۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

نرم افزار رایت و شبیه ساز Alcohol 120% 4.0


نرم افزار رایت و شبیه ساز Alcohol 120% 4.0

 

 

 

Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود، توسط این برنامه شما می توانید با Image (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود 200X اجرا شود!
این نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار های در زمینه رایت انواع CD و DVD میباشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور) را نیز دارا می باشد.
نرم افزار Alcohol 120% یکی از نرم افزار های معروف در زمینه کپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود . این نرم افزار قادر است اکثر سی دی و دی وی دی هایی که قفل شده اند را کپی رایت نماید . این مهم ترین خاصیت این نرم افزار محسوب می شود. Alcohol 120% با پشتیبانی از اکثر فرمت ها می تواند تا خواسته های کاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت 6 درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است که این نرم افزار در خود جای داده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Alcohol 120% 4.0:
- رایت انواع سی دی و دی وی دی
- پشتیبانی از اکثر فرمت ها mds,ccu,ccd, bwt,iso,nrg و ...
- قابلیت ساخت 6 درایو مجازی به صورت همزمان
- قابلیت پاک کردن اطلاعات از روی سی دی و دی وی دی
- قابلیت ساخت ایمیج از سی دی و دی وی دی
- رایت هرگونه قفل سی دی و دی وی دی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 9 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

 

McAfee Total Protection v2009


McAfee Total Protection v2009

 

 

با توجه به فراوانی نرم افزارهای ضد ویروس و ضد مخرب افزاها ، و تعدد کمپانی های سازنده این دسته از نرم افزارها هنوز کاربران به دنبال آنتی ویروس هایی هستند که امنیت و سلامت سیستم آنها را کاملا تامین کرده و روال سیستم را در دست داشته باشد !! نرم افزارهای فراوانی در طول این مدت به بازار معرفی و عرضه شده اند ، ولی شاید یکی از جنجالیترین این نرم افزارها McAfee Total Protection بوده باشد !! در اولین سری تولید و عرضه این نرم افزار ادعاهای طراحان این نرم افزار تا حدی رسید که گفته میشد ، نسخه عرضه شده به بازار یکی از کاملترین ها بوده و حتی نیاز به ارائه نسخه جدید آن تا چند سال آینده نبوده و تنها با به روز رسانی از پایگاه داده ها مشکل حل خواهد شد ! ولی پس از مدتی کار با نرم افزار ، همگان متوجه نقایص و ضعف های موجود در نرم افزار شده ، بنابراین ادعاهای گروه طراح ا زیر سوال رفت !! پس از جمع آوری نسخه جنجالی و به فاصله 2 سال از نسخه سابق ، کمپانی مشهور McAfee اقدام به ارائه نسخه جدیدی کرد که تا حد فراوانی نبض بازار را در اختیار گرفت و در نهاییت موفق شد با به کارگیری پیشرفته ترین متد های طراحی و تکنولوژی های روز به روز ترین و مستحکم ترین نسخه موجود را در اختیار کاربران قرار دهد !! چند روز پیش نیز این کمپانی قدرتمند جدیدیترین نسخه از آنتی ویروس بسیار قدرتمند خود را روانه بازار کرده که با استقبالی بی نظیر مواجه شده است !!
McAfee Total Protection یک جعبه بسیار قدرتمند متشکل از نرم افزارهایی مانند : آنتی ویروس, آنتی فایروال, آنتی اسپم ،محافظ سخت افزار ، ضد مخرب ابزار و .... که در نوع خود از جهت کلی گرایی و همه جانبه بودن بی نظیر است ! کمپانی قدرتمند McAfee در طول سالیان اخیر تمامی نرم افزارهای امنیتی خود را هر ساله به صورت مجموعه هایی بی نظیر منتشر کرده است ، سیر تکاملی این مجموعه ها تا جایی ادامه داشته که Total Protection را با بازار معرفی نموده است ! ابزارهای توانمند به کار رفته در این نرم افزار قدرتمند ، خیال کاربر را به طور کلی راحت کرده و در صد اطمینان وی را تا حد قابل توجهی افزایش داده است ! وجود ابزارهای تخصصی در این زمینه باعث خواهد شد تا از هر طرف و برای هر مشکل و معظلی ابزاری جداگانه و پیشرفته موجود باشد که بتواند به راحتی در مواقع بحران به داد سیستم رسیده و آن را از وضعیت خطر خارج کند !! می توان گفت که این نرم افزار در واقع دارای بخش های گوناگونی است که در زیر به اختصار به چند بخش آن اشاره خواهیم کرد:


Data Backup : با استفاده از این ابزار شما قادر خواهید بود تا پس از تنظیم زمان دقیق جهت انجام عملیات پشتیبان گیری و تهییه Backup ، به سراغ کارهای روز مره خود رفته و این بخش عملیات حیاتی را به نرم افزار بسپارید !
Anti-phishing : یک ابزار ضد ترفند های سرقت می باشد ! این ابزار قادر خواهد بود تا اشخاص و وب سایتها یی را که به هر طریق و ترفندی قصد تجاوز به حریم شخصی شما را داشته و در فکر ربودن اطلاعات شما هستند را به سریعترین حالت ممکن شناسایی کرده و از ادامه فعالیت آنها ممانعت به عمل آورد !!
Anti-Spam : این ابزار سدی مستحکم در برابر ورود و فعالیت اسپم ها بوده و قادر است تا آنها را به راحتی شناسایی کرده و سریعا از رده خارج کند !
Anti-virus : این بخش همان بخش حیاتی و اصلی نرم افزار می باشد که می تواند سیستم شما را از انواع ویروس ها ، حتی به روز ترین آنهای پاکسازی کرده و در امان نگه دارد !
Anti-spyware : ابزاری بسیار هوشمند و قدرتمند که فعالیت آن جلوگیری همه جانبه از ورود نرم افزارهای جاسوسی و مخرب افزارها به درون سیستم می باشد !!
Two-way Firewall : نقطه عطف نرم افزار همین دیوار آتش بسیار قدرتمند آن می باشد که دارای مزایای فراوانی در هنگام اتصال به اینترنت و وب گردی می باشد !!
Parental Controls : به کمک این ابزار قادر خواهید بود تا سایت ها و مکان هایی که نیاز است دور از دید باشند و یا کودکان به آن ها دسترسی نداشته را فی*لتر کرده و محدودیت دسترسی ایجاد کنید !!
Identity Protection : این ابزار به شما کمک خواهد کرد تا بدون لو رفتن اطلاعات مهم و محرمانه خود در اینترنت به خیال راحت با گشت و گذار و یا خرید اینترنتی بپردازید !!
در نهایت باید گفت اجتماع این جنین ابزارهای قدرتمندی در این جعبه قدرتمند نوید از آینده بسیار روشن تر از حال حاضر این نرم افزار را می دهد و اینکه این نرم افزار بتواند پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و به قله تکنیک های ابزاری روز دست پیدا کند!


ویژگیهای مورد نیاز سیستم:
- سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 2000 سرویس پک- چهار (SP4) و یا بالاتر.
- سیستم عامل ویندوز XP سرویس پک- یک (SP1) و یا بالاتر
- سیستم عامل ویندوز Vista سرویس پک یک (SP1) و یا بالاتر
- صفحه نمایشی با وضوح 800 X 600 یا بیشتر
- حافظه 128 MB
- فضای خالی روی هارد دیسک 75MB
- دسترسی به اینترنت
- مرورگر اینترنتی Microsoft Internet Explorer نسخه 6.0 یا بالاتر
- مرورگر اینترنتی Mozilla Firefox نسخه 1.5 یا بالاتر


قابلیت های کلیدی نرم افزار :
- وجود ابزارهای قدرتمند و تخصصی جهت مقابله با دوره های بحران سیستمیک
- قابلیت اسکن دقیق و قدرتمند تمامی قسمت های سیستم جهت ویروس یابی
- دیوار آتشین منحصر به فرد و بی نظیر ساخته شده یا متد های طراحی روز دنیا
- محافظت دقیق از شبکه های اجرایی و آماده باش همیشگی جهت رفع عیوب و نقایص
- بکار گیری ابزراهای قدرتمند و مدرن جهت کنترل والدین بر فرزندان
- افزایش توان اجرایی و کارایی عملی سیستم با حذف فایلهای مخرب و اضافه
- انجام قدرتمند اسکن و عملیات مخرب یابی بدون کاستن از سرعت سیستم
- به کار گیری جدیدترین و پیشرفته ترین متد های طراحی روز دنیا درابزراهای کاربردی نرم افزار
- قابلیت چک و اسکن نمودن سیستم به دو صورت دستی و یا اتوماتیک
- قابلیت به روز شدن با اتصال به مرکز داده ها
- و ....
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 66 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

 

مدیریت گوشی های نوکیا با Nokia PC Suite 7.0.9.2 final


مدیریت گوشی های نوکیا با

Nokia PC Suite 7.0.9.2 final


 

 

همان‌طور که می‌دانید محصولی که کمپانی نوکیا برای گوشی‌های خود در نظر گرفته، نرم‌افزاری است به نام Nokia PC Suite که هرجا گوشی نوکیا باشد، این برنامه هم یافت می‌شود. نسخه‌ی هفتم از این نرم‌افزار روز گذشته توسط نوکیا عرضه شد و برای دانلود روی سایتش قرار گرفت. در نسخه‌ی جدید تغییرات ظاهری فراوانی ملاحظه می‌شود؛ محیط برنامه جمع و جور تر شده و با اتصال موبایل به کامپیوتر، نمایی از همان نوع موبایل در برنامه نشان داده می‌شود. جابه‌جایی فایل‌ها بسیار آسان‌تر شده و حتی با کشیدن فایل به درون صفحه‌ی اصلی برنامه نیز می‌توانید عملیات انتقال را انجام دهید. مدیریت تماس‌ها و پیام‌ها از طریق Nokia PC Suite 7 بهتر از قبل شده است. با نصب این برنامه، می‌توانید تقویم گوشی را هم تغییر دهید و ورودی‌های جدیدی در آن ایجاد نمایید. هم‌چنین برای راحتی کار با موبایل‌هایی که از سرویس نقشه‌های نوکیا سود می‌برند هم قسمتی برای دریافت نقشه‌ها ایجاد شده است.

قابلیت های کلیدی برنامه Nokia PC Suite 7.0.9.2 final:
- انتقال اتوماتیک تمام اطلاعات شما مانند: تصاویر، موزیکها، دیگر اطلاعات از گوشی به گوشی دیگر یا از کامپیوتر به کامپیوتر دیگر
- اتصال سریع و راحت به اینترنت
- اتصال به صورت بی سیم و یا با سیم
- اتصال و استفاده از گوشی مانند یک مودم
- مدیریت SMS ها، نشانی ها، تصاویر و کلیپهای صوتی تصویری
- توانایی نصب برنامه های بر پایه Java™ بر روی گوشی
- تبدیل فرمتهای زنگ های مختلف
- توانایی اجرای پیغام های صوتی تصویری
- توانایی ارسال SMS از کامپیوتر
- Backup و Restore اطلاعات داخل گوشی
- پشتیبانی بیش از 30 زبان
- و...

کانکشن هایی که برنامه از آنها پشتیبانی می کند:
- Infrared (IrDA) port
- Bluetooth via a supported stack: Digianswer Bluetooth Software Suite,
- Microsoft Windows XP Bluetooth, or WIDCOMM Bluetooth for Windows 1.4
- Nokia Connectivity Cable DKU-2 (USB) or Nokia Connectivity Adapter Cable DKU-5 (serial)

سیستم مورد نیاز جهت اجرای برنامه:
Available hard disk space: 150 MB (file size approx. 25 MB)
* Windows Vista x32 and x64 editions
* Windows XP Professional x64 edition
* Windows XP (Professional or Home Edition) (Service Pack 1 or Service Pack 2)
* Windows 2000 (Service Pack 4)
USB cable, infrared, or Bluetooth
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 35 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

 

بازی دکتر لاینچ: رازهای قبر Dr Lynch: Grave Secrets v1.0


دکتر لاینچ: رازهای قبر


Dr Lynch: Grave Secrets v1.0

 

 

 

بازی "دکتر لاینچ: رازهای قبر, نسخه 1.0" ( Dr. Lynch: Grave Secrets v1.0 )کاری دیگر از Jane Jensen , برنده جوایز طراحی بازیهای کامپیوتری میباشد که از جمله کارهای دیگر این طراح میشود از بازیهای James Patterson’s Women’s Murder Club: Death in Scarlet و بازی Agatha Christie’s Death on the Nile و همچنین Peril at End House نام برد.

Dr. Lynch: Grave Secrets v1.0, همانند دیگر کارهای این طراح ماجراهایی از مدل بگرد و پیدا کن طراحی شده, که بدن شما را به لرزه می اندازد و استخوانهایتان را در حین بازی به یخ زدن وا خواهد داشت.
در راه جستجوی خود در این مراحل, از اکتشافات هیجان انگیز و مسائل ماوراء الطبیعه با به چالش کشیدن استعداد خود در این زمینه از رازهای کثیف پرده بردارید تا به دکتر لاینچ در راه خلاف ثابت کردن شایعات غیر طبیعی کمک کنید.



ویژگیهای بازی :
- امکان بازی تمام مراحل تا آخر بدون ممنوعیت و محدودیت, در نسخه کامل این بازی.
- به انجام رساندن 14 بازرسی ماوراء اطبیعه.
- جستجو و اکتشاف در 28 منطقه طلسم شده.
- به دست آوردن سر نخها و فاش کردن اکتشافات.
- پرده برداری از فریبها و دست اندازهای رسانه ای.

- بعضی از اشیاء برای پیدا کردن خیلی کوچک هستند, ولی سر نخها و راهنمایی های فراوانی برای کمک به شما وجود دارد و در این زمینه کم نخواهید آورد.

- داستان بازی بسیار هیجان انگیز میباشد.
- دارای تصاویر گرافیکی عالی است.
- این بازی توانایی شما در پیدا کردن اجسام پنهان شده را میسنجد

- همچنین قدرت شما را در بازی با کلامات نیز میطلبد تا با حروف پیدا شده کلمات رمزی را که خواسته شده بسازید.
- در این بازی شما به کارهای عادی مثل درست کردن قهوه و غذا دادن به پرنده خوانده خواهید شد. ولی به روشی متفاوت که باید به دنبال وسائل و اسباب کار بگردید تا آن را کامل انجام دهید.


ویژگیهای مورد نیاز سیستم:
- ویندوز اکس پی/ ویستا
- کارت گرافیکی DirectX 9
- سیستمی با قدرت حداقل 800 MHz
- حافظه حد اقل 128 MB
- صفحه نمایشی با وضوح 1024x768 درنمایش صفحه به طور کامل
- موس

روش نصب برنامه :
- فایل dr_lynch_grave_ secrets-setup. exe را نصب کنید.
- بعد از نصب فایل کرک را از پوشه خارج کرده در پوشه بازی نصب شده قرار دهید.
- مطمئن شوید که روی فایل قبلی بازنویسی شود.
- اکنون شما نسخه کاملا فعال شده این بازی را در اختیار دارید.
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 82 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

آموزش بالا بردن آمار


آموزش بالا بردن آمار

 

 

 

 

کلماتی که در زیر مشاهده میکنید کلمات طلائی هستند که شما میتونید کپی کرده و درصفحه ای از وب خود قرار بدهید. بعد از مدتی (در صورتی که وبتون رو به سرچر ها معرفی کرده باشد) شاهد افزایش بازدید خود خواهید شد...

 

 

ادامه مطلب ...

اتومبیل رانی در جاده های صعب العبور با فورد Ford Racing: Off Roa


اتومبیل رانی در جاده های صعب العبور

 

با فورد Ford Racing: Off Road

 

 

 

بدون شک اتومبیل رانی در جاده های صعب العبور و بیابانی دارای جذابیت خاصی است. عبور از موانع و تپه ها و جنگل ها کار دشواری است اما اگر شما صاحب یکی از اتومبیل های گران قیمت و شاسی بلند کمپانی فورد یا لندرور مثل Ford Explorer یا Range Rover Sport Supercharged باشید این کار نه تنها دشوار نیست بلکه بسیار جذاب و پر هیجان است. بازی Ford Racing: Off Road شما را به دنیای پر هیجان عبور از جاده ها می برد.
در نگاه اول همه چیز جالب و چشمگیر به نظر می آید. گرافیک بسیار زیبای بازی در کنار مناظر کاملا طبیعی تجربه ای جدید از بازی های اتومبیل رانی جاده را برای علاقه مندان با ارمغان می آورد.


مشخصات بازی:
ناشر: Empire Interactive
کمپانی سازنده: Empire Interactive
تاریخ انتشار: 23 سپتامبر 2008
وب سایت رسمی: Official Website
موضوع: اکشن، ماجراجوئی
مناسب برای همه سنین


سیستم مورد نیاز برای این بازی:
Operating System: Microsoft Windows 98/ME/2000/XP
Processor: Pentium III 800MHz processor (or equivalent)
RAM: 128MB
Video Card: 32MB supported DirectX9 video card
Hard Drive: 150MB of free space
 

لینک دانلود

Ford.Racing. Off.Road. part1.rar 
Ford.Racing. Off.Road. part2.rar 
Ford.Racing. Off.Road. part3.rar

رمز فایل: ندارد

بازی دوز برای موبایل با فرمت جاوا


بازی دوز برای موبایل با فرمت جاوا
 

 

 

بازی زیبای Tic Tac Toe یا همان دوز از بازیهای اولیه و تاریخی بشر بوده است. اینبار این بازی جالب را می توانید در موبایل خود بازی کنید. این بازی تحت فرمت جاوا بوده و بر روی اکثر گوشی های موبایل قابل نصب می باشد.


لینک دانلود مستقیم (حجم فایل کمتر از یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: www.mobin-group.com

 

جدول کلمات متقاطع فارسی Persian Crossword Puzzle 1.0


جدول کلمات متقاطع فارسی

 

Persian Crossword Puzzle 1.0
 

 


اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به حل جدول علاقه دارید ، وقت آن رسیده که روش های قدیمی را کنار بگذارید و به حل جدول با روش های جدید و امروزی بپردازید!

 

استفاده از جدول کلمات متقاطع فارسی یکی از همین روش هاست.با استفاده از این نرم افزار شما می توانید در زمان های بیکاری با استفاده از رایانه به حل جدول بپردازید و سرگرم شوید و یا اگر خیلی حرفه ای هستید یک جدول طراحی کنید و دیگران را سرگرم کنید.
برای دریافت جدول های جدید فقط کافیست به اینترنت متصل شوید و به بخش دریافت جدول های جدید مراجعه کنید، نام جدول جدید مورد نظر خود را وارد کنید و چند ثانیه صبر کنید.
با وارد کردن ID یاهوی خود در همین بخش از برنامه می توانید در خبرنامۀ برنامه عضو شوید تا از ایجاد شدن جدول های جدید مطلع شوید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Persian Crossword Puzzle 1.0:
- بازکردن جداول به صورت مستقیم با کلیک روی فایل مربوط به هر جدول
- امکان ذخیره کردن کار انجام گرفته روی جدول در هر زمان
- دریافت جدول های جدید ، از داخل برنامه و به طور مستقیم فقط با وارد کردن نام جدول جدید
- امکان طراحی جدول در برنامه و به اشتراک گذاشتن آن ، برای استفادۀ سایرین
- ثبت نام در خبرنامه موجود در برنامه جهت مطلع شدن از جدول های جدید طراحی شده
- راهنمایی توسط برنامه برای حل هر جدول و پاسخ به سوالات دشوار
- اطلاع دهی در مورد تعداد سلول های پاسخ داده نشده یا اشتباه پاسخ داده شده
- و ..

توجه:
- در صورتی که از ویندوز ویستا برای اجرای این برنامه استفاده می کنید نیاز است که پس از نصب برنامه روی آیکون برنامه در دسکتاپ کلیک راست کنید و روی Run as administrator کلیک نمایید.
- کاربران ویندوز Xp برای اجرای این برنامه نیاز به نصب Microsoft .NET Framework 2.0 دارند.
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز سفر به اعماق زمین


بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز سفر به اعماق زمین

Journey to the Center of the Earth 3D
 

 


کیفیت نمایش تصاویر بازی فوق العاده بالاست. کیفیتی که هرکاربری را مجذوب خود خواهد کرد. و کاربر را برای ادامه بازی و انجام مراحل بالاتر ترغیب می نماید. در این بازی سرعت عمل و دقت در بازی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد
چراکه باید با توجه به موانع نسبتا سخت با دقت و سرعت عملی بالا مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و راز اعماق زمین را کشف نمایید. در نهایت حتما از انجام این بازی در اوقات فراغت با گوشی های موبایل لذت خواهید برد .

 


لینک دانلود مستقیم (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: www.mobin-group.com

بازی پرطرفدار MotoRacer 3 Gold Edition


بازی پرطرفدار MotoRacer 3 Gold Edition

 


این بازی بازیکن را به فضای فرا واقع گرایانه دنیای مسابقات هیجان انگیز موتور سواری می برد. فضا سازی حقیقی مسابقات و شبیه سازی بی نظیر موتور سیکلت ها و صدا گذاری خوب از ویژگیهای مختص به این بازی می باشد.
*با وجود گرافیک بالای بازی سیستم نسبتا پایین مورد نیاز برای این بازی و توانایی آن برای هماهنگ شدن با بیشتر سیستمهای موجود نیز یکی از نقاط قوت آن به شمار می رود.
*موتو ریسر 3 با وجود کمپانی های عظیم گیم ، توانسته امتیاز بالای 8.5 را از کارشناسان بازیهای رایانه ای کسب کند.
*این بازی توانایی قرار گرفتن با هفت نفر در سیستم های LAN و گیم نت را دارد.

سیستم مورد نیاز:
Windows: 98/2000/xpSp2
CPU: P3 600 MHz
RAM: 128 MB
Graphic: 32 MB With 3d card
HDD: 650 MB free - DirectX: DirectX 9.0

 

 

لینکهای دانلود

قسمت اول
MotoRacer3_20- _20By_20ThE_ 20MaYsTrO_ HiMa.part1. rar.001 
MotoRacer3_20- _20By_20ThE_ 20MaYsTrO_ HiMa.part1. rar.002 
MotoRacer3_20- _20By_20ThE_ 20MaYsTrO_ HiMa.part1. rar.003 
MotoRacer3_20- _20By_20ThE_ 20MaYsTrO_ HiMa.part1. rar.004 

قسمت دوم
MotoRacer3_20- _20By_20ThE_ 20MaYsTrO_ HiMa.part2. rar.001 
MotoRacer3_20- _20By_20ThE_ 20MaYsTrO_ HiMa.part2. rar.002 
MotoRacer3_20- _20By_20ThE_ 20MaYsTrO_ HiMa.part2. rar.003 
MotoRacer3_20- _20By_20ThE_ 20MaYsTrO_ HiMa.part2. rar.004 

قسمت سوم
MotoRacer3_20- _20By_20ThE_ 20MaYsTrO_ HiMa.part3. rar.001 
MotoRacer3_20- _20By_20ThE_ 20MaYsTrO_ HiMa.part3. rar.002 

رمز فایل: ندارد