۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

Webcam and Screen Recorder v4.4.8

 

 

Webcam and Screen Recorder v4.4.8

ابزاری برای ضبط تصاویر صفحه نمایش و تصاویر دوربین های اینترنتی

امروزه بسیاری از افرادی که در گفتگوهای اینترنتی شرکت می کنند با قابلیت ارسال و دریافت تصاویر از طریق دوربین های اینترنتی ( WebCam ) آشنا می باشد. به کمک این دوربین ها کاربران قادرند تا اقدام به انتقال تصاویر خود به دیگر کاربران حاضر در گفتگو نمایند. بسیاری از کاربران بر اساس نیاز های مختلف خود در بسیاری موارد علاقه مند به ذخیره تصاویر دریافتی از دیگر کاربران می باشند. برای انجام این عمل و رفع این نیاز می توان از نرم افزار مختلفی که قادر به انجام عملیات ضبطتصاویر می باشند استفاده نمود. در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

Webcam and Screen Recorder نام نرم افزاری می باشد که همان طور که از نام آن نیز مشخص است قادر به ضبط تصاویر صفحه نمایش و همچنین تصاویر دوربین های اینترنتی می باشد. این نرم افزار با استفاده از ابزارهایی که در اختیار کاربران قرار می دهد به آن ها این توانایی را می دهد تا به آسانی اقدام به ضبط تصاویر دریافتی دیگر کاربران از روی webcam ها نمایند. همچنین به کمک این برنامه کاربران قادرند تا به راحتی اقدام به تصویر برداری از محیط های مختلف کامپیوتری نمایند. ساخت فیلم های آموزشی از نرم افزارها و یا تهیه یک دموی تصویری از یک برنامه از اموری می باشد که به کمک این نرم افزار می توان به انجام آن ها پرداخت . این نرم افزار محصولی از شرکت Web Solution Mart می باشد.

 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 7 مگابایت می باشد، کرک فایل در داخل فایل zip قرار داده شده)

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد