۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

حل مشکل دانلود از رپیدشر برای همیشه با Rapidshare Download

 

نرم افزار PC


حل مشکل دانلود از رپیدشر برای همیشه با

Rapidshare Download Direct 1.14
 


فکر کنم این برنامه یهترین برنامه ای هستش که تا به حال در مورد دانلود از رپیدشر در چند سال اخیر ارائه شده و مطمعن هستم که خیلی هاتون دنبال این برنامه هستید! این برنامه اولین برنامه ای که بدون هیچ دردسری می توانید از سایت Rapidshare.com دانلود کنبد بدون هیچ محدودیتی! از من می شتویید همین الان این برنامه رو دانلودش کنید.
مخصوصا اینکه اغلب فایلهای که در مجله گذاشته میشه از سایت رپیدشر است که دیگه با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی مثل یک لینک دانلود مستقیم، فایلها را از رپیدشر دانلود کنید.
اگر اینترنتتون هم که ADSL باشه دیگه بابای اینترنت را می تونید در بیاورید!


لینک دانلود  (حجم فایل حدود3 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)
 

رمز فایل: ندارد

لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام
خوب بود ولی کارنداد؛ اصلا باز نشد راهنمائی فرمتئید

سلام
من خودم یک بار بعد از قرار دادن برنامه ها در وبلاگ اونو تست میکنم . این برنامه رو هم تست کردم مشکلی نداره اگه از لحاظ سرعت مشکلی ندارید باز امتحان کنید . موفق میشید

لی لی شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ق.ظ http://liliana.blogsky.com/

سلام
نرم افزار های خوبی در بلاگتون دارید
موفق باشید

امیر شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام
لطفاً این برنامه دانلود رپید شر رو تنظیم کنید برا دانلود
مرسی

reza یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ب.ظ

داش مسعود قربونت دستت درد نکنه وبلاگ با حالی داری......موفق باشی

گرگ یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ

با سلام
اولا که این دانلود نشد
دوما
اینVirtuaGirl HD چیه چطوری کار میکنه کرک ورژن ۱ رو که ۸ کاراکتر میخواد چیه با تشکر

علی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ

بابا انیشتین اگه ما میتونستیم از رپید دانلود کنیم که دیگه نیازی به این نرم افزار نداشتیم که ....... یکم فکر کن .......................

جمشید سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ب.ظ http://ircrew.iranblog.com/

بابا جایی دیگه آپلود کن بتونیم دانلود کنیم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد