۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

نسخه موبایل بازی The Sims Mobile 2


نسخه موبایل بازی


 The Sims Mobile 2



نسخه موبایل بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار The Sims 2 که توسط شرکت Electronic Arts ساخته شده است. این بازی از قابلیت و امکانات خاصی برخوردار است که به قشنگی این بازی می افزاید. در این بازی شما میتوانید آدم هایی با تیپ و قیافه های مختلف ساخته و به بازی کردن بپردازید.



این بازی به صورت جاوا می باشد و بر روی اکثر گوشی هائی که جاوا پشتیبانی می کند قابل نصب می باشد.


لینک دانلود مستقیم (حجم فایل کمتر از یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: www.mobin-group. com

Driver Magician v3.32 ابزاری برای تهیه فایل پشتیبان از درایورها



Driver Magician v3.32
ابزاری برای تهیه فایل پشتیبان از درایورهای
نرم افزاری نصب شده بر روی سیستم


استفاده بهینه از سخت افزارهای مختلف در سیستم های کامپیوتری و شناساندن آن ها به سیستم عامل ها با استفاده از درایورهای نرم افزاری صورت می گیرد. این درایورها در واقع برای سیستم عامل ها همانند یک راهنما عمل می کنند و استفاده از سخت افزارها را به راحتی با استفاده از فایل های مختلف برای کاربران فراهم می کنند. امروزه بسیاری از سیستم عامل ها به صورت پیشفرض سخت افزارهای مختلف را شناسایی می کنند اما برای استفاده بهینه از سخت افزارها می بایست این درایورها بر روی سیستم نصب شوند که نتیجه آن معمولا در هنگام کار با نرم افزارهای گرافیکی و یا هنگام اجرای بازی های مختلف مشهود می باشد. بسیاری از کاربران در هنگام نصب سیستم عامل زمانی را برای نصب درایورها می گذارند.
در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که در زمینه نگهداری درایورهای نصب شده بسیار مفید می باشد.
Driver Magician نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تهیه Backup از درایورهای نصب شده بر روی سیستم می باشند . استفاده این ابزار در زمانی می باشد که سیستم عامل و سخت افزارهای شناسانده شده به آن در بهترین وضعیت به سر می برند و کاربران با تهیه فایل پشتیبان از درایورها قادر خواهند بود تا در زمان بروز مشکل برای سیستم عامل و یا نصب سیستم عامل جدید تنها با چند کلیک اقدام به بازیابی اطلاعات و فایل های مربوط به درایورها می باشند. همچنین در این نرم افزار کاربران قادرند تا از ابزار به روز رسانی و یا حذف درایورها نیز استفاده نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت GoldSolution Software می باشد.
 

لینک دانلود (حجم فایل 4 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

بازی جذاب بولینگ Bowling Evolution v1.07


بازی جذاب بولینگ


Bowling Evolution v1.07



بازی جذاب بولینگ، که می تونه شما را حسابی سرگم کنه!


 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 4 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

نرم افزار آموزشی قوانین دانشگاه ها Chamran v1.0.5


نرم افزار آموزشی قوانین دانشگاه ها


Chamran v1.0.5


کمتر کسی دانش آموزی پیدا می شود که برای آینده خود برنامه نداشته باشد. اکثر دانش آموزان چه آن کسی که اول ابتدایی است برای خود آرزوهایی دارد و چه آن فردی که دوره پیش دانشگاهی را می گذارند برای آینده خود هدف شخصی را در نظر گرفته است و دوست دارد در دانشگاه و رشته ای که علاقه مند است قبول شود. اما در دانشگاه قوانین خاصی باید رعایت شود. حذف و اضافه ، شرایط ثبت نام ، موارد انضباطی ، شرایط مهمان شدن در دانشگاه دیگر ، دروس پیشنیاز و ... که برای هر دانشجویی لازم است تا تمامی این موارد رعایت شود.
نرم افزاری آموزشی در مورد همین قوانین توسط یکی از دانشجویان و همچنین کاربران سایت آسان دانلود طراحی و اماده شده است تا همه عزیزان بتوانند به سادگی از قوانین آموشی دانشگاه ها مطلع گردند . این نرم افزار به صورت فلش بوده و به همراه راهنما آن که به صورت کاملا فارسی می باشد به کاربران و علاقه مندان این امکان را فراهم سازد تا به سادگی قوانین مورد نیاز خود را مشاهده نماید.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Chamran v1.0.5:
- محیطی ساده و زیبا
- امکان جستجو کلمات و نوشته ها
- امکان جستجو به صورت حرف اول کلمات
- امکان پرینت از صفحه
- دارایه فایلهایه PDF جهت راهنمایی
- لود به صورت دینامیک
- حجم کم و نصب آسان
- و...
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

نرم افزار جاوا شاهنامه فردوسی(نسخه ی جدید)


نرم افزار جاوا شاهنامه فردوسی(نسخه ی جدید)




این بار برای شما عزیزان نسخه ی جدیدی از شاهنامه ی ابوالقاسم فردوسی که به صورت جاوا می باشد را در سایت قرار داده ایم که نسبت به نسخه قبلی خود که درسایت قرار دارد کامل تر و بدون نقص می باشد. به علت جاوا بودن نرم افزار , قابل نصب بر روی کلیه گوشی های موبایل که از فرمت جاوا پشتیبانی می کنند از جمله : نوکیا , سونی اریکسون , موتورلا , سامسونگ و .. می باشد.


لینک دانلود (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: www.mobin-group. com

مجموعه کامل از 480 بازی کارتی با SolSuite 2008 v8.5


مجموعه کامل از 480 بازی کارتی با


SolSuite 2008 v8.5




بازی با کارت همیشه از محبوبیت فراوانی برخوردار بوده و در هر رده ی سنی طرفداران خاص خودش رو داشته است! نرم افزار SolSuite نیز که یکی از برتریت نرم افزار ها در مورد بازی با کارت میباشد.نرم افزار SolSuite در واژه به معنای انقلاب , و در عمل نیز تحول عظیمی در بازی های موجود در بازار ایجاد کرده و در حال حاضر یکی از برترین بازی های کارتی موجود به شمار میرود. SolSuite به تازگی نسخه ی 2008 خود را عرضه نموده که شامل مجموعه ای از 480 بازی کارت با کیفیت بالا و در محیطی جذاب میباشد!
بازیهای موجود در این بسته نرم افزاری بازی های اصلی وحقیقی کارت بوده بطوریکه مشابه آن در بازی های دیگر یافت نمیشوند!از ویژگی های جالب و قابل توجه این بسته نرم افزاری ویراستار قدرتمند آن میباشد که کاربر را قادربه اعمال ویرایشات مورد نظر خود در قوانین بازی ها میسازد.
برخی از بازی های این مجموعه عبارتند از:Spider, Klondike, FreeCell, Pyramid, Golf, Busy Aces, Canfield, Forty Thieves, Four Seasons, Carpet, Flower Garden, Rouge et Noir, Monte Carlo... and original solitaires that you cannot find elsewhere.

قابلیت های کلیدی بازی SolSuite 2008 v8.5 :
- راهنمایی جامع کاربر و آموزش حرکات و دستورات اصولی در بازی ها
- امکان تغییر پس زمینه بازی وقرار دادن فایل مورد نظر شما با پسوند BMP
- امکان جستجوی سریع در بازی ها
- دارای مراحل نامحدود در استفاده از Undo و Redo
- امکان Load,Save و ReStart بازی ها
- شامل افکت ها و جلوه های صوتی مختلف
- امکان انتخاب اتفاقی یک بازی از گروه های مختلف
- امکان تنظیم و تعیین سرعت کارت ها در بازی
- امکان انتخاب بازی های مورد علاقه شما از میان بازی های مختلف
- ارائه آمار و گزارش از امتیازات کاربر بصورت گرافیکی و نموداری
- ایجاد کارت های جدید بصورت Wizard مرحله به مرحله به سلیقه کاربر
- و...

 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 12 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد



مجموعه بی نظیر VSO-Software Goldmembership v2008


مجموعه بی نظیر
VSO-Software Goldmembership v2008


کمپانی مشهور VSO-Software به تازگی پک کامل و قدرتمند محصولات برتر خود را تحت عنوان VSO-Software Goldmembership روانه بازار کرده و خدمتی جدید را به مخاطبان خود در این زمینه ارائه کرده است!


این جعبه قدرتمند نرم افزاری شامل یک سری از نرم افزارهای معروف و پر مخاصب کمپانی VSO می باشد که در قالب یک پک کامل و با حجی مناسب برای استفاده کاربران تهیه و آماده شده است.از جمله نرم افزارهای مجود در این بسته می توان به: ConvertXtoDVD, CopytoDVD, PhotoDVD, Blindwrite, VSO Image Resizer اشاره کرد! در زیر به اختصار کارکرد و کاربرد نرم افزارهای یاد شده را بیان خواهیم کرد!



PhotoDVD: این نرم افزار جالب و توانمد قادر است تا آرشیوهای متحرک و زیبا را جهت رایت و مشاهده بر روی DVDها برای شما فراهم آورد. این نرم افزار با دارا بودن افکتهای تصویری و نوری فراوان گنجانده شده ، می تواند باب سلیقه شما عمل کرده و به شما آرشیوها و آلبوم های افکت گذاری شده و قابل ورق زدن بدهد! این عکسها را میتوانید با توجه به سلیقه خود و همچنین امکانات به کار گرفته شده درون نرم افزار به عکسهای زیبا تبدیل کرده ، سپس بر رو DVD ها رایت کرده و در دستگاه های پخش خانگی به تماشای آن بنشینید ! عکسهای عروسی ، عکسهیا میهمانی ، تصاویر زیبای تهیه شده بواسطه دوربین های عکاسی ، تصاویر محل های تاریخی ، وذهبی و … را درمن این نرم افزار قدرتمند کشیده و سپس هر آنچه دلخواه شماست از آن حاصل کنید !



VSO Image Resizer: ابزاری کامل برای اعمال تغییرات سایزیک و یا ویرایش تصاویر دیجیتال شما ! این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که تصاویر دیجیتال خود را استخراج کرده و سپس سایز و اندازه آنها زا تغییر داده و فشرده سازی کنید و حجم آنها را به حد مطلوب و استاندارد خود برسانید ! از جمله قابلیت های مفید دیگر این نرم افزار قابیلت افزایش وضوح تصاویر تا حد 1200*1600 جهت ساخت پوستر از عکسهای خود می باشد . انتقال عکسها از پوشه های به پوشه دیگر نیز با این نرم افزار به راحتی قابل انجام است



Blindwrite: نرم افزاریست کارا و حیاتی جهت تهیه نسخه بک آپ یا همان پشتیبان از سی دی ها و دی وی دی های شما ! با کمک این نرم افزار از دیسک های حیاتی و مهم خود در اسرع وقت پشتیبان گیری کرده و فایلهای حاصله را نگهداری و محافظت کنید! حفظ تمام شاخصه ها و امکانات دیسک اولیه بدون آنکه دست خوش تغییراتی حتی کوچک شود یکی از وظایف مهم این نرم افزار می باشد. فایل های حاصله را نیز می توانید با نرم افزارهای اجرای درایو مجازی اجرا کرده و از آن لذت ببرید! از جمله فرمت های تحت پشتیبانی این نرم افزار عبارتند از : DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD-RAM, DVD+R Double Layer, DVD-R Dual



CopytoDVD: کپی برداری کامل و بدون کوچکترین عیب و نقص از روی دی وی دی های خود را با این نرم افزار تجربه کنید ! این نرم افزار در واقع یک کپی بردار سریع بوده که عمل کپی برداری را بی درنگ و در کمترین زمان ممکن صورت می دهد . تکنولوژِی روز به کار رفته در نرم افزار باعث شده تا کار را برای شما راحت کند ، شما فایل مد نظر را انتخاب می کنید و سپس خود نرم افزار به شما خواهد گفت که بهترین فرمت برای انجام عمل کپی برداری چه خواهد بود!

ConvertXtoDVD: شاید کمتر کاربر کامپیوتری باشد که با این نرم افزار آشنا نباشد ! اکثر فرمت های رایج از قبیل AVI , Mpeg, Mpeg, Mpeg4, MP4, VOB, WMV, DV با این نرم افزار به DVD تبدیل می شودند. نرم افزار دارای کدیک های مختص فرمت Avi بوده که جهت تبدیل کار شما را راحت تر می کند!فرمت های PALو NTSC فرمت های سازگار با این نرم افزار بوده و نرم افزار به راحتی با آنها کنار آماده و از آ«ها پشتیبانی می کند! در هنگام تبدیل فایل مد نظر ، نرم افزار به تمامی امکانات تنظیمات را از قبیل تنظیم صدای خروجی ، کیفیت تصویر ، منوی ساختاری مورد نظر و… را به دو صورت دستی و اتوماتیک برای شما فراهم می آورد! پشتیبانی از فرمت هایمختلف زیر نویس نیز دیگر قابلیت مهم این نرم افزار است که به وسلیه آن می توانید فیلم های خود را زیر نویس دار کرده و بعدها با زیر نویس رایت و تماشا کنید !


 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 70 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

با Massage Vibra 1.2 گوشی خود را به ماساژور تبدیل کنید!


با Massage Vibra 1.2 


گوشی خود را به ماساژور تبدیل کنید!



نرم افزار ماساژور Massage Vibra 1.2 از سری نرم افزارهای جاوا است که با استفاده از ویبره تلفن همراه ، گوشی همراه شما را به یک ماساژور تبدیل می نماید.
این نرم افزار قابلیت انجام ماساژ در چندین حالت خاص را دارا می باشد .
شایان ذکر است که استفاده از این برنامه بخاطر استفاده مداوم از ویبره گوشی باعث کم شدن سریعتر شارژ باتری می گردد .


لینک دانلود (حجم فایل کمتر از یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: www.mobin-group. com

بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز مزرعه داری Farm Frenzy


بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز مزرعه داری Farm Frenzy



بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز مزرعه داری را از دست ندهید. بازی مزرعه داری از سری بازی های Farm Frenzy از کمپانی بسیار معروف Alawar می باشند که با گرافیک و صداهای بازی هرکاربری را وادار می کنند تا بازی را ادامه دهند. زمانی که این بازی را بر روی سیستم نصب کردم تا 3 روز فقط بازی می کردم. پس توصیه ما این است که حتما این بازی را دانلود نموده و از بازی کردن با آن لذت ببرید. موضوع بازی مزرعه داری این است که کاربر می بایست مزرعه خود را مدیریت کنید. یعنی با پرورش دام ها و مرغ ها کسب درآمد کند و با فروش شیر گاو ها و تخم مرغ ها و بردن آنها به بازار کسب در آمد کند. برای بردن محصولات به شهر باید از گاری استفاده کرد.
اما در راه کسب درآمد می بایست کارخانه های ساخت بستنی و ریسندگی تاسیس کرد تا پول بیشتری کسب شود. همچنین می توان با صرف هزینه گاری ها را ارتقا داده و بر سرعت و ظرفیت آن ها افزود.
اما برای مزرعه داری مشکلاتی سر راه قرار دارد. حمله خرس ها باعث کشته شدن حیوانات و از بین رفتن مزارع می شود. البته می توان از همین حملات استفاده کرده این خرس ها را زندانی کرده و به فروش رساند. همچنین کمبود علوفه باعث از بین رفتن دام ها می شود.
نکته ای که در انجام این بازی فکری و بسیار جذاب اهمیت دارد مدیریت اقتصادی و سرعت عمل است. در بازی می بایست با سرعت عمل محصولات را جمع آوری کرده به فروش رساند و از طرفی همبا خرید حیوانات مناسب کسب درآمد کرد.
این بازی در 2 نسخه ارائه شده است که هردو نسخه تولید کمپانی alawar می باشد.

خصوصیات نسخه اول بازی :
این نسخه شامل چند حیوان شامل : گاو ، اردک ، گوسفند ،سگ و گاو است . کار اردک ها تخم گذاری ، کار گاو شیر دادن و از گوسفند هم پشم تولید می شود .سگ ها وظیفه نگهداری از مزرعه در مقابل خرس ها را برعهده دارند
گربه ها هم در جمع کردن محصولات کمک می کنند
برای خرید هریک از این حیوانات باید بهای آن پرداخته شود . یعنی مثلا برای خرید یک سگ باید 2600 سکه بپردازید

قابلیت های کلیدی بازی مزرعه داری :
- بیش از 45 مرحله بسیار جذاب برای عبور
- 5 حیوان مورد توجه
- 9 کشاورز که محصول می فروشند
- شش ساختمان برای خرید و سفارش
- زمان نامحدود بازی
- به روزرسانی رایگان بازی
- پشتیبانی کامل و تخصصی مشتریان
- و...

 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 18 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد


ارزیابی شاخص های تندرستی با نرم افزار فارسی سلامت


ارزیابی شاخص های تندرستی

با نرم افزار فارسی سلامت



آیا وزن شما با قدتان متناسب است؟ آیا ممکن است با وجود اینکه ظاهرا وزن متناسبی نسبت به قدتان دارید باز هم در خطر بیماریهای مرتبط با چاقی همچون دیابت و بیماریهای قلبی عروقی قرار داشته باشید؟ تعداد مناسب ضربان قلب شما به هنگام انجام ورزشهای هوازی چیست؟ میزان کالری روزانه مورد نیاز بدن شما چه مقدار است؟
نرم افزار سلامت قادر است در تمامی موارد فوق شما را کمک کرده و این مالتی مدیا پزشکی با حجم کم و بدون نیاز به نصب ابزاری مفید برای کلیه افراد می باشد این نرم افزار با استفاده از معتبر ترین منابع پزشکی و اطلاعات موجود در سایت مایو کلینیک و پس از مشورت با تنی چند از پزشکان تهیه شده است. این نرم افزار که از چهار قسمت کلی شامل محاسبه درصد چربی تشکیل دهنده بدن، کالری مورد نیاز روزانه، محاسبه تعداد ضربان قلب هدف به هنگام ورزش و اندازه گیری شاخص توده بدنی تشکیل یافته است ابزار مناسبی را جهت افزایش اطلاعات شما درباره تندرستی خود فراهم می آورد. استفاده از این نرم افزار به اشخاصی که دچار بیماریهای مزمن همچون دیابت، افزایش فشار خون یا بیماریهای قلبی عروقی هستند توصیه نمی گردد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار فارسی سلامت:
- قابلیت محاسبه درصد چربی تشکیل دهنده بدن با وارد نمودن اطلاعات درخواستی
- قابلیت محاسبه کالری مورد نیاز روزانه
- دستورات و توصیه های پزشکی موجود در هر بخش از برنامه
- امکان محاسبه شاخص های توده بدنی یا همان نسبت قد به وزن که یکی از ملاک های سنجش سلامتی است
- امکان محاسبه تعداد ضربان قلب هدف هنگام ورزش
- نرم افزار با حجم کم و بدون نیاز به نصب
- و ...

استفاده از این نرم افزار به اشخاصی که دچار بیماریهای مزمن همچون دیابت، افزایش فشار خون یا بیماریهای قلبی عروقی هستند توصیه نمی گردد.
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد