۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

Gom Player یک نرم افزار چند رسانه ای همه فن حریف!

 

Gom Player

یک نرم افزار چند رسانه ای همه فن حریف!

 

Gom Player

همیشه معروفترین چیزها الزاما بهترین ها نیستند! این جمله در دنیای کامپیوتر بیشتر از هرجای دیگر صادق است. دنیایی که بیشتر مردم به دلیل سیاستهای انحصارطلبانه شرکتهایی مانند مایکروسافت، از Internet Explorer برای دیدن صفحات وب و از Windows Media Player برای گوش کردن به آهنگ یا تماشای فیلم از آنها استفاده می کنند.
در این میان یکی از نرم افزارهایی که از اولین روز سال 2003 عرضه شد و هم اکنون نسخه دوم آن در اختیار کاربران است، نرم افزار Gom Player است.
این برنامه فوق العاده و قدرتمند، تقریبا از تمامی فرمتها پشتیبانی می کند و شما را از نصب برنامه های متعدد برای پخش فایلهای صوتی و تصویری با فرمتهای گوناگون بی نیاز می کند. این برنامه از فرمتهای dat، wmv، wma و... گرفته تا فرمتهای rm، swf، mp3 و... را اجرا می نماید.

برخی از امکانات و ویژگیهای این برنامه:
1- این برنامه رایگان (Free Ware) است، ضمنا عاری بودن این برنامه از هرگونه ویروس، جاسوس و سایر بدافزارها توسط سایت Download.com تضمین شده است.
2- ظاهر زیبا و ساده: به جز یک دکمه Play که بزرگتر از دکمه های دیگر است و شش دکمه دیگر که کارهای قطع آهنگ، جلو و عقب بردن و... را به عهده دارند، تقریبا هیچ دکمه اضافی در محیط این برنامه نمی بینید.
3- کنترل راحت با استفاده از صفحه کلید: برای هر کاری یک HotKey تعریف شده است که برخلاف مدیا پلیر به راحتی هم در ذهن می ماند. کلید فاصله(Spacebar) برای Pause، کلیدهای T.W.E.Rبرای تنضیم روشنایی و کنتراست تصویر، جهت های بالا و پایین برای افزایش و کاهش صدا و...
4- امکانات عالی و فوق العاده برای پخش DVD به همراه تنظیمات دلخواه
5- پشتیبانی از پوسته های(Skin) زیبا و متنوع، پخش زیر نویس و...
6- مهمترین ویژگی آن نیز امکان قدرتمندانه پخش فایلهای خراب، ناقص و در حال دانلود است!

نسخه 2.1.9.3754 این برنامه با پشتیبانی از کدک های جدید (مثل H.264 و DAVC) عرضه شده است که می توانید از طریق لینک زیر دانلود نمائید.
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 5 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد