۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

AV Voice Changer Diamond Edition 6.0.10

 

AV Voice Changer Diamond Edition 6.0.10 ابزاری

برای تغییر صدای خود به مرد یا زن!

 

نرم افزار AV Voice Changer یکی از نرم افزارهای پرطرفدار و محبوب در بین کاربران محسوب می شود .
اگر با نسخه های قبلی این نرم افزار کار کرده باشید که فکر می کنم نیازی به توضیح بیشتر من نداشته باشید !
اما اگر تا به حال چیزی در مورد نرم افزار AV Voice Changer نشنیده اید باید بگم با استفاده از این نرم افزار قادرید صدای خود را به صورت کاملا Live‌ و زنده به صدای مرد یا زن ، پیرزن یا پیرمرد ، دختربچه و پسربچه و یا حتی صدای روبات تبدیل کنید .
حتی می توانید در محیط گفتگوهای اینترنتی با تغییر صدای خود به صورت کاملا زنده و Real time دوستان خود را سر کار گذاشته و ساعتها به آنها بخندید …
نسخه جدید این نرم افزار دارای ظاهری متفاوت ، همراه با امکانات جالب دیگری است که در ادامه متن می توانید آن را دریافت کنید .
امکان تغییر صدای شما درنرم افزارهای چت و گفتگوی اینترنتی از قبیل : Yahoo Messenger (YIM), AOL Instant Messenger (AIM), ICQ, MSN, PalTalk, Odigo, Netmeeting and Roger Wilco; and PC2Phone programs: Net2Phone, Dialpad, Go2Call, DeltaThree, MaxPhone از دیگر مزیتهای AV Voice Changer Diamond Edition 6.0.10 از مزیتهای این نرم افزار جالب محسوب می شود .
در نسخه جدید امکان تغییر صدای پخش شده از کامپیوتر نیز اضافه شده است ، فرض کنید مشغول گوش دادن به صدای یکی از خوانندگان هستید کافی است با استفاده از این نرم افزار صدای وی روبه صدای دلخواه تغییر دهید .
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 4 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد