۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

برنامه فارسی اذان گوی بلال برای موبایل

 

دنیای موبایل

برنامه فارسی اذان گوی بلال



برنامه اذان گوی بلال به صورت رایگان از سوی بنیاد علوم و معارف اسلامی برای گوشی های تلفن همراه عرضه شده است و برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برای استفاده عموم مردم به نمایش گذاشته شد. این برنامه ی فارسی قابلیت های فوق العاده ای دارد که در زیر به معرفی چندی از این قابلیت ها میپردازیم.

قابلیت های برنامه :
- پخش اذان به صورت اتوماتیک
- قابلیت هشدار برای بیداری قبل از اذان و یا طلوع آفتاب
- قابلیت پخش 2 نوع اذان
- امکان نمایش اوقات شرعی بیش از 30 شهر از کشورمان در صفحه نمایش
- قابلیت تنظیم برای اکثر شهر ها

این برنامه به صورت جاوا میباشد و بر روی اکثر گوشی هائی که جاوا پشتیبانی میکند قابل نصب میباشد.
 

لینک دانلود

رمز فایل: ندارد

 نکته: فایل مورد نظر بصورت فشرده با پسوند های Zip یا Rar میباشد. لذا بعد از دریافت فایل ، آن را از حالت فشرده خارج و سپس با استفاده از دستگاه بلوتوث یا کابل و یا دستگاه کارت ریدر برروی گوشی موبایل خود Install نمایید.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ب.ظ http://mamalicrob.blogsky.com

سلام مطالب بسیار خوبی دارید ولی من همشه از وب شما دست خالی بیرون میرم میشه خواهش کنم نرم افزارهای به روز- پاکت پی سی- رو هم قرار بدید؟ خداییش جاش خالیه. مرسی. محمد(کشکولک)

me دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ق.ظ

مسعود جان من این برنامه رو ریختم روی n73 اما اذان پخش نمیشه همه شرایط رو هم رعایت کردم و برنامه هم نصب شده راهنماییم کن ممنون میشم.

سلام
من خودم N۷۲ دارم و مشکلی باش ندارم و از اونجاییکه برنامه جاوا میباشد نباید مشکلی داشته باشید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد