۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

نرم افزار جعبه جادویی + برنامه قرار ملاقات ویوا

 

نرم افزار جعبه جادویی + برنامه قرار ملاقات ویوا


*جعبه یادگیری ویوا
این نرم افزاربراساس جعبه یادگیری لایتنر طراحی شده است
اساس کار این جعبه بگونه ای است که کاربران عزیز می توانند بی نهایت سوال و جواب را در بی نهایت درس تعریف نمایند تا این نرم افزار سوال ها را در روزهای دوم چهارم هشتم شانزدهم و سی یکم از کاربران بژرسد. کاربران چنانچه پاسخ صحیح را به خاطر داشته باشند ، مرحله بعدی پرسیده خواهد شد ،در غیر این صورت به مرحله اول بازگشته و مراحل را از خانه اول شروع می نماید.

لینک دانلود (حجم فایل حدود 16 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل zip گنجانده شده است)

رمز فایل: ندارد

لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا کلیک کنید


*نرم افزار مدیریت قرار ملاقات
این نرم افزار جهت مدیریت قرار ملاقات ، یادداشت روزانه و دفترچه تلفن می باشد و نسخه جدید آن را می توانید از همین سایت دریافت نمایید .

لینک دانلود (حجم فایل حدود 6 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل zip گنجانده شده است)

رمز فایل: ندارد

لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا کلیک کنید


------------ --------- -
 نکته: بعد از خارج کردن فایل کرک از حالت فشرده ، مسیرهای نصب برنامه ها رو مشخص کرده و برنامه رو کرک میکنیم . بعد از کرک کردن برنامه ، کرک رو می بندیم و برنامه اصلی رو اجرا میکنیم و سپس در کادر اکتیو کد برنامه رو با هر سریال و اکتیو کد ثبت میکنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست شما سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ق.ظ http://music-mobile.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز
این یک دعوت از شما برای پیوستن به جمع بیش از 50000 نفری مشترکین بنیاد پارسیان است. شما با داشتن وبلاگ پر محتوا و با سابقه چرا اقدام به کسب درآمد از طریق وبلاگ خود نمیکنید؟برای این کار بنیاد پارسیان شرایط عالی را برای مشترکین خود فراهم کرده است که شامل پرداخت 300 تومان به ازای هر کلیک و 10000 تومان به ازای معرفی عضو جدید به شما است.شما سایت دیگری با این شرایط پیدا نخواهید کرد.برای اطلاعات بیشتر به وبلاگhttp://music-mobile.persianblog.ir/ سر بزنید و روی آگهی مربوطه در ابتدای صفحه کلیک کنید.در صورتی که قانع شدید و تصمیم به عضو شدن در این سایت گرفتید لطفا در قسمت ثبت سفارش خود نام کاربری sahar975@yahoo.com را وارد کنید.
به یک بار سر زدن و خواندن مطالبش می ارزه.
اگر سر زدین و یا عضو شدین حتما خبرم کنید.
منتظرتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد