۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

قدرتمندترین نرم افزار ایجاد نقاشی های طبیعی Corel Painter X v10


قدرتمندترین نرم افزار ایجاد نقاشی های طبیعی

 Corel Painter X v10


هنر کمپانی Corel آماده سازی نرم افزار های گرافیکی بوده است. نرم افزار هایی فوق العاده کاربردی که کابران را به تحسین این محصولات وامی دارد . شاید به توان با اطمینان اعلام کرد که بزرگترین شرکت در ساخت نرم افزار های طراحی و نقاشی Corel است. چندین نرم افزار که هرکدام خصوصیات مختص به خود را دارند می توانند سلیقه کابران را به نقاشی های زنده تبدیل کنند.
یکی از محصولات بسیار معروف شرکت Corel به نام Corel Painter X v10 قدرتمندترین نرم افزار ایجاد نقاشی های طبیعی و تصاویر گرافیکی دنیا است. نرم افزاری بسیار کامل و غنی از امکانات فوق العاده که به نوعی قلم نقاش برای نقاشی به شمار می رود. در یک کلام باید این طور بیان کرد که طرحی که کاربر بخواهد به سادگی می تواند با Corel Painter انجام دهد . محیط کاربری نرم افزار بسیار زیبا و در عین حال بسیار کارا می باشد . این محیط نرم افزاری با توجه به آن چه که از Corel سراغ داریم بسیار عادی و طبیعی است. براش ها و افکت های موجود در Corel Painter عصای دست کاربران برای نقاشی و تصویر سازی بهتر است. براش هایی سه بعدی و بسیار زیبا که برای هر سلیقه و هدفی براشی خاص دارد.
با Corel Painter می توان حتی انیمیشن هایی با فرمت های نظیر GIF و AVI تولید نمود.
ترکیب بندی رنگ ها برای ویرایش تصاویر بسیار آسان و در عین حال فوق العاده زیبا است. به سادگی می توان رنگ ها را برای به دست آوردن رنگ مورد نظر در جعبه ای ترکیب و رنگ مورد نظر را بدست آورد.نکته ای که اکثر کاربران حرفه ای بدان توجه دارند این است که یک نرم افزار گرافیکی چه سرعتی در زمان لود و ذخیره سازی تصاویر دارد؟ در جواب این کاربران باید بیان نمود که Corel Painter سرعتی بسیار بالاتر در زمان ذخیره سازی و لود کردن نسبت به نرم افزار های مشابه دارد. این سرعت تقریبا در زمان باز کردن عکس ها 35 درصد و در زمان ذخیره سازی عددی معادل 200 درصد است. ضمن این که Corel Painter هم با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری به قدرت خود تا اندازه زیادی افزوده است. بد نیست بدانید این ابزار با این همه امکانات فوق العاده با محصول بسیار معروف کمپانی Adobe یعنی Adobe PhotoShop نیز سازگاری کامل هم دارد و می توان به سادگی تصاویر را میان این دو نرم افزار جابه جا نمود.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel Painter X v10:
- محیطی ساده در عین کارآیی فوق العاده
- ترکیب رنگ ها به سادگی برای بدست آوردن رنگ مورد نظر
- سازگاری کامل با نرم افزار بسیار معروف Adobe PhotoShop
- افکت های بسیار زیبا و متنوع
- براش هایی سه بعدی و متعدد
- سرعت بسیار بالا در لود و ذخیره سازی تصاویر
- پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری موجود
- سرعت بسیار بالا در بازیابی و ذخیره سازی تصاویر
- طراحی انیمیشن و ذخیره سازی با فرمت های GIF و AVI
- تغییر سایز ، رنگ ، متون و چرخش و ... به سادگی و با وجود ابزارهای بسیار کامل
- پشتیبان گیری از تصاویر ویرایش شده به صورت اتوماتیک
- از بین بردن رنگ قرمز موجود در عکس ها
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و ...
 

لینک دانلود (حجم فایل 98 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد