۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

محاسبه هزینه ی اینترنت،تلفن و ... با نرم افزار فارسی MB Timer

 

نرم افزار PC

محاسبه خودکار میزان مصرف اینترنت، هزینه ی اینترنت، هزینه ی تلفن، اطلاعات رد و بدل شده و .. با نرم افزار فارسی و رایگان MB Timer 1.5

همه کاربران اینترنت به روشی مقدار استفاده خودشون رو از اینترنت محاسبه میکنند، بعضی ها فقط مقدار زمانی که به اینترنت متصل هستند رو محاسبه می کنند و بعضی ها علاوه بر این مورد مقدار اطلاعات رد و بدل شده و ...
اما من قصد دارم برنامه ای رو به شما معرفی کنم به نام MB Timer که علاوه براینکه زمان اتصال فعلی و کل اتصال رو نمایش میده امکانات بسیار زیاد دیگری نیز در خودش داره .
با استفاده از این برنامه در هر بار اتصال به اینترنت ، زمان و تاریخ شروع ، نام User ، نام ویندوز ، نام اکونت ، زمان و تاریخ پایان و مدت زمان اتصال در خود برنامه ثبت میشه و به شما این امکان رو میده که بر اساس نام یوزر ، نام ویندوز ، نام اکونت و زمان و تاریخ اتصال در اطلاعات ثبت شده به جستجو بپردازید . همچنین یکی از قابلیت های جالب این تایمر امکان Save & Load جزیئات تماس برای حفظ اونا و پیشگیری از خطرات احتمالی هست .
برای راحتی بیشتر کاربر امکاناتی مثل : Always On Top بودن ، در استارت اپ قرار گرفتن ، پنهان شدن بطور اتوماتیک بعد از اجرا یا بعد از تماس ، مطلع کردن کاربر بعد از هر 1 ساعت اتصال با یک صدا ، قرار گرفتن در سیستم تری و ... نیز در این برنامه وجود داره.
همچنین از این برنامه میتونید در شبکه های Lan نیز استفاده کنید ...

این برنامه در هر بار اتصال شروع اتصال،نام ویندوز،یوزر،اکانت،پایان تماس،مدت اتصال و هزینه اتصال را ثبت می کند.
امکان ذخیره جزئیات تماس برای حفظ و استفاده ی آنها در آینده.
این برنامه دارای قابلیت هایی همچون در رو قرار گرفتن، پنهان شدن هنگام اجرا و اتصال و اجرا همراه با ویندوز وهمچنین دارای دراپ زونی کوچک ومفید می باشد.
برخی قابلیت های جدید اضافه شده به نسخه ی جدید نرم افزار :

امکان محاسبه ی هزینه ی تلفن ماهانه به صورت خودکار.

قابلیت به روز رسانی تعرفه های تلفن و ویرایش آنها بصورت  دستی.
قابل تنظیم برای قطع اتصال از اینترنت بعداز مدت زمان معین.
پشتیبانی از دو نوع اتصال Dialup ,Lan
.

و ...

 

 لینک دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد