۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

مشاهده ۶ کانال ماهواره با gprs ایرانسل


مشاهده ۶ کانال ماهواره با gprs ایرانسل


یا اینترنت wifi توسط Vimio Live TV


برای s60 و s603rd و uiq3


امروز قصد معرفی نرم افزاری را داریم که یکی از بهترین نرم افزارهای ساخته شده برای اینترنت موبایل (gprs یا wifi) است. توسط این نرم افزار و فقط توسط اینترنت موبایل شما می توانید به مشاهده ۶ کانال ماهواره در گوشی های خود بپردازید. در شماره امروز روزانه این نرم افزار را برای سه سیستم عامل s60 (سری ۶۰ نوکیا) s603rd (سری ۶۰ ورژن ‌۳) و uiq 3 ( ‌سیستم عامل گوشی هایی مانند p1 و p990 ) آماده کرده ام. متاسفانه نسخه ای از این نرم افزار با فرمت جاوا ارائه و ساخته نشده است و ما هم شرمنده آن دسته از عزیزانی هستیم که گوشی های جاوا مانند سونی اریکسون دارند . این نرم افزار فوق العاده محبوب Vimio Live TV نام دارد . حتما الان این سوال در ذهن شما خطور کرده است که مگر امکان دارد که این نرم افزار ها با سرعت پایین اینترنت ایرانسل کار کند؟
بگذارید ما پاسخ تان را بدهیم. بله امکان دارد. این نرم افزار بر روی دو گوشی سایت به طور کامل تست شد. بدیهی است به علت ترافیک بالای شبکه ایرانسل تصاویر دریافتی دارای قطع و وصلی هایی هستند اما این مشکل فقط در ساعات شلوغی شبکه ایرانسل وجود دارد . فقط کافیست این نرم افزار را یک بار در ساعات ۳ تا ۷ صبح تست کنید تا با کمال نا باوری ببینید که کانال هایی که به تماشای آن ها پرداخته اید بدون قطع و وصلی به شما نمایش داده می شوند . اما این موضوع فقط مربوط به اینترنت سرعت پایین ایرانسل است و اگر شما از اینترنت WIFI که دارای سرعت بالاست استفاده کنید به هیچ وجه مشکل قطع و وصلی تصویر را ندارید . بگذارید حال که صحبت WIFI شد برای دوستانی که این کلمه را نمش شناسند کمی توضیح بدهیم . در بیشتر کشورهای خارجی و در بیشتر اماکن مانند رستوران ها و فرودگاه ها و …. مسئولان این اماکن برای رفاه حال مشتریان خود نوعی اینترنت بی سیم را فراهم کرده اند . این اینترنت بی سیم دارای سرعت بالا در حد ADSL است . این اینترنت توسط تمام گوشی و نوت بوک هایی که دارای کارت شبکه بی سیم یا همان WIFI هستند قابل دریافت است . از گوشی هایی که دارای WIFI هستند می توان به N95 و N82 و N78 , …. نام برد . این اینترنت در کشورهای خارجی به صورت تمام رایگان ارائه می شود . در ایران هم در بعضی فرودگاه ها مانند فرودگاه تهران و یا نمایشگاه کتابی که چند وقت پیش در تهران برپا شده بود این اینترنت وجود داشت. اما متاسفانه تعداد این اماکن برعکس کشورهای خارحی بسیار کم است. خوب بگذارید به ادامه معرفی نرم افزار بپردازیم .
Vimio Live TV قابلیت دریافت ۶ کانال از بهترین کانال های ماهواره را دارد که این کانال ها را در زیر نام می بریم :
۱- Cnn INTL
2- DVD STREAM
3-EUNAN KING
4- FASHION TV DVD
5- SKY NEWS
TRAVEL CHANNEL - 6

توضیح مهم اینکه اگر از اینترنت ایرانسل برای تماشای این کانال ها استفاده می کنید هنگام انتخاب کانال ها از شما پرسیده می شود که این کانال ها با کیفیت LOW نمایش داده شوند یا با کیفیت HIGH و شما هم برای دریافت بهتر تصاویر کیفیت LOW را انتخاب کنید .
این لیست کانال ها همیشه ثابت نیست و در برخی از ساعات روز با دیگر کانال ها تعویض می شود و فکر نمی کنیم احتیاج به توضیحات بیشتر باشد و تست و کارکرد این نرم افزار را به خودتان می سپاریم.
لازم به ذکر است سه نسخه از این نرم افزار ببرای گوشی های سری ۶۰ ( S60 ) ، سری ۶۰ ورژن ۳ و UIQ3 را در داخل یک فایل زیپ قرار داده ام که می توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید.

 

لینک دانلود مستقیم (حجم فایل کمتر از یک مگابایت می باشد)
رمز فایل: www.mobin-group.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد