۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

تبدیل دی وی دی به فیلم های AVI چند صد مگی با Sothink DVD Ripper

 

نرم افزار PC

تبدیل فیلم های دی وی دی چند گیگابایتی به فیلم های با

 کیفیت AVI چند صد مگی در زمانی بسیار کوتاه با نرم افزار

Sothink DVD Ripper 1.3

 

با گسترش روز افزون تکنولوژی، روز به روز شاهد گسترش علوم کامپیوتری و تحقق غیر ممکن ها هستیم. روزگاری کسی فکر ذخیره صدا یا تصویر  را بر روی قطعه ای مغناطیسی یا الکترونیک را نیز نمی توانست به ذهنش خطور دهد . با پیدایش و همه گیر شدن نوار های کاست صوتی و سپس ویدیویی تفکرات غیر ممکن ها تا حدی ممکن شد و سپس با پیدایش انواع لوح های فشرده مانند CD و DVD دیگر برای مردم چیزی به نام غیرممکن در دنیای الکترونیک وجود نداشت . بزودی نیز Blue-Ray ها یا HD-DVD ها با قابلیت ذخیره ده ها گیگابایت حافظه بر روی خود نسل جدید این حافظه های جانبی پرطرفدار و همه گیر خواهند بود .

روزگاری تمامی فیلم ها بر روی VHS منتشر می شد و سپس بر روی سی دی، ولی اکنون کمتر فیلم جدیدالعرضه ای بر روی لوحی غیر از DVD عرضه می شود. یکی از مشکلاتی که کاربران با فیلم های دی وی دی برای نگه داری آنها دارند، حجم بالای آنها به دلیل کیفیت بسیار بالا و رزولوشن بالای تصویری آن است که امکان ذخیره تعداد زیاد آن را برای روی دیسک سخت دشوار می کند . برای حل این مشکل نرم افزارهای کاربردی بسیار قدرتمند تحت عنوان Ripper های DVD عرضه شده اند که با تبدیل فرمت دی وی دی در زمانی کم حجم آن را بسیار کاهش داده و در مقابل در کیفیت تغییر محسوسی نمی گیرد.

Sothink DVD Ripper نام یکی از مبدل های دی وی دی است که به خوبی و با سرعت بسیار بالا قادر به تغییر فرمت دی وی دی شما در مدت زمان بسیار کمی به فرمت AVI و با کیفیت بالاست که تا حجم کمتر از یک دهم دی وی دی اصلی را به خود داراست ! بلی بنابراین شما به آسانی می توانید یک فیلم دی وی دی باکیفیت 4 گیگابایتی را با حجمی کمتر از 700 مگابایت بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید و یا 7-10 عدد از این فیلم های اورجینا و با کیفیت را بر روی تنها یک دی وی دی رایت کنید !

فرمت AVI خروجی نرم افزار Sothink DVD Ripper با تمامی سیستم عامل ها به خوبی و بدون نیاز به نصب هیچ کودک اضافی سازگار است و حتی بر روی بیش از 90 درصد MP4 پلیر ها و Pocket PC ها نیز قابل اجرا و خواندن است !

برخی از ویژگی های برتر نرم افزار Sothink DVD Ripper  :

- سرعت بسیار بالای تبدیل فرمت که به ادعای سایت سازنده نرم افزار حداقل دو برابر سرعت تبدیل فرمت بسیاری از نرم افزارهای مشابه است !

- کیفیت بسیار بالای ویدیوی اثر خروجی حاصل که تغییرات کیفیت آنچنان محسوسی در قیاس با کیفیت اورجینال و میزان حجم کم شده ندارد .

- کوچکی نرم افزار، محیط بسیار ساده و دوستانه آن .

- قابلیت پشتیبانی فشرده سازی بسیار بالای فایل ویدیویی با استفاده از کودک های مختلف درونی و کاهش بیشتر سایز حاصل !

- سازگاری کامل فرمتهای خروجی نرم افزار با اکثر ویدیو پلیر های همراه رایج حتی سیستم عامل Symbian گوشی های همراه !

- قابلیت انتخاب و حذف زیر نویس،  صدا و سرتیتر های فیلم .

- قابلیت خوب تنظیم صدای فایل ویدیویی حاصل پیش از تبدیل .

و ...

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده .....

Sothink DVD Ripper را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.3 را با حجم حدود 4 مگابایت

تصاویری از محیط نرم افزار

English Explanations

شماره سریال مورد نیاز رجیستر کردن نسخه 1.3 نرم افزار :

Name :
BKT/BRD

Serial:
000016-83WFG8- ZPK51M-P5FNYX- K9Q9DW-WXAHX1- RVC45M-9NZGUE- WUJUA5-NK44RR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد