۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

افزایش کارایی و قدرت ویندوز XP با PowerToys

 

PowerToys


سلام عرض شد
PowerToys برنامه های کوچکی است که از طرف مایکروسافت برای افزایش کارایی و قدرت ویندوز XP عرضه می شود.از میان برنامه های متنوعی که از این سری ساخته شده است ، توجه شما را به 5 ابزار برتر و سودمند جلب می کنیم. تمام این برنامه ها حجم های زیر یک مگابایت دارند و بصورت رایگان از سایت مایکروسافت قابل دانلود هستند :

Image Resizer
شما برای تغییر اندازه عکس هایتان از چه برنامه ای استفاده می کنید؟ فتوشاپ ؟؟؟ آیا از اینکه این برنامه سنگین (اما حرفه ای) را فقط برای تغییر اندازه عکس هایتان باز کنید ناخشنود هستید ؟پس می توانید Image Resizer را امتحان کنید.پس از نصب برنامه تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که بر روی عکس مورد نظر کلیک راست کنید و از منوی باز شده ، Image Resizer را انتخاب کنید.

Alt-Tab Replacement
این ابزار باعث بهبود عملکرد کلید های Alt+Tab در ویندوز می شود . با نصب این ابزار ، آیکن برنامه های در حال اجرا به همراه عکسی از محتویات صفحه به شما نمایش داده می شود.این کار به شما امکان می دهد تا به راحتی پنجره مورد نظر را از میان پنجره های زیاد پیدا کنید.

 Power Calculator
این برنامه یک ماشین حساب قوی با امکاناتی است که در ماشین حساب پیشفرض موجود نمی باشد.با کمک این ماشین حساب می توانید نمودار توابع را رسم کنید و معادله حل کنید. همچنین امکان استفاده ازمقادیر ثابت نظیر عدد پی و e اضافه کردن مقادیر ثابت دلخواه در این برنامه وحود دارد.

Tweak UI
دسترسی به برخی تنظیماتی که در ویندوز XP بصورت پیشفرض موحود نیست با کمک این برنامه ممکن می شود.این تنظیمات عبارتند از تنظیمات موس ، تنظیمات نوار وظیفه ، تنظیمات اکسپلورر و …

Webcam Timershot
با این ابزار شما می توانید در زمان ها مشخص از وبکم خود عکس بگیرید و آنها را در محل دلخواه ذخیره کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد