۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

Electronic Circuit Shop 2.04 نرم افزاری برای علاقمندان الکترونیک

 


Electronic Circuit Shop 2.04 نرم افزاری برای علاقه مندان

به مدارات الکترونیکی

 

چقدر به فراگیری و طراحی مدارهای دیجیتالی علاقه مندید؟
کمتر کسی رو میشناسم که به ساخت یک مدار الکترونیکی علاقه ای نداشته باشد. ساخت یه فلاشر چشمک زن ساده ، فرستنده و گیرنده های اف ام، مدارات LED چشمک زن و هزاران مدارالکترونیکی دیگر همگی مدارات الکترونیکی ساده ای هستند که شاید شما هم حداقل یکبار تجربه ساخت یکی از آنها را داشته باشید .
نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم یک نرم افزار جالب با نام Electronic Circuit Shop 2.04 است که قادرید تا در رایانه خود اقدام به طراحی و پیاده سازی مدارات الکترونیکی کنید . آن هم بدون خرید هیچ قطعه الکترونیکی !
کافی است پس از طراحی مدار خود در نرم افزار تمامی قطعات آن را کنار هم طبق نقشه خود بچینید و منبع تغذیه مورد نیاز را به صورت مجازی به مدار خود متصل کنید . حال مدار را امتحان کنید !
بله درست حدس زدید . با استفاده از این نرم افزار قادرید تا به صورت مجازی قطعات الکترونیکی دلخواه را کنار هم چیده و یک وسیله و یک قطعه الکترونیکی تهیه کنید و آن را امتحان کنید � دیگر نگران سوختن قطعات و یا اشتباههای انسانی در پیاده سازی و طراحی مدارات الکترونیکی نباشید .
به راحتی مدار طراحی شده خود را در نرم افزار پیاده سازی و اجرا کرده و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کنید و در پایان با اطمینان به سالم بودن نقشه می توانید قطعات سخت افزاری واقعی را از بازار تهیه کنید و مدار الکترونیکی خود را کامل کنید.
Electronic Circuit Shop 2.04 شامل قطعات مختلف شامل انواع خازنها، ترانزیستورها ، دیودها و دیودهای نورانی (LED) ، مقاومت ها، مدارات مجتمع (IC) کلیدهای قطع و وصل ، اسپیکر ، و حتی نمایشگرهای عددی است.
حتما برایتان جالب خواهد بود که حتی قادرید بدون نیاز به خرید اسیلوسکوپ های چند میلیون تومانی به صورت مجازی در رایانه خود عملکرد مدار خود را توسط یک اسیلوسکوپ داخلی در نرم افزار زیر نظر بگیرید !
این نرم افزار را تقدیم می کنیم به تمامی علاقه مندان و دانشجویان برق و الکترونیک.
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 3 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد