۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

دریافت تمامی عکس های یک وب سایت با PicaLoader 1.52

 

نرم افزار PC

PicaLoader 1.52 ابزاری برای دریافت تمامی عکس های یک

وب سایت

امروزه میلیون ها عکس در سراسر اینترنت و در وب سایت های گوناگون یافت می شود. شاید برای شما نیز با این نیاز دست پیدا کرده اید که قصد داشته باشید تا همه عکی های موجود در یک وب سایت را دانلود و ذخیره سازی نمایید. برای رفع چنین نیازی می توانید از نرم افزارهای دانلودر استفاده نمایید. شرکت های نرم افزاری امروزه برای رفع کوچکترین نیاز کاربران اقدام به ساخت نرم افزاهای مختلف می نمایند. برای این نیاز نیز چاره ای به کمک نرم افزارهای دانلود تصاویر اندیشیده اند.

در این مطلب شما را با نرم افزاری آشنا می سازیم که به وسیله آن قادر به دریافت و ذخیره سازی کامل تصاویر یک سایت خواهیم بود.

 

PicaLoader نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا همه تصاویر مورد نظر خود از یک وب سایت دریافت و بر روی هارد خود ذخیره سازی نمایید. روند کار این نرم افزار بدین گونه می باشد که با دریافت آدرس وب سایت مورد نظر با جستجو در تمامی صفحات وب سایت و لینک های موجود در آنها ، لینک های عکس را جدا سازی نموده و سپس اقدام به ذخیره سازی آنها می کند. این نرم افزار از ویژگی ها و ابزارهای مختلفی  بهره می برد که اختیارات زیادی را برای کاربران ایجاد می نماید. به عنوان مثال شما در این نرم افزار از قابلیت فیلتر نمودن تصاویر در هنگام دانلود و ذخیره سازی بهره مند می شوید. یعنی می توانید بر اساس اندازه ، حجم ، نوع عکس و ... عکس هایی که به آنها نیاز ندارید را مشخص نمایید تا از دانلود آنها جلوگیری شود.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت دانلود تمامی عکس های موجود در یک وب سایت و صفحات مختلف آن

- توانایی فیلتر گذاری بر روی عملیات ذخیره سازی تصاویر

- پشتیبانی از پراکسی سرورها در برنامه

- قابلیت مدیریت بر روی تصاویر دانلود شده

- توانایی قرار دادن رمز عبور بر روی تصاویر برای جلوگیری از دسترسی دیگران به عکس های ذخیره شده

- پیش نمایش کوچک از تصاویر ذخیره شده در برنامه

 و ... .

 

 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 2 مگابایت و فایل کرک در داخل فایل zip قرار داده شده است)

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد