۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

Internet Download Manager v5.11 Build 10

 

افزار PC


Internet Download Manager v5.11 Build 10
 


 

Internet Download Manager ابزاری است برای افزایش سرعت دانلود به بیش از 500 درصد سرعت فعلی . این برنامه قدرتمند به شما اجازه ادامه دادن دانلود های نیمه کاره رو خواهد داد و بطور کلی از انواع مختلفی از قطع عملیات دانلود پشتیبانی میکنه.به عنوان مثال میتونه دانلود های نیمه کاره ای که به واسطه اشکالات شبکه ، خطاهای اتصال ، خاموش شدن کامپیوتر و . .. رو ادامه بده!!!همچنین محیط ساده و زیبای این برنامه . کار با اون رو بسیار ساده و راحت کرده.این برنامه از تکنولوژی هوشمند و قدرتمندی برای افزایش سرعت دانلود فایل ها استفاده میکنه.بر خلاف برنامه های دیگه که ابتدا فایل مورد نظر رو به چند قسمت تبدیل و بعد دانلود میکنند ، این نرم افزار تقسیم فایل به قطعات کوچکتر را در حین عملیات دانلود انجام میده!این نرم افزار قدرتمند از proxy servers ها ، http ، FTp ، firewalls, redirects, cookies, directories with authorization و . .. پشتیبانی میکنه.
این نرم افزار میتونه به سادگی با مرورگر های Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla و . . کار کنه و با اونها هماهنگی کاملی داشته باشه.همچنین این نرم افزار قابلیت برنامه ریزی شدن نیز داره .به این معنی که در زمان بخصوصی به اینترنت وصل بشه و فایل مورد نظر رو دانلود ، سپس اتصال خودش رو از اینترنت قطع کنه و کامپیوتر رو هم خاموش کنه!!!از دیگر قابلیت های مهم این نرم افزار میشه به پشتیبانی از HTTPS و محافظت کامپیوتر از ابتلاع به ویروس اشاره کرد.


لینک دانلود (حجم فایل حدود 3 مگابایت می باشد و کرک برنامه در داخل فایل زیپ قرار دارد)

رمز فایل: ندارد

لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد