۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

دانلود بدون درد سر از رپیدشیر با RapidShare Plus v3.1



دانلود بدون درد سر از رپیدشیر با


RapidShare Plus v3.1

 

 

 

همانطور که اکثر کاربران در دنیای مجازی اینترنت می دانند سایت هایی هستند که با دارا بودن سرور های قدرتمند فایل ها را میان کاربران به اشتراک می گذارند. یکی از این سایت ها که امروز و از چند سال قبل محبوبیتی فوق العاده بالا داشته است رپیدشیر نام دارد. سایتی که مدت زیادی را برای محبوب شدن و به اوج رسیدن صرف نکرد. این سایت به دادن قابلیت های مهمی توانسته به معروف ترین سایت به اشتراک گذاری فایل ها تبدیل شود. اما به طبع محدودیت هایی را هم برای سرورها و فایل هایش در نظر گرفته است. کاربرانی که از این سایت اکانت پرمیوم خریداری نمایند بدون هیچ گونه مشکلی و با بالاترین سرعت ممکن می توانند فایل های مورد نظر را دریافت کنند. اما کاربرانی که قصد استفاده رایگان از رپیدشیر را دارند با مشکلاتی برای دانلود رو به رو خواهند بود. نبود قابلیت Resume ، یک دانلود در هر لحظه ، پائین بودن سرعت دانلود و مسدود شدن آی پی ها تنها نمونه ای از این مشکلات است.

 

امروزه رپیدشیر به اوج خود نزدیک شده است. همانطور که می بینیم تقریبا 90 درصد سایت ها برای به اشتراک گذاری فایل ها از این سایت استفاده می کنند. آسان دانلود هم برای لینک های کمکی از رپیدشیر بهره می برد. بسیاری از کاربران برای دانلود از رپیدشیر محدودیت هایی دارند. اولا شاید به صرفه نباشد برای دانلود در سطح چند کیلوبایت و یا نهایتا چند مگابایت اکانت خریداری شود و ثانیا همه کاربران همیشه که قصد دانلود از این سایت را ندارند.

 

گروه مبین این بار قصد دارد برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند از رپیدشیر به صورت رایگان استفاده کنند ابزاری با نام RapidShare Plus را معرفی نماید. نرم افزاری بسیار کم حجم که هیچ گونه نیازی به نصب ندارد و بدون درد سر لینک های رپیدشیر را دانلود می نماید. مهم ترین مشکلی که این نرم افزار دارد فعلا قابلیت Resume است. اما بقیه قابلیت های این ابزار این مشکل را می پوشاند. مسدود شدن آی پی ها ، دانلود همزمان و ... همگی در این ابزار برطرف شده است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار RapidShare Plus v3.1:
- دانلود بدون درد سر از رپیدشیر و از بین رفتن بسیاری از محدودیت ها
- بالا بودن سرعت دانلود
- دانلود همزمان چندین فایل
- از بین رفتن محدودیت مسدود سازی آی پی ها
- قابلیت زمان بندی دانلود ها
- حجم بسیار اندک در حدود 40 کیلوبایت
- ابزاری بدون نیاز به هیج گونه نصب و به صورت پرتابل

- و ...

طریقه فعالسازی:
این برنامه برای اجرا نیازمند نسخه ۲ به بالای NET Framwork. است که می توانید آن را از سایت مایکروسافت دانلود کنید


لینک دانلود (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد و کرک فایل در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

برنامه ی Leitner Box Persian برای آموزش زبان


برنامه ی Leitner Box Persian برای آموزش زبان

n73-n95-n82- n79-n85-n96

 

نرم افزار کاربردی و آموزشی جعبه لایتنر فارسی برای یادگیری زبان انگلیسی در گوشیهای مجهز به سیمبین و حالا نسخه ای برای گوشی های نگارش سوم از سیمبین سری 60 که به درخواست کاربران عزیز در سایت قرار گرفته است .


لینک دانلود مستقیم (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: www.mobin-group. com

نرم افزار تعبیر خواب یوزارسیف نسخه 1.5


نرم افزار تعبیر خواب یوزارسیف نسخه 1.5



نرم افزار تعبیر خواب یوسف (یوزارسیف) با محیط گرافیکی جذاب امکانات جالبی را در اختیار کاربران گوشی های موبایل قرار می دهد. این نرم افزار علاوه بر ارائه داستان کاملی از زندگی حضرت یوسف ، امکان تعبیر خواب کامل و جامعی را فراهم می کند. تعبیر خواب با این نرم افزار بر اساس کلمات می باشد و استفاده از آن به علت دسته بندی کلمات بسیار ساده است.

این بازی به صورت جاوا می باشد و بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا پشتیبانی می کند قابل نصب می باشد.


لینک دانلود مستقیم (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: www.mobin-group. com

Microsoft Internet Explorer 8 32Bit


جدیدترین نسخه از محبوبترین مرورگر دنیاMicrosoft Internet Explorer 8 32BitBuild 6001 18343 SUB100



نسخه 8 (بتا) مرورگر محبوب مایکروسافت را امروز برای دانلود قرار داده ام.


انصافا نسبت به نسخه قبلی تغییرات زیادی پیدا کرده. لازم به توضیح است هم نسخه مربوط به ویندوز XP و هم ویندوز ویستا را در می توانید از طریق لینکی که در زیر قرار داده ام دانلود کنید.


لینک دانلود (حجم فایل حدود 30 مگابایت می باشد و کرک فایل در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

USB lock AP 2.5


برنامه بسیار کاربردی و مفید


USB lock AP 2.5


ادامه مطلب ...

ایجاد و پخش فایل های DivX با DivX Pro 7 final


 

ایجاد و پخش فایل های DivX با


DivX Pro 7 final




 

امروزه به دلایل مختلف از قبیل حجیم تر شدن فیلم ها اکثر کاربران به استفاده از فرمت هایی روی آورده اند که هم کیفیت فیلم در همان حد عالی حفظ شود و هم حجم آن به نسبت کاهش زیادی داشته باشد. حتما لوح های فشرده دی وی دی را تا به حال دیده اید که در آن ها چندین فیلم قرار گرفته است اما تقریبا کیفیت فیلم ها اصلا با کاهشی رو به رو نشده است. این کار توسط کدک ها صورت می گیرد ، در اصل کدک ها دستوراتی هستند که نحوه رمز گذاری داده ها را برروی فیلم ها مشخص می نمایند و البته با عمل Decoding فایل ها به صورت اول باز می گردد بدون این که کوچکترین خللی در کیفیت آن ایجاد شده باشد. برای عمل Decoding نرم افزار های متفاوتی وجود دارد. یکی از این نرم افزار ها که چند سالی هست محبوبیت زیادی را در میان کاربران بدست آورده و توانسته به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود DivX PRo نام دارد.
DivX چیست؟
DIVX مخفف Digital Video eXpress , یک codec ویدیویی از شرکت DivxNetwork است که بر اساسMPEG - 4 بنا شده و می تواند حجم فایلها را تا ده برابر نسبت به MPEG - 2 فشرده سازی کند! به عبارتی دیگر DivX نوعی فشرده‌ساز ویدیویی است که از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار بوده، و می‌تواند فیلم ها و تصاویر متحرک ویدئویی را با کیفیت بسیار عالی و حجم بسیار کم ذخیره نماید. این فورمت به دلیل حجم پایین و کیفیت فوق العاده بالای خود، امروزه به یکی از معروفترین و محبوب ترینcodec های موجود تبدیل شده است و توسط نرم افزارهای معروف Player پشتیبانی می شود.


DivX Player برنامه ای قدرتمند و چند منظوره جهت اجرا و ایجاد فایل های ویدئویی Divx میباشد.
وب سایت DivX اخیرا یک پک کامل شامل 4 نرم افزار پیشرفته و کاربردی بنام DivX Codec , DivX Converter, DivX Player ,DivX Web Player را ارائه نموده که مجموعه کاملی از برنامه های مدیریت و کار با فایل های DIVX را برای کاربر فراهم میسازند, این نرم افزار ها به ترتیب قادر به اجرای فایل های DIVX در محیط اینترنت، اجرای فایل های DIVX در ویندوز, مبدل فایل های DIVX و کدک کننده این فایل ها میباشند.
نسخه جدید DivX Player دارای قابلیت های مختلفی می باشد که از آن ها میتواند به بخش Download manager جهت مدیریت دانلود فایل های مورد نظر از اینترنت، بخش Media manager جهت سازماندهی فایل های DivX , و بخش Burn to disc جهت رایت مستقیم فیلم ها بروی CD اشاره کرد.
DivX Converter یا مبدل این شرکت قدرتمند نیز قادر است در طی فرآیندی سه مرحله ای فیلم های مورد نظر شما را به فورمت فشرده و با کیفیت Divx تبدیل نماید و آن را در قالب یک فیلم کامل DVD بروی یک CD ذخیره کند، همچنین برنامه DivX Web Player مانند یک پلاگین بروی مرورگر شما نصب شده و امکان اجرای فایل های DivX در اینترنت را برای کاربر فراهم می سازد.
بدون شک دیر یا زود به این نرم افزار قدرتمند نیازمند خواهید شد، چرا که فرمت اکثر فیلم های مختلف روز , اخیرا به سمت DivX رفته و به حدی فراگیر شده است، که مطمئنا یکی از این CD ها به دست شما خواهد رسید و جهت اجرای آن چاره ای جز استفاده از DivX Player نخواهید داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DivX Pro 7 final:
- دارای ابزارهای مختلف کار با فایل های DivX
- محیطی بسیار ساده برای اجرای فیلم ها
- DivX Web Player اجرای فایل های مالتی مدیا در وب
- دارای محیط کاربری ساده و زیبا
- فشرده سازی فیلم ها بدون افت کیفیت!
- قابلیت تبدیل فایل های MPG, VOB, TS و SVCD به یکدیگر
- دارای پلاگین مخصوص جهت نصب بروی مرورگر
- DivX Converter مبدل فایل های تصویری به یگدیگر با محیطی بسیار ساده
- DivX Codec بسته ای شامل کدک های شرکت DivXNetwork
- توانایی رایت انواع لوح های فشرده به صورت های مختلف
- Audio Ebhancer برای آن هایی که به صدای فیلم ها توجه خاصی دارند
- پخش فرمت های مختلف تصویر نظیر MOV ، AVI ، MPG ، MPEG ، MPEG-4 و ...
- اجرای فایل های مالتی مدیا به صورت زنده از داخل وب
- سازگاری با کلیه نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...


لینک دانلود (حجم فایل حدود 19 مگابایت می باشد و کرک فایل در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

AMS Greeting Card Studio 1.5


AMS Greeting Card Studio 1.5


نرم افزاری فوق العاده برای تبدیل عکس های خانوادگی

 به کارت پستال

 

 

 

اگر می خواهید به کسی کارت پستال هدیه دهید و دوست دارید آن را خودتان طراحی کنید نگران مشکلات کار نباشید چون با استفاده از این نرم افزار به راحتی قادر به ایجاد کارت پستال های جالب جهت هدیه به دوستان خود خواهید بود.
نرم افزار AMS Greeting Card محصول شرکت AMS می باشد. این نرم افزار جهت ایجاد کارت های پستال با موضوعات مختلفی چون: تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و ... طراحی شده است و امکانات فراوانی را در اختیار طراح قرار می دهد. برنامه ای فوق العاده برای تبدیل عکس های خانوادگی به کارت پستال با کیفیت بالا و اضافه نمودن متن به آن می باشد. این نرم افزار دارای ابزار کاملا گرافیکی می باشد که کاربران با چند کلیک به آن ها دسترسی خواهند داشت. در این نرم افزار مدل های بسیار زیادی از حاشیه، قاب ها و متن های متنوع برای قرار دادن بر روی عکس های مختلف و با توجه به موضوع عکس ها موجود می باشد. حتی تعداد زیادی clip art و تصاویر بکگراند را همراه دارد تا نیازهای اولیه شما برای طراحی کاملا تامین شود. AMS Greeting Card می تواند تمامی کاغذهای مخصوص کارتهای تبریک را پشتیبانی کند. به وسیله این نرم افزار دیگر کاربران برای طراحی کارت های خود نیاز به داشتن دانش طراحی و کار با نرم افزارهای مختلف طراحی نداشته و می توانند کارت های مورد نظر خود را به راحتی و با استفاده از قالب های آماده موجود در نرم افزار طراحی نمایند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AMS Greeting Card Studio 1.5:
- ایجاد و طراحی سریع و آسان کارت های پستال منحصر به فرد
- امکان استفاده از تصاویر موجود در هارد دیسک
- مجهز به نمونه های جالب و پیش فرض
- ابزار طراحی حرفه ای
- ایجاد حاشیه، قاب، بکگراند و ...
- اضافه کردن پیغام های خنده دار
- سیستم رنگ بندی قدرتمند
- پشتیبانی از انواع اندازه های کاغذ
- قابلیت زوم و چرخش عکس
- قابلیت اختصاصی نمودن متن از طریق انتخاب هر نوع فونت و سبک و رنگ متن
- قابلیت ذخیره هر طرح کارت
- چاپ کارت پستال روی کاغذ عکس 4*6 از تمامی براندهای دوربین عکاسی مانند Kodak ،Avery HP Canon ،Epson
- و ...


لینک دانلود (حجم فایل حدود 11 مگابایت می باشد و کرک فایل در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد