۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

مشاهده و خواندن فایل های PDF با Adobe Acrobat Reader 9.0

 

مشاهده و خواندن فایل های PDF با

Adobe Acrobat Reader 9.0

 

پس از شاهکارمعروف شرکت Adobe یعنی Adobe Acrobat 9 Pro Extended بار دیگر نرم افزاری از خانواده Acrobat توسط این شرکت ارائه شد.
نرم افزاری که به تازگی برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader 9 نام دارد . کاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند . اما نمی توان از امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی کرد. مهم ترین قابلیتی که در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat.com است .
پس از نصب این نرم افزار نرم افزار Adobe Air هم در سیستم شما نصب خواهد شد که با استفاده از آن و آیکنی که با نام Acrobat.com در دسکتاپ سیستم عامل شما ظاهر می شود می توانید سایت Acrobat.com را در سیستم خود و به صورت آماده به اجرا داشته باشید . در این سایت کاربران می توانند پس از عضویت در سایت اسناد PDF خود را آپلود و به اشتراک بگذارند. همچنین می توانند اسنادی با فرمت PDF و به صورت آنلاین تهیه نمایند .
این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد.این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat 9 Pro Extended حجمی بسیار پائین دارد که باعث بالا رفتن کارایی سیستم می شود. همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat 9 Pro Extended که با قیمت 449 دلار عرضه می گردد ، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.
لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد.
این نرم افزار با اندکی تغییرات جزیی نسبت به ویرایش های قبلی ارائه شده است.
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 34 مگابایت می باشد)

رمز فایل: ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد