۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

جهان در دستان شما

 

جهان در دستان شما


سلام
شاید وقتی گوگل در ابتدا تصاویر ماهواره ای خود را به صورت رایگان عرضه کرد سر و صدای عجیبی بلند شد. این حرف ها زمانی بیشتر شد که این سرویس عکس های ماهواره ای تمام کره زمین رو در اختیار کاربران قرار داد.
اخیرا متوجه شدم که نسخه جدید Google Earth با تغییراتی همراه بوده و یک سرویس جدید رو هم به این برنامه اضافه کرده. تا به حال شما این امکان رو داشتید در فضای کره زمین به گشت زدن بپردازید ولی از این به بعد سیاره ها، کرات، ستاره ها � دیگر هم در دستان شماست.
دیگر شما قادر هستید زوم کنید بر روی بیشتر از100 میلیون ستاره و 200 میلیون کهکشان تنها از طریق یک کامپیوتر و نسخه 4.2 Google Earth! شما برای سفر به کرات دیگر تنها کافیست روی دکمه sky button کلیک کنید یا به منوی View و کلیک بر روی Switch to sky.پس به شما توصیه می کنم آخرین نسخه برنامه Google Earth رو که همون نسخه 4.2 هست رو دریافت کنید و بدون کارت هوشمند سوخت سری به کرات دیگر بزنید! و سفری هم به خارجه از کره زمین داشته باشید.+ دانلود نسخه 4.2 برنامه Google Earth

به علت تحریم ایران توسط گوگل ، دانلود برنامه از لینک فوق برای کاربران داخل ایران میسر نیست. این دسته از کاربران می توانند از اینجا فایل را دریافت کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد