۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

فعالسازی و استفاده از سرویس های جدید تالیا قسمت دوم

 

فعالسازی و استفاده از سرویس های جدید تالیا

قسمت دوم


نمایش محدوده پوشش شبکه (Cell Info)
این سرویس موقعیت مکانی مشترک را در هر لحظه با توجه به آنتن پشتیبان در آن منطقه نمایش می دهد. بطور مثال اگر مشترکی در تهران در خیابان جمهوری حضور دارد و از آنتن محدوده جمهوری استفاده می کند، در صورت فعال نمودن این سرویس، بر روی صفحه گوشی نام آنتن محدوده که ممکن است کلمه Jomhoory باشد را مشاهده می نماید. فعال سازی و استفاده از این سرویس رایگان می باشد. جهت فعال سازی این سرویس باید تنظیماتی بر روی گوشی موبایل صورت گیرد، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 444 از طریق سیم کارت تالیا و یا با شماره8173(021) از سایر خطوط تماس حاصل نمایید.

پرینت مکالمات
هم اکنون مشترکین تالیا می توانند با در دست داشتن کارت ملی، سند سیم کارت و قطعه فیزیکی سیم کارت خود پرینت ریز مکالمات خود در بازه زمانی معینی را دریافت نمایند(درصورتیکه دارنده سیم کارت صاحب سند باشد). همچنین در صورتیکه فرد نامه ای از سوی مراجع قضایی برای پیگیری مسائل مربوط به سیم کارت خود داشته باشد می تواند آنرا به شرکت ارائه دهد تا مطابق آن عمل شود و در صورت نیاز پاسخ به مرجع قضایی مربوطه اعلام گردد. لازم به ذکر است که این سرویس بصورت رایگان به مشترکین تالیا ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 444 از طریق سیم کارت تالیا و یا با شماره8173(021) از سایر خطوط تماس حاصل نمایید.

محدودیت تماسهای ورودی (Call barring)
مشترکین تالیا جهت محدود کردن کلیه تماسهای ورودی خود می توانند با در دست داشتن مدارک سیم کارت و کارت ملی خود به نزدیکترین ایستگاه تالیا در سطح شهر تهران مراجعه ودر خواست خود را اعلام نمایند. در این حالت کلیه تماس های ورودی مشترک قطع خواهد شد. برای استفاده از این سرویس مبلغ 6360 ریال بصورت ماهیانه از حساب شما کسر خواهد گردید. برای وصل مجدد تماس های ورودی، مشترک می تواند با در دست داشتن مدارک سیم کارت و کارت ملی عکس دار خود به ایستگاه تالیا مراجعه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 444 از طریق سیم کارت تالیا و یا با شماره8173(021) از سایر خطوط تماس حاصل نمایید.

دریافت پیام های فرهنگی – تبلیغاتی (BroadCasting )
مشترکین تالیا می توانند پیام های تبلیغاتی و اطلاع رسانی شبکه تالیا را بر روی صفحه نمایشگر گوشی خود مشاهده نمایند. فعال سازی و استفاده از این سرویس رایگان می باشد. جهت فعال سازی این سرویس باید تنظیماتی بر روی گوشی موبایل صورت گیرد، جهت کسب اطلاعات جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 444 از طریق سیم کارت تالیا و یا با شماره8173(021) از سایر خطوط تماس حاصل نمایید.

اطلاعات هواشناسی
با ارسال یک پیام کوتاه به شماره 500001 مشترکین تالیا می توانند دقیقترین اطلاعات هوا شناسی روز را بر روی گوشی خود به صورت پیام کوتاه دریافت نمایند. این سرویس بجز هزینه ارسال smsهزینه دیگری نخواهد داشت .

خرید اینترنتی کارت شارژ
مشترکین تالیا می توانند کارت شارژ مورد نیاز خود را از طریق اینترنت خریداری نمایند. بدین منظور فرد با استفاده از یکی از کارت های شتاب مربوط به بانک سامان، اقتصاد نوین،موسسه مالی و اعتباری بنیاد، ملت و یا کشاورزی و با وارد کردن رمز کارت، رمز دوم کارت و تاریخ انقضای آن، کارت شارژ مورد نظر را از طریق اینترنت درخواست نماید. در این حالت رمز کارت بر روی صفحه اینترنت نمایش داده شده و یک نسخه از رمز کارت به ایمیل مشترک ارسال می گردد. مشترک با وارد کردن رمز کارت به گوشی خود می تواند سیم کارت خود را شارژ نماید. به زودی این کار از طریق شبکه ATM نیز قابل انجام خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 444 از طریق سیم کارت تالیا و یا با شماره8173(021) از سایر خطوط تماس حاصل نمایید.

دریافت پیام صوتی (VMS )
با استفاده از این سرویس تماس گیرندگان می توانند در صورت در دسترس نبودن یا عدم پاسخ دهی و یا مشغول بودن شماره مشترک تالیا، برای وی پیام صوتی بگذارند. مشترکین تالیا می توانند با شماره 777 تماس بگیرند و پیام های صوتی گذاشته شده را دریافت کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 444 از طریق سیم کارت تالیا و یا با شماره8173(021) از سایر خطوط تماس حاصل نمایید. .

خرید کارت شارژ از طریق ATM
این سرویس به زودی از طریق َدستگاه های خودپرداز بانک ملی به بهره برداری خواهد رسید.

انتظار مکالمه (Call Waiting)
شما هرگز یک تماس مهم را از دست نخواهید داد. اگر مشغول مکالمه هستید و شخص دیگری با شما تماس گرفته است، گوشی موبایل، شما را آگاه می کند. شما می توانید همزمان به تماس جدید پاسخ دهید، درحالیکه شخص اول پشت خط منتظر باشد. اگر مایل به پاسخ دادن به تماس او نیستید، تماس گیرنده می تواند پیام صوتی خود را بگذارد.این سرویس رایگان می باشد.

 

نمایشگر (Caller Line Identification)
با این سرویس می توانید از شماره تلفن تماس گیرنده، پیش از پاسخ دادن به تماس، مطلع شوید. شما می توانید انتخاب کنید که به تماس پاسخ دهیدیا خیر. چنانچه قبلا" شماره تلفن تماس گیرنده در دفتر تلفن گوشی شما به همراه نام مالک آن ثبت شده باشد، نام وی نیز به همراه شماره تلفن بر روی گوشی موبایل شما ظاهر خواهد شد.این سرویس رایگان می باشد.

• CLIP: مشترک می تواند از شماره تلفن تماس گیرنده مطلع شود. طبعا مشترک هزینه ای از این بابت پرداخت نخواهد کرد.

انتقال مکالمه دریافتی به شخص دیگر(Call Diverting)
شما می توانید در زمانیکه گوشی تان خاموش است و یا در دسترس نمی باشید، تماس های دریافتی خود را برای هر شخص دیگری ارسال کنید.فعال سازی این سرویس رایگان می باشد.

چنانکه سئوالی دارید با شماره 444 از گوشی با سیم کارت تالیا تماس بگیرید.

چگونگی تنظیم سرویس پیام صوتی
مشترکین تالیا می توانند با استفاده از سرویس پیام صوتی (VMS) یک پیامگیر شخصی روی شبکه داشته و به دلخواه و در مواقع مختلف آن را فعال نمایند.

  • اگر سرویس پیام صوتی برای شما فعال نبود، می توانید برای فعال کردن آن با مرکز خدمات مشترکین تالیا (444 و یا خط ثابت 8173) تماس گرفته تا ایشان سرویس VMS شما را به رایگان فعال نمایند.

  • پس از فعال شدن VMS، وارد منوی تنظیمات Voicemail گوشی خود شده و شماره صندوق پستی 777 را در قسمت مربوطه وارد نمایید. سپس می توانید وضعیت های مختلفی نظیر در دسترس نبودن، اشغال بودن و ... که در صورت وقوع آنها پیامگیر شما فعال خواهد شد، انتخاب نمایید. در هر کدام از این حالات تماس گیرنده به طور خودکار به پیامگیر شخصی شما متصل شده، پیام خوش آمدگویی ضبط شده توسط شما را خواهد شنید و پس از آن می تواند برای شما پیام بگذارد.

پیام کوتاه(SMS)
یکی از خدماتی که تالیا ارائه می دهد، سرویس پیام کوتاه می باشد. حداکثر 164کاراکتر غیر فارسی را در یک پیام کوتاه می توان ارسال یا دریافت کرد. چنانچه گوشی دریافت کننده پیام در دسترس نباشد یا خاموش باشد، پیام ها در شبکه نگهداری خواهند شد تا در زمان مناسب ( برقراری ارتباط ) به دست گیرنده برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد