۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

نرم افزار رایت و شبیه ساز Alcohol 120% 4.0


نرم افزار رایت و شبیه ساز Alcohol 120% 4.0

 

 

 

Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود، توسط این برنامه شما می توانید با Image (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود 200X اجرا شود!
این نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار های در زمینه رایت انواع CD و DVD میباشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور) را نیز دارا می باشد.
نرم افزار Alcohol 120% یکی از نرم افزار های معروف در زمینه کپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود . این نرم افزار قادر است اکثر سی دی و دی وی دی هایی که قفل شده اند را کپی رایت نماید . این مهم ترین خاصیت این نرم افزار محسوب می شود. Alcohol 120% با پشتیبانی از اکثر فرمت ها می تواند تا خواسته های کاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت 6 درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است که این نرم افزار در خود جای داده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Alcohol 120% 4.0:
- رایت انواع سی دی و دی وی دی
- پشتیبانی از اکثر فرمت ها mds,ccu,ccd, bwt,iso,nrg و ...
- قابلیت ساخت 6 درایو مجازی به صورت همزمان
- قابلیت پاک کردن اطلاعات از روی سی دی و دی وی دی
- قابلیت ساخت ایمیج از سی دی و دی وی دی
- رایت هرگونه قفل سی دی و دی وی دی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 9 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد