۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

The Club

 

The Club

استودیوی Bizarre Creations پس از ساخت سری موفق Project Gotham Racing اینبار به سراغ یک بازی با شکل و شمایلی متفاوت رفت که نتیجه ای نسبتا خوب داشت. بازی The Club از داستانی بسیار ابتدایی به دلیل سبک خاص خود برخوردار است. فردی ثروتمند و بانفوذ ، تعدادی را مجبور به شرکت در مسابقات خود می کند و با شرط بندی روی این افراد به فکر سود و لذت است. شرکت کنندگان این مسابقات ، همان کاراکترهای بازی هستند که از صفات متفاوتی برخوردارند. سرعت ، توان رزمی و استقامت صفات این کاراکترها را تشکیل می دهد که در عمل تاثیر زیادی بر روند بازی نمی گذارند. طراحی این شخصیت ها به خوبی کار شده و از نظر ظاهری کاملا متفاوت از یکدیگر می باشند.

 

بخش تورنامنت بازی از هشت قسمت تشکیل شده و هدف اصلی در آن کسب امتیازهای بیشتر برای رسیدن به مقام های بالاتر می باشد. به پایان رساندن این بخش از بازی حدود 4 ساعت به طول می انجامد که زمان بسیار کوتاهیست. مراحل این بخش در مناطق مختلفی از جمله کشتی ، زندان ، کارخانه و دیگر مناطق به وقوع می پیوندد. این مناطق شباهت هایی به یکدیگر دارند و می توانستند طراحی بسیار بهتری داشته باشند. هر یک از این قسمت ها دارای شش مرحله هستند. حالت Sprint و Run the gauntlet تفاوت اندکی با یکدیگر دارند. در هر دو حالت باید سعی کنید با کسب امتیاز بیشتر از طریق کمبو ، شلیک به تابلوهای Skullshot و کارهایی مانند هدشات کردن به پایان مرحله برسید که برخلاف حالت Sprint در حالت Run the gauntlet زمان نیز وجود دارد. در حالت Time Attack نیز زمان وجود دارد با این تفاوت که مانند بازی های سبک رانندگی باید هر مرحله را چندین دور طی کنید و در میان بازی اگر به تابلوهایی با تصویر ساعت شلیک کنید به زمان شما چندین ثانیه افزوده می شود. در حالت های Siege و Survivor نیز باید برای بقا و کسب امتیاز بیشتر تلاش کنید و اگر از محدوده های تعیین شده عبور کنید چندین ثانیه فرصت خواهید داشت تا به محل مسابقه بازگردید. تفاوت دو حالت پایانی نام برده شده در اندازه و وسعت نقشه ی آن هاست که در حالت Siege در محیط بزرگتری نسبت به Survivor قرار می گیرید.
یکی دیگر از حالت های بازی "Single Event" نام دارد. در این بخش می توانید مرحله و نقشه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به ثبت رکورد در آن ها بپردازید. در ابتدای بازی تمامی مراحل در این حالت قفل هستند و پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف در بخش تورنامنت ، همان مراحل در بخش Single Event آزاد می شوند. در بخش "GunPlay" هم می توانید تورنامنت های دلخواه خود را ایجاد کنید و مسابقات از قبل ساخته شده را اجرا کنید.
اسلحه های موجود در بازی از انواع شات گان ، کلت ، بازوکا و سلاح دوربین دار تشکیل شده که بیشتر اوقات برای بدست آوردن امتیازهای بیشتر و سرعت دادن به بازی تمایل دارید از مسلسل استفاده کنید. به عنوان مثال با شات گان به درستی نمی توان به سر دشمنان شلیک کرد. در طول مراحل مهمات و بسته های سلامتی به اندازه ی کافی وجود دارد. درجات سختی بازی از 4 بخش تشکیل شده که بسیار معقول هستند. در ابتدا ، آخرین درجه که "Real" نام دارد بسته است و پس از اتمام بازی این درجه باز می شود.
از نظر گرافیکی The Club بازی قابل قبولی است. انیمیشن کاراکترها ، افکت های انفجار و مدل ها همگی عالی هستند. تنها طراحی محیط و بافت ها هستند که کیفیت مناسبی ندارند. با توجه به جلوه های صوتی و موزیک های نسبتا خوب بکار رفته در بازی ، The Club از نظر صداگذاری نیز مشکلی ندارد.
در بخش چند نفره ی بازی حداکثر هشت نفر می توانند همزمان به بازی بپردازند. همچنین قابلیت بازی به صورت مشارکتی و تقسیم صفحه به چهار قسمت وجود دارد. حالت های این بخش ، همان حالت های رایج بازی های دیگر مانند Deathmatch و Team Deathmatch است. پس از اتمام جان در بخش چند نفره با صفحه ی قرمز رنگی مواجه می شوید و در وسط تصویر شمارش معکوسی برای بازگشت به مسابقه نمایش داده می شود که یکی از موارد اعصاب خورد کن بازی است.
The Club بازی نسبتا خوبیست که با صرف زمانی بیشتر در طراحی مراحل می توانست بسیار بهتر باشد ولی در کل بر خلاف دیگر بازی های اکشن چند سال اخیر با توجه به سبک خاصی که دارد ، ارزش بارها بازی برای ثبت رکوردهای بهتر را دارد.

جداقل سخت افزار مورد نیاز:

• Operating System...Microsoft Windows 2000 or XP with latest service pack installed
• Processor... ......... ...Intel Pentium 4 2.0Ghz / AMD Athlon XP 2000+ processor
• Memory...... ......... ...512MB system RAM
• Video....... ......... .....100% DirectX 9.0c compatible 64MB video card with latest manufacturer drivers installed
• Disk Space....... ......2.2GB of uncompressed free hard drive space
• DirectX Version..... ..DirectX 9.0c (included on disc) 

لینکهای دانلود

http://rapidshare. com/files/ 101559327/ Peke23c_The. Club_PF.part01. rar 
http://rapidshare. com/files/ 101559253/ Peke23c_The. Club_PF.part02. rar 
http://rapidshare. com/files/ 101559570/ Peke23c_The. Club_PF.part03. rar 
http://rapidshare. com/files/ 101559556/ Peke23c_The. Club_PF.part04. rar 
http://rapidshare. com/files/ 101559325/ Peke23c_The. Club_PF.part05. rar 
http://rapidshare. com/files/ 101559387/ Peke23c_The. Club_PF.part06. rar 
http://rapidshare. com/files/ 101559486/ Peke23c_The. Club_PF.part07. rar 
http://rapidshare. com/files/ 101559215/ Peke23c_The. Club_PF.part08. rar 
http://rapidshare. com/files/ 101559489/ Peke23c_The. Club_PF.part09. rar 
http://rapidshare. com/files/ 101559585/ Peke23c_The. Club_PF.part10. rar 
http://rapidshare. com/files/ 101559409/ Peke23c_The. Club_PF.part11. rar 
http://rapidshare. com/files/ 101559312/ Peke23c_The. Club_PF.part12. rar 
http://rapidshare. com/files/ 101559507/ Peke23c_The. Club_PF.part13. rar 
http://rapidshare. com/files/ 101559205/ Peke23c_The. Club_PF.part14. rar

رمز فایل: peke23c

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد