۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

بازیابی اطلاعات پاک شده با Undelete Plus 2.92

 

نرم افزار PC

Undelete Plus 2.92

نرم افزاری برای بازیابی اطلاعات پاک شده
 

احتمالا شما نیز تا کنون دچار مشکلات از دست دادن اطلاعات شده اید. بسیاری از ما در زمان ها مختلف با این مشکل به علت بی تجربگی مواجه شده ایم. به عناون مثال در هنگام پارتیشن بندی هارد دیسک به اشتباه اطلاعات یک درایو از هارد خود را پاک نمودیم  و یا به علت نصب نکردن یک نرم افزار ضد ویروس دچار ویروس ها شده ایم که این ویروس ها تعدادی از فایل های ما را از بین برده اند. برای بسیاری از ما اطلاعات شخصی دارای اهمیت فراوانی می باشند و یا حتی ممکن است اطلاعات کاری و تجاری که از آن ها نگهداری می کنیم دارای ارزش بالایی باشد. در زمان از دست دادن اطلاعات می توان از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات بهره گرفت ، به کمک این نرم افزارها کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی نموده و آن ها را مجددا به دست آورند.

در این مطلب نرم افزاری که به شما معرفی می کنیم وظیفه بازیابی اطلاعات را بر عهده دارد.

 

Undelete Plus  نام نرم افزاری می باشد که وظیفه بازگردانی اطلاعات از دست رفته کاربران بر روی هارد دیسک را برعهده دارد. این نرم افزار دارای ابزاهای مختلفی می باشد که انجام این امر را برای کاربران سهل می سازد. این نرم افزار با بازایبی اطلاعات به صورت دسته بندی شده و منظم و نمایش لیست اطلاعات قابل بازیابی به کاربران این اختیار را می دهد تا به راحتی اقدام به بازیابی اطلاعات از دست رفته خود نمایند. این نرم  افزار یکی از محصولات کمپانی Fdrlab می باشد.

 

از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت بازیابی اطلاعات از دست رفته

- لیست نمودن اطلاعات قابل بازیابی به صورت دسته بندی شده

- توانایی پیش نمایش از فایل های تصویری و عکس قبل از بازیابی

- نمایش کامل جزئیات مربوط به هر فایل قابل بازیابی

 و ... .

لینک دانلود (حجم فایل حدود 1 مگابایت می باشد و فایل کرک در داخل فایل Zip قرار دارد)
لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد