادر به ساخت تصویر سیر تکاملی و تشابهی میان این دو تصویر است . بنابراین شما می توانید چهره خود، دوستان، مشاهیر و یا هر چهره ای را با ظاهر خود ادغام کنید و یا صورت خود را به اسانی هرچه تمام تر در قالب آن تصویر جای دهید .

برخی از قابلیت های ویراستار Fun Morph :

ساخت چهره های جعلی به صورت Morphing به اسانی هرچه تمام تر و با چند کلیک ساده .

ساخت سریع و در همراه با پیش نمایش لحظه به لحظه ی کار .

ابزارهای قدرتمند ویرایش تصاویر مانند ابزارهای تغییر سایز، بریدن، تنظیم و افزایش کیفیت تصاویر.

قابلیت های جانبی مانند ذخیره و باز کردن پروژه ها، قابلیت بزرگنمایی، Redo/Undo و ....

قابلیت استخراج آثار ساخته شده به فرمتهای رایج انیمیشن مانند AVI, SWF, GIF, HTML و ....

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده .....

تصویری از محیط نرم افزار

English Explanations

 لینک دانلود
لینک دانلود غیر مستقیم می باشد.

 

ترفندستان

 

 بالا بردن سرعت اینترنت با یک دستور کاملا ساده

در ویندوز XP قابلیتی وجود دارد به نام Packet Scheduler که این موضوع 20% از پهنای باند اینترنت شما را میگیرد. در صورتی که به این قابلیت نیازی ندارید با طی کردن غیرفعال کردن آن میتوانید با آزاد کردن پهنای باند گرفته شده سرعت اینترنت خود را تا حد چشمگیری بالا ببرید. در صورتی که از سرعت اینترنت خود ناراضی هستید از این ترفند بهره بگیرید.


بدین منظور:

1. Run را از منوی Start اجرا کنید.
2. در Run عبارت gpedit.msc را تایپ کرده و OK را کلیک کنید.
3. منتظر بمانید تا Group Policy اجرا شود.
4. در بخش Local Computer Policy و زیر Computer Configuration گزینه Administrative Templates را گسترش دهید. ( با کلیک بر روی علامت + کار آن انجام دهید )
5. در لیست باز شده گزینه Network را نیز گسترش دهید.
6. حال در این لیست Qos Packet Scheduler را انتخاب کنید.
7. به گزینه هایی که در سمت راست ظاهر می شوند دقت کنید.
8 .بر روی Limit reservable bandwidth کلیک راست کرده و Properties را کلیک کنید.
9. پس از اینکه پنجره Limit reservable bandwidth Properties باز شد در برگه Setting و در زیر Limit reservable bandwidth گزینه Enabled را انتخاب کنید.
10. مشاهده می کنید که با انتخاب آن در روبروی Bandwidth Limit مقدار پیش فرض آن یعنی 20 درصد به نمایش در می آید.
11. به جای عدد 20 مقدار 0 را تایپ کرده و OK را کلیک کنید.
12. حال به Connection که به وسیله آن به اینترنت وصل می شوید رفته و بر روی دکمه Properties کلیک کنید.
13. به برگه Networking بروید و دقت کنید که Packet Scheduler فعال باشد (تیک کنار آن مشاهده شود).
14. این پنجره را OK کنید.
15. کامپیوتر خود را Restart کنید.

چند نکته:
این کار را می توانید با نرم افزارهای قدرتمند بهینه سازی ویندوز ( ترفندستان ) مثل TuneUp Utilities خیلی سریعتر و راحتر انجام دهید.
برای بازگشت به حالت پیش فرض هم می توانید مسیر فوق را دنبال کرده و بجای 0 عدد 20 را قرار دهید.
 

ثبت دلایل Shutdown شدن ناگهانی ویندوز XP


حتما برای شما نیز پیش آمده است که ناگهان سیستم شما به دلیل نامعلومی Shutdown میشود. و شما هیچگاه متوجه دلیل آن نمیشود. بالا رفتن گرمای CPU ، دلایل نرم افزاری و ... میتواند از دلایل Shutdown شدن ناگهانی ویندوز شما باشد. حال قصد داریم تا ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن و بهره گیری از رجیستری ویندوز میتوانید دلایل این عمل را بیابید و در پی رفع آن باشید.

بدین منظور:
از منوی Start به Run رفته و در Run عبارت regedit را تایپ کنید تا وارد ویرایشگر رجیستری ویندوز خود شوید.
حال به آدرس HKEY_LOCAL_MACHINE/ SOFTWARE/ Microsoft/ Windows/CurrentV ersion/Reliabili ty بروید.
در این مسیر متغیر از نوع DWORD و با نام ShutdownReasonUI وجود دارد. بر روی آن دوبار کلیک کرده و مقدار Value آن را به یک تغییر دهید و از رجیستری خارج شوید.

حال اگر از منوی Start گزینه Shutdown یا همان Turn Off را انتخاب کنید می بینید که با پنجره همیشگی ویندوز روبرو نمی شوید و یک پنجره پیشرفته تر برای شما به نمایش در خواهد آمد. حالا هر زمان کامپیوتر شما خاموش می شود بطور خودکار این گزارش ساخته می شود و می توانید از قسمت Event Viewer به تحلیل آنها بپردازید تا مشکل را پیدا کنید.

اما اکنون چگونه میتوانید از طریق Event Viewer این گزارش را یافته و آن را بررسی نمایید.
برای دیدن نتیجه گزارش باید مراحل زیر را انجام دهید :
الف) وارد Control Panel شده و آیکن Administrative Tools را انتخاب کنید.
ب) سپس باید روی Event Viewer دابل کلیک نمایید.
ج) از این پنجره ، در قسمت راست گزینه system را انتخاب کنید.
د) از منوی View باید گزینه گزینه Find را انتخاب کنید و عدد ۱۰۷۴ را در قسمت Event ID از پنجره Find تایپ و در نهایت Find Next را بزنید تا نتیجه جستجو را به شماره ۱۰۷۴ هدایت کنید.
ه) با دابل کردن روی Event ID می توانید نتیجه گزارش را ببینید.

در ضمن به این نکته دقت کنید که هر زمان خواستید پنجره Shut Down را به حالت عادی برگردانید باید متغیری را که در رجیستری به مقدار یک تغییر داده بودید را به صفر برگردانید.

 افزودن Copy to و Move to به راست کلیک موس

همان طور که میدانید برای انجام عمل Copy و یا Cut میبایست بر روی فایل مورد نظر راست کلیک کرده و Copy یا Cut را انتخاب کنید و در نهایت آن را در مکان مورد نظر Paste کنید. حرفه ای ها هم ممکن است برای بالا بردن سرعت عمل از کلیدهای میانبر Ctrl+C و Ctrl+X و Ctrl+V استفاده کنند. اما این راه هم زمان زیادی را صرف میکند. قصد داریم تا ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید دو قابلیت Copy to و Move to را به راست کلیک موس خود اضافه کنید. با استفاده از این دو قابلیت میتوانید انجام عمل Copy و یا Cut را در زمانی بسیار کم انجام دهید و سرعت عمل خود را بالا ببرید.


بدین منظور:
1- از منوی Start به Run رفته و در آن عبارت regedit را تایپ کنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.
2- وارد پوشه HKEY-classes- root / Directory / Shellex شوید.
3- حال بر روی پوشه ContextmenuHandlers راست کلیک کرده وسپس گزینه New و پس از آن گزینه Key را انتخواب کنید و اسم آنرا Copy to بگذارید.
4-در قسمت سمت راست بر روی (Default) دوبار کلیک کرده و در قسمت Value data عبارت:
{C2FBB630-2971- 11d1-A18C- 00C04FD75D13} را بنویسید.
5-پوشه دیگری مطابق دستورالعمل 4 بسازید ولی این بار نام آنرا Move to بگذارید و مانند قسمت قبل بر روی (Default) دوبار کلیک کرده و در قسمت Value data عبارت:
{C2FBB631-2971- 11d1-A18C- 00C04FD75D13} را بنویسید.

 

قفل کردن کامپیوتر توسط یک Shortcut

 

قفل کردن کامپیوتر توسط یک Shortcut شاید تا به حال به فکر یافتن راهی بوده اید که کامپیوتر خود را راحت تر از آنچه متداول است در حالت Lock قرار دهید. این کار بسیار ساده است و با طی کردن مراحل زیر شما میتوانید یک Icon به دسکتاپ یا Quick Launch اضافه کنید که با یک ضربه ماوس بر روی آن سیستم شما در حالت Lock قرار میگیرد.


1. بر روی صفحه نمایش خود Right-Click کنید و از Shortcut ، New را انتخاب کنید.
2. در پنجرهای که ظاهر شده در قسمت Type the location of the item فرمان زیر را بنویسید:
rundll32.exe user32.dll,LockWork Station user32.dll,LockWork Station
3- بر روی Next کلیک کنید و و نام Shortcut را وارد کنید و کلید Finish را بزنید.
جهت راحتی بیشتر پیشنهاد میشود که میانبر(Shortcut) ایجاد شده را با ماوس به یک قسمت از فضای خالی Quick Launch بکشید تا از این پس در هنگام نیاز با زدن یک کلید دستگاه شما در حالت Lock قرار گیرد.

 

عبارات پرکاربرد خود را ساده تر در Word وارد کنید

 

 ممکن است این مسئله برای شما نیز پیش آمده باشد که در نرم افزار Microsoft Word مشغول تایپ متنی باشید و در داخل این متن عبارت یا عباراتی وجود داشته باشد که ممکن است چندین و چند بار تکرار شده باشد. کافی است این عبارت اندکی بزرگ و پیچیده باشد تا کار شما مشکل تر شود. در این ترفند قصد داریم راهی بسیار کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید هنگام تایپ یک متن در Word کلمات مورد نظر را طوری تعیین کنید که دیگر نیازی به تایپ مجدد هر یک نداشته باشید. در صورتی که با Word زیاد سر و کار دارید این ترفند را به شما پیشنهاد میکنیم.

برای این کار:
نرم افزار Microsoft Word را اجرا نمایید.
از منوی Insert بر روی AutoText کلیک کنید.
در پنجره باز شده عبارت مورد نظر خود را وارد نمایید سپس دکمه Add را بزنید.
اکنون این کار را با تک تک عبارت مورد نظر انجام دهید و پس از پایان کار دکمه OK را انتخاب کنید.
حالا کافی است در یکی از صفحات باز Word ، کلمه مورد نظر خود را وارد نمایید تا پس از تایپ چند حرف آن در کادر زرد رنگ کلمه پیشنهادی را ببینید و با زدن دکمه Enter کلمه را کاملأ وارد Word نمایید.

در پایان دقت کنید:
این ترفند روی تمامی ورژنهای Microsoft Word عملی است.
برای وارد کردن عبارات از کلمات فارسی نیز میتوانید استفاده کنید.
 

 فایلهای PDF را به حرف درآورید!

 

مطمئنأ شما نیز نرم افزار Adobe Reader که برای اجرای فایلهای PDF استفاده میشود را میشناسید. اکنون قصد داریم یک ترفند جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید فایلهای PDF خود را که توسط این برنامه اجرا کرده اید ، با صدای نرم افزار گوش بدهید. یعنی برنامه متون انگلیسی شما را به سادگی برای شما میخواند و شما گوش میکنید!

برای این کار دقت کنید که Adobe Reader تنها متون انگلیسی را برای شما میخواند.
دیگر اینکه فایلهای PDF را پشتیبانی میکند که از صفحات زیاد ساخته نشده باشند. در غیر صورت لام تا کام حرف نمیزند!

بدین منظور:
فایل PDF مورد نظر را توسط نرم افزار Adobe Reader اجرا کنید.
سپس با استفاده از کلیدهای ترکیبی کیبورد اعمال زیر را انجام دهید:
کلیدهای Ctrl + Shift + B = خواندن کل متن شما
کلیدهای Ctrl+ Shift + V = خواندن صفحه ای که در آن هستید
کلیدهای Ctrl + Shift + E = متوقف کردن عمل خواندن نرم افزار
کلیدهای Ctrl + Shift + C = ادامه دادن عمل خواندن نرم افزار


 

Photo Caller ID v 1.0

 

دنیای موبایل

Photo Caller ID v 1.0

 لینک دانلود
برای دانلود، کافی است فقط روی لینک بالا کلیک کنید.

 

Windows Media Player 11 Final

 

نرم افزار PC

نسخه ی نهایی از مدیا پلیر ویندوز ویست کمپانی مایکروسافت عرضه شد ! Windows Media Player 11 Final

 

با نزدیک شدن به پایان سال 2006 تمامی علاقمندان به رایانه منتظر حقیقی شدن وعده کمپانی مایکروسافت در زمینه ی عرضه نسخه ی نهایی ویندوز ویستا هستند و برای آن تاریخ روزشماری می کنند . طبق عادات سال های پیشین کمپانی مایکروسافت با نزدیک شدن به تاریخ عرضه ی هر نسخه ی جدید، نرم افزارهای محبوب و قدرتمند درونی سیستم عامل ویندوز نیز نسخه ی جدید و پرقدرت خود که در نسخه ی جدید  از آنها استفاده شده است را ارائه می کنند . چندی پیش مایکروسافت نسخه ی نهایی مرورگر مطرح وب خود یعنی Internet Explorer 7.0 Final را عرضه کرد و در روزهای اخیر نیز نسخه ی نهایی جدید پخش کننده ی مطرح و محبوب کمپانی مایکروسافت با نام Windows Media Player 11 که نسخه ی استفاده شده در ویندوز ویستاست و خبر بسیار خوبی برای علاقمندان این نرم افزار کاربردی قدرتمند است.

سادگی بسیار استفاده از نرم افزار

تمامی سرگرمی های رایانه ای صوتی، تصویری، ویدیویی، رادیویی، تلویزیونی و ...در قالب یک نرم افزار

پخش تمامی ویدیو های با کیفیت خود از طریق این نرم افزار در تمامی نمایشگر ها و تلویزیون های مختلف خود در خانه.

صدای فراگیر و تصویر بسیار با کیفیت دی وی دی نرم افزار .

قابلیت های اضافی برای جذاب کردن هرچه بهتر محیط نرم افزار :

پوسته های مختلف و بسیار زیبا

Visualization ها و افکت های بسیار زیبای متنوع تصویری هنگام پخش موزیک .

افزودن پلاگین های مختلف برای افزایش قابلیت نرم افزار مانند پلاگین های افکت صوتی، Playback دی وی دی و ...

و بسیاری ویژگی های آشنا و غیر آشنای دیگر .

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....

نسخه ی نهایی Windows Media Player 11 را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 11 فاینال را با حجم حدود 24 مگابایت

English Explanations