۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

Panda Antivirus 2008

 

نرم افزار PC

Panda Antivirus 2008

نسخه جدید این نرم افزار ضد ویروس قدرتمند
 

نرم افزارهای مختلف ضد ویروس امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارهای مورد استفاده کاربرانی می باشد که سر و کارشان با اینترنت می باشد. حفاظت از برنامه ها و اطلاعات موجود بر روی سیستم ها در مقابل ویروس ها یکی از مهمترین اصول کاربرانی می باشد که بیشتر وقت خود را در اینترنت می باشند و به انجام کارها و امور مختلف خود می پردازند. نرم افزارهای ضد ویروس از آن جا که در جلوگیری و مبارزه با ویروس ها بسیار تاثیر گذارند به همین علت در میان کاربران نیز از طرفداران بسیاری برخوردار می باشند. تا کنون نرم افزارهای مختلف ضد ویروس زیادی برای کاربران ساخته شده است که هریک با توجه به ویژگی های موجود در آن ها دارای طرفداران خاص خود می باشند.
در این مطلب یکی دیگر از مشهورترین برنامه های ضد ویروس را به شما معرفی می کنیم.
Panda Antivirus یکی از مشهورترین و با سابقه ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا می باشد که در زمینه نابودی ویروس ها و برنامه های آلوده به ویرس یک ابزار حرفه ای محسوب می شود. این نرم افزار از امکانات متعددی برخوردار می باشد. این برنامه با نظارت مداوم بر روی عملکرد سیستم و فایل ها موجود در هارد مانع از اجرای ویروس ها می شود. همچنین این نرم افزار بر رپروسه های در حال اجرا نیز نظراتی کاملی انجام می دهد تا مانع از اجرای فایل های آلوده شده و همچنین در صورت مشاهده فایلی آلوده اقدام به نابودی و پاکسازی آن از سیستم نماید. این نرم افزار توسط کمپانی Panda Security ساخته شده است.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- نظارت کامل بر عملکرد سیستم عامل
- کنترل فایل ها موجود بر روی هارد
- نظارت بر برنامه های اجرا شده در پروسه ها
- توانایی نابودی برنامه های جاسوسی
- قابلیت مبارزه و جلوگیری از دزدی هویت در اینترنت
- سازگاری کامل با ویندوز XP و Vista
و ... .
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 40 مگابایت می باشد و فایل کرک در داخل فایل Zip قرار دارد)
لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد