۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

دیکشنری PMD-v2 برای موبایل

دنیای موبایل

دیکشنری PMD-v2 برای موبایل



 

نسخه جدید از دیکشنری انگلیسی به فارسی PMD که با گنجاندن 50000 لغت در خود به یکی از پرطرفدار ترین واژه نامه های انگلیسی به فارسی تبدیل شده است.در این نسخه از واژه نامه مزیت صفحه کلید Qwerty برای گوشی های صفحه لمسی فراهم شده است که کار با برنامه را آسان تر می نماید.این نرم افزار با فرمت جاوا منتشر شده و قابل نصب بر روی اکثر گوشی ها میباشد.


لینک دانلود (حجم فایل حدود یک مگابایت می باشد)

رمز فایل: www.mobin-group. com
 

 نکته: فایل مورد نظر بصورت فشرده با پسوند های Zip یا Rar میباشد. لذا بعد از دریافت فایل ، آن را از حالت فشرده خارج و سپس با استفاده از دستگاه بلوتوث یا کابل و یا دستگاه کارت ریدر برروی گوشی موبایل خود Install نمایید.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام به خدمت شما هموطن عزیز
اگر ممکن است نحوه ی نصب این دیکشنری را روی گوشیهای 6600 نوکیا را به من بگویید
من ورژن 1 ای نرم افزار را دارم.
اگر پاسخ را به ایمیل من ارسال کنید ممنون میشوم.

با تشکر از سایت گلتان.

بیژن پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام به شما.
واقعا وبلاگ تون عالیه و آدرستون رو ذخیره کردم تا بازم برای کار هام بیام.
ولی از همه این ها گذشته سلیقه شما حرف نداره. من کمتر وبلاگی رو دیدم که اینقدر ساده ولی شیک و مفهومی درست شده باشه. به طوری که آدم از بودن در اون و کار کردن با اون لذت ببره.
بیشتر از این مزاحم نمیشم
ممنون از وبلاگ خوبتون
موفق باشید.

علیرضا جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام دستت درد نکنه عالی بود امیدوارم همیشه موفق باشی ممنون بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد