۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

مرورگر پر قدرت و بسیار زیبا با Maxthon 2.1.3.2430 Final


مرورگر پر قدرت و بسیار زیبا با


Maxthon 2.1.3.2430 Final


شاید بسیاری از شما با مرورگر MYIE2 آشنا باشید. Maxthon نام جدید و تغییر یافته MYIE2 میباشد در واقع Maxthon نسل جدیدی از مرورگر های MyIe بوده که پس از گذشت یک سال از فعالیتش با نام دیگری ارائه شده است.ماکستون مرورگرقدرتمند و و انعطاف پذیری است که از قدرت و هسته مرورگر IE (مرورگر intenet explorer ویندوز)استفاده کرده و بر خلاف آن دارای قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی میباشد. نکته قابل توجه این است که این مرورگر تقریبا 65% از رم شما را کمتر از کاوشگر ویندوز اشغال میکند از این رو مانع کاهش سرعت در سیستم میشود.


قابلیتهای کلیدی نرم افزار Maxthon 2.1.3.2430 Final:
- Tabbed Browsing Interface مرور همزمان چند صفحه وب در یک پنجره:
ماکستون از یک رابط جدولی قوی برای مرور اینترنت استفاده می کند توسط این رابط شما می توانید بدون شلوغ کردن نوار وظیفهَ ویندوز چند سایت را با هم ودر یک پنجره باز کنید .دراین حالت مرورکردن آنها آسانتر می شود چرا که اطلاعات مربوط به مقدار فضای بارگذاری شده از سایت در بالای جدول دیده میشود.
-Mouse Gestures حرکات بیانگرموس:
به مرورگر خود توسط موس فرمان بدهید! با فعال کردن ویژگی حرکات بیانگر موس می توانید توسط گرفتن یک کلید موس و حرکت دادن آن به یک سو به مرورگر دستور بدهید.حرکات بیانگر موس انقلابی دیگر در صنعت مرور اینترنت است.بعضی از مردم می گویند که این کار شبیه به انجام کونگ فو با موس است.
- Super Drag&Drop گرفتن وانداختن ویژه:
ماکستون انقلابی جدید در افزایش سرعت مرور صفحات وب به وجود آورده,به این ترتیب که شما کافی است یک پیوند را بکشید وبیندازید تا در جدولی جدید باز شود, شما می توانید پیوند را به هر جای صفحه که بخواهید بیندازِید همین طور اگر متنی را انتخاب کرده و به هر جای صفحه بیندازید توسط موتور جستجو گر پیش فرض شما در اینترنت به دنبال آن می گردد.
- Privacy Protection- محافظت ازاطلاعات شخصی شما.
شما می توانید با چند کلیک گذشته ها؛کوکیها وصفحاتی که توسط برنامه ضبط شده اند ؛رمزها و.. را پاک کنید همین طور می توانید اینهارا به گونه ای تنظیم کنید که با آغاز شدن یا بسته شدن ماکستون پاک شده تا اثری از اعمال شما بجای نماند.
- نوار علاقه مندی ها:
ماکستون یک نوار علاقه مندیها را به محیط برنامهَ شمااضافه می کند که توسط آن می توانید به پوشه پیوندها که در پوشه علاقه مندیهای شما قراردارد یا هر پوشه ای که بخواهید دسترسی داشته باشید.
- AD Hunter - شکارچی تبلیغات آزار دهنده اینترنتی.
صفحات ناگهانی صفحات شناور تصاویر تبلیغاتی فلاشهای تبلیغاتی....همه وهمه چیزهای آزاردهنده ای هستند اما با شکارچی تبلیغات از همهَ آنها راحت شوید.این برنامه تمامی تبلیغات (حتی درون سایت)رامی تواند مسدود کند وشما را از شرشان راحت کند.
- Support Google Bar پشتیبانی کامل از نوار ابزار گوگل:
آیا نوار ابزار گوگل را می توانید بروی مرورگر دیگری جز کاوشگر اینترنت اکسپلورر نصب کنید؟ جواب خیر است, اما برای ماکستون جواب آری است چرا که ماکستون از نوار ابزار گوگل به طور کامل پشتیبانی می کند. نوار برنامه های خارجی با ماکستون شما می توانید با چند کلیک ساده برنامه ای از سیستم خودتان را اجرا کنید وحتی می توانید آنها را طوری تنظیم کنید که با ماکستون شروع و اجرا شده و همچنین با ماکستون بسته شوند.
- Skins- تعویض پوسته های مروگر.
ماکستون از پوسته های انعطاف پذیری استفاده می کند تا زیباتر به نظر برسد همراه با پوسته ها آیکونها نیز عوض می شود طراحان این مرورگر بیش از 300پوسته در این وب سایت قرار داده اند و به کاربران امکان انتخاب و تغییر پوسته مورد نظرشان را به سلیقه خود میدهد.
- پررنگ کنندهَ کلید واژه های پیدا شده توسط نوار جستجوگر:
با استفاده از این قابلیت پس از اتمام عملیات جستجو کلیه واژه های مربوط به واژه جستجو شده در وب سایت ها بصورت رنگی در آمده و به کاربر در رسیدن به جواب خود کمک بسیاری میکند.
- و...

لینک دانلود (حجم فایل حدود پنج مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد