۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

تبدیل دی وی دی به فیلم های AVI چند صد مگی با Sothink DVD Ripper

 

نرم افزار PC

تبدیل فیلم های دی وی دی چند گیگابایتی به فیلم های با

 کیفیت AVI چند صد مگی در زمانی بسیار کوتاه با نرم افزار

Sothink DVD Ripper 1.3

 

با گسترش روز افزون تکنولوژی، روز به روز شاهد گسترش علوم کامپیوتری و تحقق غیر ممکن ها هستیم. روزگاری کسی فکر ذخیره صدا یا تصویر  را بر روی قطعه ای مغناطیسی یا الکترونیک را نیز نمی توانست به ذهنش خطور دهد . با پیدایش و همه گیر شدن نوار های کاست صوتی و سپس ویدیویی تفکرات غیر ممکن ها تا حدی ممکن شد و سپس با پیدایش انواع لوح های فشرده مانند CD و DVD دیگر برای مردم چیزی به نام غیرممکن در دنیای الکترونیک وجود نداشت . بزودی نیز Blue-Ray ها یا HD-DVD ها با قابلیت ذخیره ده ها گیگابایت حافظه بر روی خود نسل جدید این حافظه های جانبی پرطرفدار و همه گیر خواهند بود .

روزگاری تمامی فیلم ها بر روی VHS منتشر می شد و سپس بر روی سی دی، ولی اکنون کمتر فیلم جدیدالعرضه ای بر روی لوحی غیر از DVD عرضه می شود. یکی از مشکلاتی که کاربران با فیلم های دی وی دی برای نگه داری آنها دارند، حجم بالای آنها به دلیل کیفیت بسیار بالا و رزولوشن بالای تصویری آن است که امکان ذخیره تعداد زیاد آن را برای روی دیسک سخت دشوار می کند . برای حل این مشکل نرم افزارهای کاربردی بسیار قدرتمند تحت عنوان Ripper های DVD عرضه شده اند که با تبدیل فرمت دی وی دی در زمانی کم حجم آن را بسیار کاهش داده و در مقابل در کیفیت تغییر محسوسی نمی گیرد.

Sothink DVD Ripper نام یکی از مبدل های دی وی دی است که به خوبی و با سرعت بسیار بالا قادر به تغییر فرمت دی وی دی شما در مدت زمان بسیار کمی به فرمت AVI و با کیفیت بالاست که تا حجم کمتر از یک دهم دی وی دی اصلی را به خود داراست ! بلی بنابراین شما به آسانی می توانید یک فیلم دی وی دی باکیفیت 4 گیگابایتی را با حجمی کمتر از 700 مگابایت بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید و یا 7-10 عدد از این فیلم های اورجینا و با کیفیت را بر روی تنها یک دی وی دی رایت کنید !

فرمت AVI خروجی نرم افزار Sothink DVD Ripper با تمامی سیستم عامل ها به خوبی و بدون نیاز به نصب هیچ کودک اضافی سازگار است و حتی بر روی بیش از 90 درصد MP4 پلیر ها و Pocket PC ها نیز قابل اجرا و خواندن است !

برخی از ویژگی های برتر نرم افزار Sothink DVD Ripper  :

- سرعت بسیار بالای تبدیل فرمت که به ادعای سایت سازنده نرم افزار حداقل دو برابر سرعت تبدیل فرمت بسیاری از نرم افزارهای مشابه است !

- کیفیت بسیار بالای ویدیوی اثر خروجی حاصل که تغییرات کیفیت آنچنان محسوسی در قیاس با کیفیت اورجینال و میزان حجم کم شده ندارد .

- کوچکی نرم افزار، محیط بسیار ساده و دوستانه آن .

- قابلیت پشتیبانی فشرده سازی بسیار بالای فایل ویدیویی با استفاده از کودک های مختلف درونی و کاهش بیشتر سایز حاصل !

- سازگاری کامل فرمتهای خروجی نرم افزار با اکثر ویدیو پلیر های همراه رایج حتی سیستم عامل Symbian گوشی های همراه !

- قابلیت انتخاب و حذف زیر نویس،  صدا و سرتیتر های فیلم .

- قابلیت خوب تنظیم صدای فایل ویدیویی حاصل پیش از تبدیل .

و ...

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده .....

Sothink DVD Ripper را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.3 را با حجم حدود 4 مگابایت

تصاویری از محیط نرم افزار

English Explanations

شماره سریال مورد نیاز رجیستر کردن نسخه 1.3 نرم افزار :

Name :
BKT/BRD

Serial:
000016-83WFG8- ZPK51M-P5FNYX- K9Q9DW-WXAHX1- RVC45M-9NZGUE- WUJUA5-NK44RR

پاک کردن پسورد BIOS کامپیوتر

 

پاک کردن پسورد BIOS کامپیوتر

 

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران با آن روبرو هستند مشکل فراموش کردن پسورد BIOS کامپیوتر است. چرا که با این کار دیگر امکان ورود به کامپیوتر را نخواهند داشت. معمولأ برای رفع این مشکل درآوردن باتری ساعت از روی مادربورد پیشنهاد میشود. اما این کار همیشه و هرجا قابل انجام نیست. چرا که ممکن است سیستم شخصی شما نباشد یا حتی دستگاه یک لپتاپ باشد. اما با استفاده از این ترفند شما به سادگی و تنها با تایپ یک دستور ساده پسورد ذخیره شده روی BIOS را کلأ محو میکنید! یقینأ چنین راهی را در هیچ جای دیگر نخواهید یافت! لازم به ذکر است این ترفند بر روی تمامی BIOS ها قابل انجام است و تفاوتی در نوع آن نمیکند.


 برای این کار:
شما ابتدا نیاز به یک سی دی Bootable دارید. این نوع سی دی در هر مکانی یافت میشود. سی دی نصب ویندوز شما هم احتمال بسیار زیاد Bootable است.
همچنین میتوانید خودتان یک فلاپی بوتیبل بسازید.مهم این است که شما به نوعی وارد خط فرمان شوید.
همچنین اگر DOS دارید میتوانید از آن استفاده کنید.
پس از ورود به خط فرمان با استفاده از هر یک از طرق بالا کافی است دستورات زیر را با دقت وارد نمایید:
 

DEBUG

O 70 71-

O 71 72-

O 72 73-

Q-

 

دقت کنید بعد از وارد کردن هر خط دکمه Enter را بزنید ، سپس خط بعدی را وارد کرده و مجدد Enter بزنید تا به خط پایان برسید.
اکنون پس از وارد کردن آخرین خط کار تمام است و شما میتوانید مطمئن باشید پسورد BIOS شما پاک شده است.
حال سیستم را Reset کنید و مشاهده کنید که دیگر پس از ورود به سیستم از شما پسوردی خواسته نمیشود.

به نقل از ترفندستان

ماشین حساب زیبا و جدید برای گوشی های سری 60

 

دنیای موبایل

یک ماشین حساب زیبا و جدید برای گوشی های سری 60 ویرایش 3

لینک دانلود

مدیریت بهتر دانلود با Download Accelerator Plus v8.5.5.5

 

نرم افزار PC

مدیریت بهتر دانلود با


Download Accelerator Plus v8.5.5.5 Build 292 Premium
 


 جدیدترین نسخه از نرم اقزار DAP. با نسخه premium و ایجاد 10 connection برای هر دانلود، سرعت شما را تا 400 برابر افزایش میده.
 

لینک دانلود (حجم فایل در حدود 8 مگابایت. کرک برنامه در لینک دانلود گنجانده شده است)
لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد
.
برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

جالبترین اسکرین سیور برای موبایل با اسکنین های بسیار زیبا و جالب

 

دنیای موبایل

ScreenSaver v1.09-Best

جالبترین اسکرین سیور برای موبایل با اسکنین های بسیار زیبا و جالب

لینک دانلود

آنتی ویروس قدرتمند McAfee VirusScan Enterprise 8.5i

 

نرم افزار PC

آنتی ویروس قدرتمند


 
McAfee VirusScan Enterprise 8.5i


+ AntiSpyware
 

بسیاری از کاربران در انتخاب یک آنتی ویروس مناسب برای سیستم خود از میان نرم افزار های متنوع همواره دچار تردید هستند، نرم افزار آنتی ویروسی که ما بر حسب تجربه کاری خود به شما پیشنهاد میکنیم McAfee VirusScan Enterprise میباشد ، توجه داشته باشید این نسخه ی Enterprise هست و نباید با McAfee VirusScan اشتباه گرفته شود. متاسفانه این آنتی ویروس بسیار قدرتمند و گرانقیمت در میان کاربران ایرانی شناخته شده نیست و به همین علت کاربران چندانی ندارد.
نرم افزار ضد ویروس McAfee VirusScan Enterprise برای ایستگاه کاری و سرویس دهنده در محیط Windows میباشد. VirusScan Enterprise محافظت کامل در برابر ویروسها، کرم ها (Worm)، اسب های تروا (Trojan) و دیگر برنامه های مخرب در محیط Windows بر روی ایستگاههای کاری (Workstation) و سرویس دهنده ها (Server) فراهم می کند.
VirusScan Enterpris برای نیازهای امروزی طراحی شده و قادر است خود را با شبکه هایی در هر وسعت و گستردگی و با هر نوع ساختار مطابقت دهد.

شناسائی ویروس در حافظه
ویروسها و دیگر برنامه ها ی مزاحم لزوماً نباید اثری از خود بر روی دیسک بجا بگذارند و یا فایلی ایجاد کنند تا بتوانند عملیات مخرب خود را انجام دهند.امکانات شناسائی نرم افزار VirusScan Enterprise تا به آن حد افزایش یافته و تقویت شده که قادر می باشد هر گونه ویروس و برنامه مخربی را در حافظه کامپیوتر شناسائی کرده و آنرا از حافظه برداشته و پاک کند. بدین ترتیب ویروسهایی مانند SQL Slammer و Code Red که فقط در حافظه جایگزین می شوند، براحتی توسط VirusScan Enterprise قابل شناسائی و پاکسازی هستند.

حجم کم نرم افزار
همچنین حجم فایلهای اطلاعاتی که برای نرم افزار VirusScan Enterprise دارای حجم بسیار کمی در مقایسه با دیگر نرم افزارهای مشابه است. بروز رسانی این نرم افزار مورد نیاز هستند، بسیار کم می باشد. بدین ترتیب، توزیع و نصب اولیه و پس از آن، بروز رسانی نرم افزار در شبکه بسیار سریع بوده و تاثیری بر روی ترافیک شبکه نخواهد داشت.

سرعت عمل نرم افزار
تاکنون افزایش منابع سخت افزاری ( مانند حافظه بیشتر، پردازنده سریعتر، حجم دیسک بیشتر) نقاط ضعف و کاستی های نرم افزارهای ضد ویروس را پوشانده و مانع از آشکار شدن عملکرد ضعیف و کند این نرم افزارها شده اند. با طراحی مجدد نرم افزار VirusScan Enterprise و بکارگیری فن آوری های نوین در آن، نرم افزار به خودی خود سریعتر شده است. همچنین با استفاده از روش Scan Caching دیگر لزومی به کنترل چند باره فایلهای سالم نیست. تنها فایلهایی کنترل می شوند که جدیداً ایجاد شده اند و یا به تازگی مورد استفاده قرار گرفته اند و یا تغییراتی در آنها صورت گرفته است.
بعلاوه با درجه بندی فایلها، می توان فایلهایی را که خطر بیشتری آنها را تهدید می کند، (مانند فایلهای Office) با دقت بیشتری کنترل کرد و فایلهایی را که امکان آلودگی کمتری دارند (مانند فایلهای بایگانی) بطور عادی کنترل نمود.

بروز رسانی نرم افزار
نرم افزار VirusScan Enterprise دارای ابزار Auto Update است که امکانات و روش های متعددی برای بروز رسانی نرم افزار فراهم میکند. از جمله بروز رسانی سریع و خودکار نرم افزار از طریق Mpped Drive, Local Drive, UNC share, ftp, http عمل بروز رسانی می تواند زمان بندی شود، در صورت توقف از نقطه ای که متوقف شده مجدداً ادامه پیدا کند و نوع بروز رسانی ( مانند: Service pack, Hot Fix,Engine و ... ) نیز معین شود.

سازگاری با جدیدترین فن آوریها
نرم افزار VirusScan Enterprise بر روی سیستم عامل Windows Server 2003 قابل نصب و استفاده بوده و سازگاری کامل با امکانات این سیستم عامل مانند: Clustering Service , Active Directory و Terminal Service دارد.

دیگر امتیازات ابن نرم افزار قدرتمند عبارتند از:
- کنترل محتوای پیام های الکترونیکی
- کنترل فایلهای پیوست (attachment) پیامهای الکترونیک قبل از دسترس کاربر
- خارج کردن بعضی از امکانات و تنظیمات از دسترس کاربر عادی
- امکان کنترل انواع بسیار زیادی از فایلهای فشرده و آرشیو
- امکان بروز رسانی از طریق چندین دستگاه سرویس دهنده موجود در سطح شبکه
- نصب نرم افزار توسط برنامه نصب مایکروسافت (MSI)
- سازگاری با ویندوز ویستا

McAfee AntiSpyware Enterprise یک مکملی برای McAfee VirusScan Enterprise میباشد که به عنوان یک ماژول بر روی این نرم افزار نصب میشود و شناسایی و نابود سازی برنامه های مخرب ، جاسوس افزار ها و حذف تبلیغات ناخواسته را بر عهده دارد.

لینک دانلود (حجم فایل در حدود 22 مگابایت)
لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد
.
برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

 

کسب تمامی جزئیات و اطلاعات سخت افزاری با EVEREST Ultimate Editio

 

نرم افزار PC

EVEREST Ultimate Edition 2007 4.0 نرم افزاری بسیار

قدرتمند برای کسب تمامی جزئیات و اطلاعات سخت افزاری

و نرم افزاری سیستم

 

EVEREST Ultimate Edition نام یکی از برترین نرم افزار های Benchmarking و کسب تمامی اطلاعات دقیق سیستم ،هم سخت افزاری و هم نرم افزای، می باشد که به یکی از گزینه های برتر برای علاقمندان به رایانه مبدل گشته است. به گفته منتقدان نرم افزاری مجلات برتر الکترونیک و نشریات رایانه ای، EVEREST به آسانی می تواند طی چند دقیقه کامل ترین اطلاعات و جزئیات را در مورد سیستم شما در بیش از 100 صفحه منتشر کند ! به تازگی نسخه 2007 و 4.0 از نرم افزار قدرتمند EVEREST عرضه شده که از بخش های جدیدتر و قابلیت های بهتری نسبت به نسخه های پیشین از جمله سازگاری کامل با ویندوز ویستا برخوردار است . در ادامه با بخش ها و قابلیت های مختلف EVEREST Ultimate Edition 4.0 بیشتر آشنا می شویم ...

دسترسی به جزئیات و اطلاعات کامل سخت افزاری سیستم

-Motherboard & CPU : اطلاعات کامل مرتبط با Motherboard و CPU همچون جزئیات دقیق در رابطه با BIOS، اطلاعات دقیق Chipset ها، اطلاعات در رابطه با DMI ،AGP و SPD و ....

-Video adapter & monitor : اطلاعات کامل مرتبط با مانیتور و کارت گرافیک و درایور های آنها مانند اطلاعات   DDC، شماره سریال های اصلی کارت گرافیک و مونیتور، و تمامی جزئیات در رابه با GPU , OpenGL و Direct3D .

- Storage devices - اطلاعات کامل در در مورد Hard Disk و Optical Disk ها ( سی دی رام یا دی وی دی رام )، مانند شناسایی خودکار IDEو تکنولوژی S.M.A.R.T برای نظارت بر روی سلامت دیسک ها .

- Network adapters, multimedia, input devices : اطلاعات بسیار کامل و دقیق در رابطه با کارت های شبکه، کارت های صوتی ،  کیبورد، موس و GamePad ها، شناخت خودکار  NIC MAC آدرس، نظارت بر ترافیک اطلاعاتی رد بدل شده در شبکه و  ....

- تمامی اطلاعات در رابطه با سخت افزارهای جانبی همچون PCI, PnP, PCMCIA، USB، پورت های ارتباطی، پاور سیستم، پرینتر و اسکنر و  ....

دسترسی به جزئیات و اطلاعات کامل نرم افزاری سیستم

- تمامی جزئیات و اطلاعات در رابطه با سیستم عامل نصب شده بر روی سیستم

- تمامی اطلاعات و جزئیات در رابطه با شبکه و امور مرتبط با آن .

- اطلاعات کامل در رابطه با تمامی نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم .

دسترسی به جزئیات و اطلاعات کامل امنیتی سیستم

- جزئیات و اطلاعات مرتبط با امنیت ویندوز .

- جزئیات و اطلاعات مرتبط با نرم فزارافزاری های امنیتی نصب شده بر روی سیستم مانند ضد ویروس، ضد جاسوس، دیوار آتش، ضد تروجان و ...

بررسی سخت افزاری و نرم افزاری تمامی بخش های سیستم و شناخت رفع عیوب

خلق گزارشات غنی همراه با جزئیات کامل در تمامی فرمتهای متنی رایج با قابلیت ارسال خودکار به Email شما .

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....

EVEREST Ultimate Edition 2007 را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه 4.00.975 را با حجم حدود 7.7 مگابایت

تصاویری از محیط نرم افزار

English Explanations

 

شماره سریال نسخه 4.00.976 نرم افزار :
Name :
P30World.Com
Serial :
EN9YCFRKFC824SRQ8G9 1L6FU4
یا
IJ8ULSC5FCP64AZ28BA 1WHC1P
یا
HYT82CC4FCVN4SIA861 13RR4Q

نسخه ی نهایی Norton AntiVirus 2007 + Keygen

 

نرم افزار PC

 

نسخه ی نهایی Norton AntiVirus 2007 + Keygen
 

 

 

نسخه ی جدید نورتون آنتی ویروس چند ماه پیش عرضه شده بود ولی به دلیل اینکه نرم افزار به صورت آزمایشی ( دارای محدودیت زمانی ) نصب میشد و فعال سازی برنامه فقط از طریق اینترنت امکانپذیر بود ، هیچگونه کرک و یا کیجنی نیز برای آن عرضه نشد و کلیه شماره سریال هایی که برای فعال سازی در اینترنت پخش شد همگی از اعتبار خارج شدند به همین دلیل امکان استفاده از نورتون آنتی ویروس 2007 برای همگان میسر نشد. اینک پس از چند ماه نسخه ی کامل و جدید نورتون آنتی ویروس 2007 منتشر شده است که در این نسخه علاوه بر امکان فعال سازی از طریق اینترنت امکان فعال سازی از طریق کد تلفنی هم وجود دارد و باز هم همان حقه ای قدیمی استفاده از کیجن برای تولید کد تلفنی و فعال سازی نورتون آنتی ویروس!

رهنمای نصب و فعال سازی:
- قبل از نصب و تا پایان عملیات نصب ارتباز اینترنتی خود را قطع کنید
- با استفاده از کیجن شماره سریالی ایجاد کنید و شروع به نصب نمایید.
- پس از نصب نرم افزار سیستم را Restart کنید.
- پس از Restart و در هنگام عملیات فعال سازی از اتصال به اینترنت خودداری کنید.
- پس از چند بار تلاش برای ارتباط با سرور در پنجره مربوطه ، گزینه Active by Phone ظاهر میشود آن را انتخاب کنید.
- شماره مربوط به Hardware Code را در کیجن کپی کرده و سپس Unlock Code را ایجاد کرده و در محل مربوطه کپی کنید.
- برنامه فعال میشود و برای مدت یکسال اعتبار خواهد داشت!
 

لینک دانلود (حجم فایل در حدود 50 مگابایت)
لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد
.
برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

راستی! برای مشاهده صفحه ی دانلود آپدیت اینجا را کلیک کنید


نظارت 24 ساعته و دریافت گزارشات آنی از اوضاع وبسایت

 

نرم افزار PC

نظارت 24 ساعته و دریافت گزارشات آنی از اوضاع وبسایت

شما توسط نرم افزار قدرتمند Radar Website Monitor v4.6

 

وبسایت اینترنتی شما با تجارت و کار شما ارتباطی کاملا مستقیم دارد هرچه زمانی خرابی و غیر فعال بودن آن بیشتر باشد، مطمئن ضرر بیشتری نسیب شما خواهد شد . هیچ مدیر سایت یا وبمستری از خرابی و غیر فعال شدن سایت خود و به اصطلاح Down شدن آن بی تفاوت نمی گذرد و پیاپی در پی رفع اشکال ها خواهد بود . ولی شما به هیچ عنوان نمی توانید تمام مدت سرور و وبسایت خود را زیر نظر گرفته و تغییرات آن را بررسی کنید !
آیا مایلید که :

هر آن که وب سایت شما به هعر دلیلی غیر قابل دسترس شد بلافاصله از این امر و جزئیاتش آگاه شوید ؟

آمار ها و گزارشات دقیق و لحظه ای را از کارایی وبسایت خود در اختیار داشته باشید ؟

تمامی نگرانی های خود را توسط یک نرم افزار جانبی و کمکی برای زیر نظر گرفتن وبسایت رفع نمایید؟
Radar Website Monitor نرم افزار قدرتمندی از شرکت نرم افزاری
ApicalSoft است که ارتباطی بسیار نزدیک و مداوم میان شما و وبسایتتان برقرار می کند و از اوضاع لحظه ای آن شما را باخبر نگاه می دارد و تمامی وظایف یک ناظر حرفه ای را به خوبی بر عهده می گیرد .

زیر نظر داشتن سرویس های اینترنتی مختلف از قبیل HTTP, HTTPS, SMTP, POP3, FTP, DNS, Ping, Database و TCP گوشه از قابلیت های این نرم افزار است .

قابلیت بسیار خوب و منحصر به فرد این نرم افزار در آگاه سازی به موقع شما از تمامی ایراد های احتمالیست که به محض کندی سایت یا پاسخ نادرست و با وقفه به ارسال ها بلافاصله به طق مختلف شما را مطلع و آگاه خواهد کرد .

دیگر توانایی های نرم افزار Radar Website Monitor 4.6:

قابلیت لوگین خودکار در وبسایتهایی که نام کاربری و رمز عبور مختلف نیاز دارند .

قابلیت لوگین به FTP و Mail سرور .

اتصال از طریق پروکسی .

زیر نظر گرفتن صفحات وب شما و پس از مشاهده هر کلمه ناخواسته از قبل تعیین شده در سایت، بالافاصله شما را مطلع خواهد کرد .

آنالیز عملکرد وب سایت .

آمار های دقیق همراه با تمامی جزدیات به صورت کاملا واضح و ساده .

و ...

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ...

Radar Website Monitor را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 4.6 را با حجم 2.3 مگابایت

تصویری از محیط نرم افزار

English Explanations

 

برای دریافت کرک نسخه 4.6 نرم افزار اینجا را کلیک کنید

 

انتقال شماره های دفترچه تلفن

 

دنیای موبایل

Contacts Transfer

انتقال شماره های دفترچه تلفن

لینک دانلود