۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

بازی Peggle Deluxe

 

نرم افزار PC

یک بازی لذت بخش برای همه خانواده

 Peggle Deluxe
 


تست خوش شانسی با Peggle Deluxe

این بازی به طور کلی هیچ مهارت خاصی احتیاج ندارد و انجام آن آنقدر ساده است که رده سنی 3 تا 80 سال به راحتی می توانند در عرض 2 دقیقه همه چیز را یاد بگیرند.
هدف‌گیری کرده و پرتاب کنید! در این بازی سراسر بامزه و انرژی‌بخش می‌توانید بهترین هدف‌گیری‌های خود را انجام داده و امتیاز پشت امتیاز کسب کنید! این بازی که نمی‌توانید آن را با نمونه‌ی دیگری مقایسه نمایید شامل 55 مرحله‌ی مهیج به همراه 10 طلسم جادویی است که هر کدام آن‌ها به نوعی شما را در این ماموریت‌ همراهی خواهند نمود. یک بازی بر اساس مهارت و هم‌چنین شانس! پس بیایید بخت خود را آزمایش کرده و مدت‌های مدید لبخند بزنید! و مطمئن باشید که هر کس را که چند دقیقه پای آن بنشانید، دیگر نمی‌توانید از جایش بلند کنید.
هدف در هر مرحله این است که بتوانید همه توپ ها یا خانه های نارنجی رنگ را حذف کنید. تعداد بسیار زیادی خانه یا توپ آب رنگ در صفحه وجود دارد که راه شما را سد می کند و البته برای گرفتن امتیاز به درد می خورند. در کنار این دو رنگ. رنگهای بنفش و سبز هم وجود دارند. رنگ بنفش که هر نوبت جایش فرق می کند. امتیاز شما را بالا می برد و اگر درصد انجام یک کومبو هستید تا با امتیاز گرفتن توپ جدید جایزه بگیرید. باید حتما سر راه یک رنگ بنفش را هم بترکانید.
اما برد و باخت شما در هر مرحله دو رنگ سبز رقم می زند. در هر مرحله دو رنگ سبز وجود دارند که خانه جادویی هستند. بسته به اینکه چه حیوانی را برای انجام آن مرحله انتخاب کرده باشید. اثر این جادوها فرق می کند. اگر حیوان شما اژدها باشد. خانه سبز توپ شما را آتشین می کند یا اگر چیزی که انتخاب کرده اید آدم فضایی باشد. خانه سبز یک انفجار مهیب را به همراه دارند. ده دوازده حیوان مختلف وجود دارند که بر اساس شکل هر مرحله، باید ببینید قدرت کدام یک بیشتر به درد می خورد .به هر حال این بازی بسیار زیبا و سه بعدی را آسان دانلود به شما پیشنهاد می کند.

لینک دانلود (حجم فایل حدود 14 مگابایت می باشد و فایل کرک در داخل فایل Zip قرار دارد)
لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

طریقه فعالسازی: پس از نصب برنامه و قبل از اجرای آن به پوشه Crack رفته و فایل Peggle.exe را در محل نصب بازی کپی کرده و از این بازی زیبا لذت ببرید.

NOD32 AntiVirus 3.0.290.0

 

نرم افزار PC

امنیت، آرامش و آسودگی خیال با

NOD32 AntiVirus 3.0.290.0
 

محصول بسیار قدرتمند کمپانی ESET یکی از جدیدترین و درعین حال محبوب ترین و قدرتمندترین ویروس کش های حال حاصر دنیاست که در همین چند سال اخیر عرضه ی خود به محبوبیت و کارایی بسیار فوق العاده ای دست یافته است . این ویروس کش قدرتمند با توانایی به روز رسانی فوق العاده ی خود قادر به شناسایی جدیدترین ویروس ها و مخرب ها، حقه ها و حملات رایانه ایست و محافظی بسیار امن برای هر سیستمی به شمار می رود .با سود بری از فن آوری ThreatSense� Technology که امکان شناسایی ویروس های جدید را بدون معرفی قبلی به دیتابیس و شناسایی هر فایل مشکوکی برای جلوگیری از خطرات احتمالی را به نرم افزار می دهد از قدرت بالاتری در شناسایی خطرات در مقایسه با ویروس کشهای مشابه بر خوردار خواهد بود .نرم افزار ضد ویروس NOD32، فراهم کننده یک محیط امن موازن در برابر تهدیدهایی است که رایانه شما را با خطر مواجه می سازند.
ویروسها، کرمهای اینترنتی و یا دیگر خطراتی که از طریق ایمیل قصد آسیب رسانی به اطلاعات حیاتی موجود در سیستم عامل کاربران را دارند توسط ویروس یاب NOD32 بدور نگاه داشته می شوند.امروزه استفاده از شیوه های حرفه ای و جدید در شناسایی ویروسها توانسته است ضد ویروس NOD32 را به عنوان یکی از مناسبترین گزینه های موجود مطرح نماید. این برنامه تا کنون موفق به دریافت چندین جایزه و رتبه اول ویروس یاب های موجود در دنیا شده است.
از جمله ویژگی های این آنتی ویروس میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
- سودبری از تکنولوژی برتر ThreatSense که موتور ضد خطری بسیار قدرتمندیست و از هر نوع حرکت مشکوک ویروس، مخرب،تروجان، جاسوس و ... مانند جلوگیری به عمل می آورد
- مجهز به تکنولوژی Heuristic Analysis برای شناسایی ویروس های ناشناس جدید
- سرعت بسیار بالا در شناسایی و نابودی آلودگی های سیستم
- محافظت زنده از تمامی فایلها و پوشه ها و سیستم برای جلوگیری از ورود هر فایل آلوده ای به سیستم
- پشتیبانی از تمامی پورت هایی که احتمال ورود و خروج فایل یا اطلاعات مضر از آنها وجود دارد مانند HTTP, POP3, SMTP
- حذف ویروسها و آلودگی از فایلهایی که اجازه ی نوشته شدن در آنها وجود ندارد مانند DLL ها
- توانایی آپدیت وفق العاده بالا و منحصر به فرد که به طور ساعتی دیتابیس با آخرین تهدید های روز آشنا می شود
- سبک بودن فایلهای آپدیت روزانه که چیزی در حدود 50 کلیوبایت است که موجب به روز ماندن تمامی سیستم های مورد استفاده می شود
- سازگاری با ویندوز های مختلف از جمله XP , 2003 , 2000 , 98
- سازگاری با ویندوز جدید مایکروسافت موسوم به ویندوز ویستا
- و . . .

NOD32 دارای چند بخش اصلی برای کنترل و محافظت از سیستم می باشد :
Antivirus MONitor - AMON
- این قسمت همیشه در حال چک کردن سیستم و کنترل و نظارت بر روی فایل ها ، هارد و حافظه می باشد تا از ورود و اجرای ویروس ها جلوگیری کند.
Internet MONitor - IMON
- شما می توانید در تنظیمات برنامه تعیین کنید تا در هر زمانی که شما قصد دانلود فایلی را از اینترنت دارید ، آن فایل قبل از دانلود توسط Nod32 از لحاظ ویروس یابی چک شود در صورت تمیز بودن فایل آن را دانلود کنید.
E-mail MONitor - EMON
- این قسمت مربوط به کنترل نامه های دریافتی و ارسالی شما توسط نرم افزار outlook می باشد. به عنوان مثال اگر شما قصد ارسال نامه ای را دارید و آن نامه ویروسی باشد برنامه امضایی که شما آن را در قسمت تنظیمات EMON آماده کرده اید به انتهای نامه اضافه می کند. حتی شما به Nod32 می توانید این اختیار بدهید تا نامه های دریافتی را نیز ویرایش کند و امضای از پیش تعیین شده را در آن قرار دهد.
Document MONitor - DMON
- Nod32 توانایی جستجو در سند های متنی را نیز دارا می باشد. این قسمت به منظور کنترل بر روی فایل های برنامه Microsoft Office طراحی شده است.

لینک دانلود (حجم فایل حدود 14 مگابایت می باشد و فایل کرک در داخل فایل Zip قرار دارد)
لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

 

نقشه راههای ایران برای موبایل

 

نقشه راههای ایران برای موبایل

نقشه حاضر جدیدترین نقشه عمومی کشور است که اسامی مراکز استانها (۳۰ مرکز) مراکز شهرستان (۲۹۶ مورد ) و شهرهای کوچک (۷۳۴ مورد) مطابق آخرین تقسیمات مصوب وزرات کشور در آن قرارگرفته، ضمن آنکه سایر عوارض طبیعی و مصنوعی مورد نیاز نقشه ۱۰۰۰۰۰۰/۱ از قبیل انواع راههای ارتباطی و همچنین فاصله بین دو شهر مطابق راهنمای علائم در آن مشخص می باشد. امکانات نمایش از قبیل حرکت در جهات اصلی و فرعی ، امکانات بزرگنمایی و کوچک نمایی و… امکان نصب نرم افزار برروی گوشیهایی که سیستم عامل آنها symbian و برنامه نویسی Java را پشتیبانی می کنند میسر می باشد مراحل نصب آن به ترتیب زیر است :

  1. ازطریق سیستم انتقال بلوتوث و یا کپی برروی کارت حافظه  فایل موردنظر به گوشی منتقل  شود.
  2. فایل Jar را اجرا کرده و مراحل آنراادامه می دهیم تا نرم افزار برروی  گوشی نصب گرددبعداز نصب می توان فایل Jar را پاک کرد.
  3. گزینه  Iran road به منوی اصلی اضافه شده برروی آن کلیک کنید وبازدن دکمه ۵ نقشه قابل رویت است.
  4. حجم حافظه مورد نیاز ۳.۵ مگابایت بوده و ضمنا برروی گوشیهای با سایر سیستمهای عامل به صورت مستقیم قابل اجراست.

خودتون رو از لیست ADD دیگران پاک کنید

 

خودتون رو از لیست ADD دیگران پاک کنید

به کمک این نزم افزار میتوانید ID خودتان را از Add List دیگران، بدون اجازه آنها پاک کنید!
برای این کار کافی است که به کمک این نرم افزار با ID خودتان لوگین کنید و بعد از اینکه لوگین شد، ID شخص مورد نظرتان که می خواهید ID شما از Add List او خط بخورد را در قسمت Them بنویسید، و بعد دکمه Deny را بزنید!
برای طرف مقابل یک پیغام خواهد آمد و ID شما را از دست خواهد داد!

نرم افزار Denybody رو با حجم 180 کیلوبایت از اینجا دانلود کنید


 

بازیابی اطلاعات پاک شده با Undelete Plus 2.92

 

نرم افزار PC

Undelete Plus 2.92

نرم افزاری برای بازیابی اطلاعات پاک شده
 

احتمالا شما نیز تا کنون دچار مشکلات از دست دادن اطلاعات شده اید. بسیاری از ما در زمان ها مختلف با این مشکل به علت بی تجربگی مواجه شده ایم. به عناون مثال در هنگام پارتیشن بندی هارد دیسک به اشتباه اطلاعات یک درایو از هارد خود را پاک نمودیم  و یا به علت نصب نکردن یک نرم افزار ضد ویروس دچار ویروس ها شده ایم که این ویروس ها تعدادی از فایل های ما را از بین برده اند. برای بسیاری از ما اطلاعات شخصی دارای اهمیت فراوانی می باشند و یا حتی ممکن است اطلاعات کاری و تجاری که از آن ها نگهداری می کنیم دارای ارزش بالایی باشد. در زمان از دست دادن اطلاعات می توان از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات بهره گرفت ، به کمک این نرم افزارها کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی نموده و آن ها را مجددا به دست آورند.

در این مطلب نرم افزاری که به شما معرفی می کنیم وظیفه بازیابی اطلاعات را بر عهده دارد.

 

Undelete Plus  نام نرم افزاری می باشد که وظیفه بازگردانی اطلاعات از دست رفته کاربران بر روی هارد دیسک را برعهده دارد. این نرم افزار دارای ابزاهای مختلفی می باشد که انجام این امر را برای کاربران سهل می سازد. این نرم افزار با بازایبی اطلاعات به صورت دسته بندی شده و منظم و نمایش لیست اطلاعات قابل بازیابی به کاربران این اختیار را می دهد تا به راحتی اقدام به بازیابی اطلاعات از دست رفته خود نمایند. این نرم  افزار یکی از محصولات کمپانی Fdrlab می باشد.

 

از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت بازیابی اطلاعات از دست رفته

- لیست نمودن اطلاعات قابل بازیابی به صورت دسته بندی شده

- توانایی پیش نمایش از فایل های تصویری و عکس قبل از بازیابی

- نمایش کامل جزئیات مربوط به هر فایل قابل بازیابی

 و ... .

لینک دانلود (حجم فایل حدود 1 مگابایت می باشد و فایل کرک در داخل فایل Zip قرار دارد)
لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

Panda Antivirus 2008

 

نرم افزار PC

Panda Antivirus 2008

نسخه جدید این نرم افزار ضد ویروس قدرتمند
 

نرم افزارهای مختلف ضد ویروس امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارهای مورد استفاده کاربرانی می باشد که سر و کارشان با اینترنت می باشد. حفاظت از برنامه ها و اطلاعات موجود بر روی سیستم ها در مقابل ویروس ها یکی از مهمترین اصول کاربرانی می باشد که بیشتر وقت خود را در اینترنت می باشند و به انجام کارها و امور مختلف خود می پردازند. نرم افزارهای ضد ویروس از آن جا که در جلوگیری و مبارزه با ویروس ها بسیار تاثیر گذارند به همین علت در میان کاربران نیز از طرفداران بسیاری برخوردار می باشند. تا کنون نرم افزارهای مختلف ضد ویروس زیادی برای کاربران ساخته شده است که هریک با توجه به ویژگی های موجود در آن ها دارای طرفداران خاص خود می باشند.
در این مطلب یکی دیگر از مشهورترین برنامه های ضد ویروس را به شما معرفی می کنیم.
Panda Antivirus یکی از مشهورترین و با سابقه ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا می باشد که در زمینه نابودی ویروس ها و برنامه های آلوده به ویرس یک ابزار حرفه ای محسوب می شود. این نرم افزار از امکانات متعددی برخوردار می باشد. این برنامه با نظارت مداوم بر روی عملکرد سیستم و فایل ها موجود در هارد مانع از اجرای ویروس ها می شود. همچنین این نرم افزار بر رپروسه های در حال اجرا نیز نظراتی کاملی انجام می دهد تا مانع از اجرای فایل های آلوده شده و همچنین در صورت مشاهده فایلی آلوده اقدام به نابودی و پاکسازی آن از سیستم نماید. این نرم افزار توسط کمپانی Panda Security ساخته شده است.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- نظارت کامل بر عملکرد سیستم عامل
- کنترل فایل ها موجود بر روی هارد
- نظارت بر برنامه های اجرا شده در پروسه ها
- توانایی نابودی برنامه های جاسوسی
- قابلیت مبارزه و جلوگیری از دزدی هویت در اینترنت
- سازگاری کامل با ویندوز XP و Vista
و ... .
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 40 مگابایت می باشد و فایل کرک در داخل فایل Zip قرار دارد)
لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

 

قرآن مجید به همراه ترجمه فارسی برای موبایل (جاوا)

 

دنیای موبایل

قرآن مجید به همراه ترجمه فارسی

برای موبایل شما (جاوا)
 

شرکت آسان افزار به مناسبت ماه رمضان نرم افزاری ویژه را تهیه کرده است . نرم افزار قرآن به همراه ترجمه قارسی برای موبایل یک نرم افزار فوق العاده است که جای خالی آن بر روی موبایل ها احساس می شد.
این نرم افزار جاوا می باشد و بر روی اکثر موبایل های فعلی قابل نصب و اجرا می باشد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به :
- مشخص کردن مکی و یا مدنی بودن سوره
- علامت گذاری در بخش های دلخواه برای یادآوری دوباره
- جست و جو در بین آیات و سوره ها
- جست و جوی کلمه خاص در بین تمامی آیات و سوره ها
- علامت گذاری حروف با رنگی دیگر
- و�

لینک دانلود
 
نکته: فایل مورد نظر بصورت فشرده با پسوند های Zip یا Rar میباشد. لذا بعد از دریافت فایل ، آن را از حالت فشرده خارج و سپس با استفاده از دستگاه بلوتوث یا کابل و یا دستگاه کارت ریدر برروی گوشی موبایل خود Install نمایید.

نرم افزار مهمان خدا

 

دنیای موبایل

نرم افزار مهمان خدا
 

امکانات نرم افزار :
- احکام و استفتائات مراجع مختلف (امام خمینی (ره) - مقام معظم رهبری و ...) در مورد روزه و ماه مبارک رمضان
- دعای آغاز ماه مبارک رمضان
- دعای سحر
- دعاهای افطار
- دعای افتتاح
- دعای هر شب
- دعای یا علی و یا عظیم
- نماز روزهای ماه مبارک رمضان
- نمازشب های ماه مبارک رمضان
- اعمال مشترک شبهای قدر
- نماز عید فطر
- مشاوره تندرستی: شامل دلایل علمی و گفتگو با متخصصان مختلف ، برای فواید روزه در تندرستی می باشد.
- مشاوره تغذیه: راهنمایی های لازم جهت استفاده کردن یا عدم استفاده از برخی غذاها و خوراکی ها برای فرد روزه دار ارائه شده است .
- زنگ های یادآور: با انتخاب شهر مورد نظر خود (یا نزدیک ترین شهر به محل سکونت خود) از ساعات مختلف اوقات شرعی با خبر شوید. نرم افزار با پخش اذان ، شما را از فرا رسیدن زمان ملکوتی اذان مطلع می سازد. همچنین قادر خواهید بود برنامه را به گونه ای تنظیم نمائید که شما را قبل از فرار رسیدن اذان صبح برای صرف سحری از خواب بیدار نماید. تنظیم این که چند دقیقه یا چند ساعت قبل از اذان شما را آگاه سازد به راحتی قابل تنظیم است (حداکثر تا ۹۰ دقیقه قبل از اذان) .

توجه : برای استفاده از زنگ‌های یادآور به روش زیر عمل کنید:
۱- در بخش تنظیمات اوقاتی که مایلید صدای اذان پخش شود را انتخاب و ثبت کنید.
۲- شهر محل سکونت یا نزدیک‌ترین شهر به آن را انتخاب کنید تا اوقات شرعی آن محل به صورت خودکار محاسبه شود.
۳- در بخش ساعت بیداری مشخص کنید که مایلید چند دقیقه قبل از اذان صبح بیدار شوید. حداکثر فاصله‌ی پخش زنگ بیداری تا اذان صبح نود دقیقه است.
۴- برای استفاده از امکانات زنگ‌های یادآور نباید از نرم‌افزار خارج شوید. برای پنهان شدن صفحات نرم‌افزار از دکمه‌ (مخفی کردن) در منوی اصلی استفاده کنید.
۵- اگر از نرم‌افزار خارج شوید، زنگ‌های یادآور پخش نمی‌شوند و با اجرای دوباره‌ آن نیازی به تنظیم مجدد ندارید.
۶- حتما ساعت و تاریخ میلادی گوشی تلفن خود را تنظیم کنید تا اوقات شرعی و زمان پخش زنگ‌های یادآور درست محاسبه شوند. دقت کنید زمانی که ساعت و تاریخ را تنظیم می کنید باید از نرم‌افزار خارج شده‌ باشید و پس از تغییر ساعت و تاریخ دوباره نرم‌افزار را اجرا کنید.

نسخه 1.1 برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ اوقات شرعی را دارند.

نسخه 1.2 برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها بالا است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ اوقات شرعی را دارند. بنابراین اگر متن و منوهای نرم‌افزار روی LCD شما کوچک دیده می‌شود از این نسخه استفاده کنید.

نسخه 1.3 برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ اوقات شرعی را ندارند. اگر هنگام نصب نرم‌افزار با پیغام Unable to install مواجه شدید از این نسخه استفاده کنید.

نسخه 1.4 برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ اوقات شرعی را دارند. اگر هنگام نصب نرم‌افزار با پیغام Unable to install مواجه شدید و نسخه‌ 1.3 روی LCD شما کوچک دیده می‌شود از این نسخه استفاده کنید.

توجه: همه این 4 نسخه در داخل فایل zip که لینک دانلوداش در زیر قرار دارد، بصورت جداگانه گنجانده شده است.

لینک دانلود.

نکته: فایل مورد نظر بصورت فشرده با پسوند های Zip یا Rar میباشد. لذا بعد از دریافت فایل ، آن را از حالت فشرده خارج و سپس با استفاده از دستگاه بلوتوث یا کابل و یا دستگاه کارت ریدر برروی گوشی موبایل خود Install نمایید.

 

Download Accelerator Premium v8.5.6.3

 

نرم افزار PC

جدیدترین نسخه از نرم افزار پرطرفدار

Download Accelerator Premium v8.5.6.3
 


برخی ویژگی های نرم افزار
:: سازگاری کامل با مرورگر های نصب شده بر روی سیستم شما
:: قابلیت AlwaysResume ، با یک ثبت نام مجانی 3 ماه براتون آرشیو میکنه فایل رو
:: پشتیبانی از فرمت همه ی فایلها با قابلیت اضافه کردن فرمت جدیدی توسط شما
:: تواناییIgnore کردن برخی سایتها توسط پدر مادر های مهربون برای دختر پسرای بد
:: تنظیم پهنای باند مصرفی اینترنت برای دانلود که بتونید به کارهای دیگرتون هم برسید
:: توانایی دانلود 1000 فایل همزمان ، البته این سرویس مخصوص دانلود کامل یک سایته
:: قابلیت تایمر زمانی برای شروع و اتمام عملیات دانلود مخصوص کسانی که وقتشون طلاست
:: تنظیم اتوماتیک آنتی ویروس سیستم شما برای چک کردن فایل در حال دانلود قبل از کپی کامل فایل
:: تنظیم صدا برای هر عمل خاص ، مثلا میتونید بگید هر موقع دانلود تموم شد یه موزیک خاص پخش بشه
:: ثبت رکورد فایلهای دانلود شده ، جالبه اگه از اون دفترچه خاطرات نویساشید این خیلی بدردتون میخوره
:: و...

ویژگی های نسخه ی Premium
علاوه بر قابلیت های بالا DAP Premium هم ویژگی های مختص خود را داراست :
پشتیبانی از استفاده کننده لایسنس نرم افزار
میتونه به خواست شما تمامی رد پاهای دانلود رو پاک کنه ....
بدون هیچ بنر تبلیغاتی به امر دانلود فایلهای مورد نظر خود بپردازید
دانلود با سرعت extreme بالاترین ، چیزی حدود 20 برابر سرعت کنونی
قابلیت به اشتراک گذاشتن فایلهای شما فقط با یک دراگ اند دراپ ساده !
دیدن محتویات فایلهای فشرده قبل از دانلود و دانلود هر کدوم از بخش هاش به اختیار شما
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 9 مگابایت می باشد و فایل کرک در داخل فایل Zip قرار دارد)
لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

 

دانلود آسان از یوتیوب با YouTube Downloader 2.1

 

نرم افزار PC

دانلود آسان از یوتیوب با

YouTube Downloader 2.1

همانطور که از اسم برنامه مشخص هست با این برنامه کوچک و کم حجم می توانید براحتی ویدئوهای موجود در یوتیوب را با فرمت AVI دانلود کنید.
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 3 مگابایت می باشد و فایل کرک در داخل فایل Zip قرار دارد)
لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید