۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

آنتی ویروس NOD32 V3.0.551.0 Final همراه با کرک

 

آنتی ویروس NOD32 V3.0.551.0 Final

 

ESET NOD32 انتی ویروس بسیار قوی که اطلاعات شخصی شما را به بهترین نحو محافظتی قوی در برابر ویروس ها تروجان ها نرم افزارهای جاسوسی و .. میکند.این انتی ویروس بسیار عالی که که در سال 2006 جایزه ی بهترین انتی ویروس جهان را از ان خود کرد از سرعت بسیار بالایی برای یافتن و جلوگیری از ورود ویروس ها برخوردار است.و می توان به جرات گفت جزء اولین انتی ویروس هایی است که پس از نصب روی سیستم هیچ گونه مشکلی برای سرعت سیستم شما به وجود نمی اورد.
Minimal Performance Impact
NOD 32 از کمترین مشخصات سیستمی استفاده میکند.
23 مگابایت از رم
12 مگابایت فضای هارد دیسک
و جالبترین نکته این است که اپدیت های این انتی ویروس تماما از 20 تا 50 کلیوبایت و قابل ذخیره سازی است.
Fastest Scanning
امکان اسکن بسیار سریع بدون هیچ گونه پایین اوردن سرعت سیستم شما زیرا این نرم افزار به صورت بسیار حرفه ای در زیان اسمبلی نوشته شده است.وجازه ی بهترین انتی ویروس را به علت همین گزینه از ان خود کرده است.
Easy to Manage
مدیریت بسیار ساده برای شما.شما تنها کاری که میکنید این انتی ویروس را دانلود کرده و نصب میکند و دیگر نیازی به هیچ کاری نیست دیتابیس این انتی ویروس به صورت خودکار اپدیت میشود.و شما به راحتی میتوانید سیستم خود را مونیتور کنید.البته اگر یک مدیر شبکه هستید باید خدمت شما عرض کینم که اسن انتی ویروس به علت چند لایه ای بودن میتواند بهترین تنظیمات را برای شما فراهم کند.
Proactive Real-Time Detection
یک انتی ویروس خوب باید همیشه به روز و Real-Time باشد که این ویژگی به خوبی در این انتی ویروس قابل مشاهدی است.
Antivirus MONitor (AMON):امکان اسکن خودکار فایلها قبل از ورود انها به حافظه
Internet MONitor (IMON): تمام ادرس های ورودی خروجی در اینترنت را برای شما اسکن کرده و رگونه ابزار مخربی وجود داشته اجازه ی ورود شما را سلب میکند
E-mail MONitor (EMON):امکان اسکن تمام ایمیل های incoming/outgoing در تمام برنامه های ارسال ایمیل
Document MONitor (DMON):امکان اسکن فایلهای مایکروسافت افیس

NOD 32 ANTIViRus Full 32/64Bit With Keys Powered By WEBMIX.IR

 

 Keep your important information safe & stay productive with peace of mind. NOD32 offers fast, comprehensive protection against a wide range of malware threats – without the burden of a bloated internet security suite. So easy to use: simply set it up and forget it .
Comprehensive Protection
Running separate applications for viruses, hackers, adware, and spyware can slow your PC, be difficult to manage, and provide questionable protection. Beware of large, bloated internet security suites that consume hundreds of megabytes on your PC. These typically exist because vendors have acquired products and ‘bundled’ them together. In contrast, ESET NOD32 was designed from the core as a single, highly-optimized engine that works as a unified Anti-Threat system to protect against a broad spectrum of malware. Viruses, worms, spyware, and other malicious attacks, which are constantly evolving. ESET NOD32 utilizes ThreatSense® Technology to detect tomorrow’s threats in real-time, by analyzing code execution for malicious intent - keeping you ahead of the malware-writers.
Minimal Performance Impact
NOD32 conserves resources in memory and on disk, leaving more for your critical applications. The installer is just 11 MB and the application consumes an average 23 MB in memory (this fluctuates with changes to the detection technology). ThreatSense updates, which include heuristics logic and signatures, are usually between 20 kB and 50 kB. Switch to NOD32 and be more productive


دانلود - 32بیت

http://rapidshare.com/files/69319939/knwar..._NOD32Final.rar

دانلود - 64بیت

حجم:32 بیت:15 مگابایت

حجم:64 بیت 16 مگابایت

پسورد: www.webmix.ir

تمامی سریال ها

صحیفه سجادیه برای موبایل با فرمت جاوا

 

دنیای موبایل

صحیفه سجادیه برای موبایل با فرمت جاوا



 

لینک دانلود
 
رمز فایل: ندارد

فونت نستعلیق یونیکد

 

نرم افزار PC


فونت نستعلیق یونیکد



دبیر خانه شورای عالی اطلاع رسانی کشور با هدف تقویت حضور خط فارسی در عرصه های بین المللی و نگارش رایانه ای و به پاس داشت فرهنگ غنی ایران اسلامی در خط تحریری و نوشتار نستعلیق، طرح تولید قلم نستعلیق رایانه ای را در قالب طرح تسما (تولید و ساماندهی محتوای الکترونیکی ایران) به شرکت های رایانه ای پیشنهاد داد و شرکت داده ورزان هامون مجری پیاده سازی و تولید فونت نستعلیق در محیط های عمومی تولید متن شد.
خط نستعلیق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگیری حروف از خط مبنا یا خط کرسی نوشتاری، برای پیاده سازی در محیط های تولید متن مشکلات بسیاری در بر دارد و ترکیب های ممکن، تنوع را بی شمار می کند.
دکتر بهروز مینایی - معاون فنی شورای عالی اطلاع رسانی، با اشاره به بکارگیری ابزار مناسب برای ساخت فونت و بهره گیری از مشاوره اساتید مجرب و تکنیک های ابداعی در این پروژه گفت: کارهای زیادی برای افزایش زیبایی نمایش خط نستعلیق روی صفحه نمایش انجام شده است. در این راه رایانه به عنوان یک ابزار، بخشی از بار تولید را بر دوش داشته است و بخش اعظم کار ساخت ترکیبات هنری خط نستعلیق را کارشناسان خط نستعلیق به عهده داشته اند.
وی همچنین تاکید کرد: دبیرخانه با عرضه آزاد، گام نخست را در عرضه فونت نستعلیق یونیکد بر داشته است، امید است ارائه نظرها و جمع آوری انتقاد و پیشنهادها و اعمال دیدگاه ها مراتب ارتقاء و پیشرفت و فراگیر شدن عرضه خط فارسی به زبان نستعلیق میان دوست داران ترویج خط و زبان فارسی در محیط رایانه فراهم شود.
فونت فوق با نام Iran Nastaliq عرضه گردیده و به صورت استاندارد یونیکد طراحی شده است و می توان از آن در تمامی نرم افزارهایی که یونیکد را پشتیبانی میکنند مانند (اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت آفیس، اتوکد، فتوشاپ خاور میانه و ...) همانند دیگر فونت های فارسی به راحتی استفاده نمود.


لینک دانلود (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل zip قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

مخفی سازی فایلها در سری N نوکیا

 

دنیای موبایل

مخفی سازی فایلها در سری N نوکیا

یکی از مشکلاتی که همواره گریبان گیر موبایل داران بوده و هست ، مخفی سازی عکسها ، ویدئو ها و در کل فایلهای خود بنا به هر دلیلی بر روی گوشی بوده است. بدین منظور نیز برنامه های جانبی متعددی عرضه شده است که هر کدام در نوع خود مشکلاتی دارند. اما در صورتی که گوشی شما از نوع سری N نوکیاست (N80،N73،N70و...) ، با استفاده از ترفندی که هم اکنون برای شما معرفی خواهیم کرد میتوانید به سادگی و بدون نیاز به برنامه خاصی فایلهای خود را از داخل گالری خود محو نمایید به نوعی که فایلها کاملأ موجود باشند اما در داخل گالری گوشی ناپدید شوند!
ابتدا دقت نمایید که گوشی های سری N نوکیا تا لحظه نگارش این ترفند عبارتند از:
N70, N71, N72, N73, N75, N76, N77, N80, N81, N90, N91, N92, N93, N93i, N95, N800, N810

برای مخفی سازی فایل های خود:
وارد منوی گوشی شده و به فولدر Tools بروید. سپس وارد File Manager شوید.
اکنون با زدن کلید سمت راست یا اسکرول گوشی ، وارد Memory Card شوید.
سپس به فولدر Other رفته و با استفاده از Options > New Folder یک فولدر جدید بسازید و نام آن را Contacts قرار دهید.
داخل فولدر Contacts شده و در داخل آن فولدر دیگری ایجاد کنید و نام آن را Kamyabonline یا هر نام دلخواه دیگری بگذارید.
اکنون از این دو پوشه به عقب بازگردید و به صفحه اصلی File Manager در Memory Card رجوع کنید.
حال میتوانید به دلخواه خود برای مخفی سازی ویدئوها به Videos و برای مخفی سازی عکسها به به فولدر Images بروید. سپس بر روی فایل مورد نظر خود که قصد مخفی سازی آن را دارید Options > Move to folder را انتخاب کنید و سپس برای مسیر آن ، فولدری که به تازگی ایجاد کردید یعنی Memory Card / Other / Contacts / Kamyabonline را تعیین نمایید و OK کنید.
کار تمام است ، پس از این عمل ، فایل شما از داخل گالری حذف شده است و به هیچ وجه در داخل آن نمایش پیدا نمیکند.
برای مشاهده فایل نیز خودتان میتوانید به شکل مخفیانه ، از طریق File Manager گوشی به محلی که فایل را به آنجا منتقل کردید یعنی Other / Contacts مراجعه کنید.
در صورتی که میخواهید فایل مجدد داخل گالری نمایش پیدا کند کافی است آن را از درون این فولدر جدید خارج کنید و به محل قبلی منتقل کنید.

به نقل از ترفندستان

 

آپلود آسان در سایت ImageShack & TinyPic

 

نرم افزار PC


آپلود آسان در سایت  ImageShack & TinyPic



دوستانی که زیاد با اینترنت سروکار دارند یا وبلاگ و سایت اینترنتی دارند، یکی از دغدغه هاشون آپلود عکس است. البته سایتهای نسبتا زیادی الان برای آپلود رایگان عکس وجود دارند که مهمترین و مشهورترین آنها  ImageShack و TinyPic می باشند. همانطور که می دونید برای اپلود عکس در این سایتها باید به صفحه url آنها مراجعه کنید، اما با دو نرم افزاری که در اینجا معرفی می کنم می تونید براحتی مستقیما عکسهایتان را در این دو سایت پرقدرت آپلود نمائید.


لینک دانلود (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل zip قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

برنامه نهج البلاغه همراه با فرمت جاوا

 

دنیای موبایل

برنامه نهج البلاغه همراه با فرمت جاوا

با نصب این برنامه بسیار ارزشمند می توانید کتاب بزرگ نهج البلاغه را بر روی تلفن همراه خود در همه جا در دسترس داشته باشید.

قابلیت ها برنامه:
- متن نهج البلاغه به زبان عربی(خطبه ها،کلمات غریب،نامه ها،حکمت ها)
- ترجمه فارسی(خطبه ها،کلمات غریب،نامه ها،حکمت ها)
- شرح و تفسیر
- جستجو در نهج البلاغه

لینک دانلود
 رمز فایل: ندارد

بازیابی اطلاعات با Recover My Files 3.98 Build 5810

 

نرم افزار PC


بازیابی اطلاعات از بین رفته از روی هارد کامپیوتر
 
و دوربینهای دیجیتالی توسط نرم افزار
 
Recover My Files 3.98 Build 5810



حتما برای شما هم اتفاق افتاده که به طور تصادفی و یا طی یک حادثه اطلاعات با ارزشی رو از دست بدید . برنامه Recover My Files یکی از بهترین برنامه های بازیابی اطلاعات هست که به شما معرفی میکنم . این برنامه بیش از 300 نوع فرمت فایل رو شناسیائی میکند و قدرت بسیار خوبی برای بازیابی اطلاعات به طور قابل استفاده داره این برنامه در تمامی فرمتهای فایلهای سیستمی مانند FAT 12, FAT 16, FAT 32 و NTFS پشتیبانی میشه .


لینک دانلود (حجم فایل حدود 6 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل zip قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید
 

بازی Crimsonland 1.9.8

 بازی Crimsonland 1.9.8

این بازی بسیار خوش دست و جالب است. شما در این بازی نقش یک تیر تیر انداز را دارید که انواع مختلفی از اسلحه ها را در مراحل گوناگون بدست می آورید.

تعداد بازی کننده ها:
در این بازی می تونید 1 یا 2 نفره بازی کنید که قابل تنظیم هست.

نوع مراحل که تشکیل شده از:

Quest mode: در این نوع مرحله که تشکیل شده از 4 مرحله 10 تایی که با رد کردن هر مرحله و بدست آوردن سلاح ها و Perk ها (قابلیت های ویژه) به مر حله بعد راه می یابید.

Rush mode: اسمش رو خودش شلوغ بازار یعنی شمایید و یه عالمه موجود عجیب باحال حالا شمایید و تایم زنده موندن البته فقط با یک نوع اسلحه

Survival mode: خوب این نوع هم که معلومه همه نوع موجودی از هر مرحله ای این شما این همه مرحله ها در یک مرحله با تمام قابلیت های بدست آمده و اسلحه های گوناگون که می تونید بدست بیاورید.

Typ’o'Shooter: این مرحله ویژه بسیار باحال هم جزء مراحلی که پس از پایان مراحل اضافه می شه که شما با تایپ کردن اسم موجودات و زدن اینتر ناقابل به آنها شلیک می کنید این مرحله برای افزایش سرعت تایپ بسیار مناسب هست.(سخت ترین مرحله)

نکات:
1. با بدست آوردن امتیاز و گرفتن Level Up که در بالا و سمت راست تصویر نمایش داده می شه کلیک راست رو بزنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید(با خوندن توضیحاتشون بهترین رو انتخاب کنید)
3.این بازی به علت خون و خشونت درجه بزرگسال گرفته است.(به همین دلیل قابلیت Paternal Lock هم دارد)



 

دانلود بازی با حجم ۶.۳ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

Sothink 3GP Video Converter 1.0 Build 70215

 

Sothink 3GP Video Converter 1.0 Build 70215

برنامه ای کارآمد و مفید برای تبدیل فیلم های ویدئویی به فایل های با پسوند 3GP که برای مشاهده در اکثر موبایل ها استفاده می شود. این مبدل اکثر فایل های ویدئویی را از جمله فرمت های MPEG, MPG, MPE, DAT, VOB, AVI, ASF, WMV, ASX, DV, RM, RMVB, MOV, QT, MP4, 3GP, 3GP2, 3G2, 3GPP را می تواند به 3GP یا 3GP2 تبدیل کند.
از قابلیت های این نرم افزار می توان بخش
crop and trim این برنامه را نام برد. در این بخش می توانید ابعاد تصویر و یا بفش هایی از فیلم را برش دهید و یا اگر مثلا می خواهید از سمت چپ فیل 10 پیکسل را حذف کنید با این برنامه به راحتی این کار را می توانید انجام دهید.

قابلیت های کلیدی :
::  تبدیل اکثر فرمت های ویدئویی به فرمت
3GP مخصوص موبایل ها
::  کیفیت بالا و سرعت بیشتر در تبدیل ها
::  قابلیت برش کردن و ویرایش کردن فیلم قبل از تبدیل
::  پشتیبانی از انواع
Zoom
::   قابلیت تبدیل گروهی
::  تنظیکم آسان ولوم صدای ویدئو
::  پشتیبانی از
AAC - Advanced Audio Coding
::  استفاده آسان و محیط جذاب و دوستانه !



 

دانلود نرم افزار با حجم ۷.۲ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

کدهای مربوط به سیم کارت های ایرانسل

 

دنیای موبایل

کدهای مربوط به سیم کارت های ایرانسل

ایرانسل همانطور که می دانید توانسته است با ارائه سرویس های قابل رقابت با شرکت ارتباطات سیار ، بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران بدست آورد. در این تاپیک شمارو با چند کد سیم کارت های اعتباری شرکت ایرانسل آشنا می کنم:


سیم کارت های اعتباری :

*140*3*1*1#
فعال سازی پیامگیر

*140*3*1*3#
فعال سازی ذخیره شماره

*140*3*1*4#
حذف همه سرویس ها

*140*3*5#
دریافت تنظیمات MMS

*140*3*6#
دریافت تنظیمات GPRS


سیم کارت های دائمی :

*130*3*1*1#
فعال سازی پیامگیر

*130*3*1*3#
فعال سازی ذخیره شماره

*130*3*1*4#
حذف همه سرویس ها

*130*3*5#
دریافت تنظیمات Mms

*130*3*6#
دریافت تنظیمات Gprs

سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده (Who Called):
این سرویس شما را قادر می سازد تا بدانید در زمانی که در دسترس نبوده اید، چه کسانی با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشد، کسی که با شما تماس می گیرد، به یک سرویس پیام گیر هدایت می شود که در آنجا شماره این شخص ذخیره می شود. هنگامی که تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره هایی که با شما تماس گرفته اند به همراه زمان این تماسها از طریق SMS برای شما ارسال می گردد.
این سرویس و سرویس پیام گیر صوتی نمی توانند همزمان فعال باشند. شما تنها می توانید از یکی از دو سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده یا پیام گیر صوتی در یک زمان استفاده نمایید.