۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

مدیریت انتقال فایل بین دستگاه های مختلف توسط Nero Move it 1.0.12


مدیریت انتقال فایل بین دستگاه های مختلف

 

توسط Nero Move it 1.0.12.1

 

 

 

شرکت Nero یکی از محصولات جدید خود را معرفی می کند. پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج صوتی، تصویری و عکس، دسترسی بسیار سریع و آسان به تمامی دستگاه های قابل حمل نظیر موبایل های، مالتی مدیا پلیرها و ... به روز رسانی رایگان و سریع نرم افزار، جابه جایی سریع فایل ها میان رایانه و دوربین های دیجیتالی، موبایل ها و تمامی دستگاه های قابل حمل و در نهایت به اشتراک گذاری تمامی آن ها به صورت آنلاین در جدیدترین ابزار شرکت Nero دیده می شود.
با Nero Move It تصاویر، فیلم ها و موزیک ها را در هر کجا و در هر زمان که بخواهید می توانید جابه جا کنید. نرم افزاری که به صورت یک آچار فرانسه برای کاربران عمل می کند. ابزاری بسیار کامل که به کاربر این اجازه را می دهد تا هم یک پلیر در اختیار داشته باشد و هم از سوی دیگر دستگاه های قابل حمل خود را با قدرت تمام مدیریت نماید. کاربران به راحتی می توانند با استفاده از این نرم افزار فایل های مالتی مدیا خود را به صورت لیست در آورده و در هرجایی از جمله: تمامی دستگاه های قابل حمل نظیر MP3 Player یا گوشی های موبایل و حتی سایت هایی نظیر My Nero, YouTube به اشتراک گذارند.
Nero Move It به دلیل این که از جدیدترین متد ها و تکنولوژی ها استفاده می کند قادر به پشتیبانی از تقریباً تمامی فرمت های رایج نیز می باشد و این امکان را فراهم می کند تا کاربر با انعطاف پذیری بالایی ارتباط کاملی را با دستگاه های قابل حمل خود برقرار نماید. در مورد محیط کاربری نرم افزار که حتما باید خودتان ببینید تا متوجه شوید که چه هنری در طراحی نرم افزار به کار رفته است. محیط کاربری بسیار زیبا و در عین حال بسیار جذاب نیز می باشد و Nero Move It را با تمامی نرم افزار هایی که تا به حال دیده اید مجزا می سازد.
این موارد تنها بخشی از کارآیی های این نرم افزار محسوب می شود، چراکه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر، به این صورت که کاربر زمانی که قصد انتقال فایلی را دارد خود نرم افزار با توجه به فرمت پشتیبانی شده از سوی دستگاه کار تبدیل را انجام می دهد. ساختن مجموعه (کلکسیون ها) به صورت کاملا سفارشی از تصاویر ، فیلم ها و موزیک ها و در آخرین مورد هم سادگی در انتقال فایل ها که مهم ترین خصوصیت Nero Move It محسوب می گردد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nero Move it 1.0.12.1:
- سازگاری با تمامی دستگاه های قابل حمل نظیر گوشی های موبایل، MP3 Player ها و ...
- سازگاری کامل با انواع دوربین های دیجیتالی عکاسی و فیلم برداری
- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج موجود مالتی مدیا
- سرعت و سهولت در انتقال فایل ها
- به اشتراک گذاری آنلاین فایل ها میان سایت های معروف نظیر My Nero, YouTube
- قابلیت تبدیل فرمت ها صوتی و تصویری برای اجرا در دستگاه های مختلف
- ساخت مجموعه هایی مورد علاقه از تصاویر، فیلم ها و همچنین موزیک ها
- پخش و اجرای تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها
- محیط کاربری جذاب و فوق العاده زیبا
- تبدیل اتوماتیک فایل ها برای اجرا در دستگاه مورد نظر
- سازگاری کامل با ویندوز ویستا
- و ...
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 80 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد