۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

Babylon Pro قوی ترین دیکشنری آنلاین جهان

 

نرم افزار PC

Babylon Pro قوی ترین دیکشنری آنلاین جهان با ویژگی

های قدرتمند

بدون نیاز به کرک + امکان ترجمه انگلیسی به فارسی
 


Babylon نام قدرتمندترین و محبوبترین نرم افزار دیکشنری هوشمند و آنلاین حال حاضر دنیای کامپیوتر است که با گستردگی فراوان دیکشنری ها و فرهنگ های لغاتش که از مرز 1300 دیکشنری به 50 زبان زنده دنیا نیز فراتر رفته , به محبوبیت بسیار فراوانی دست یافته است . این ابزار برای شما امکان ترجمه ی سریع تمامی متون , Email ها , صفخات وب , پیامهای و .... را تنها با یک کلیک موس فراهم می کند‌! بلی تنها با یک کلیک کوچک بر روی کلمه ی مورد نظر شما فورا تمامی ترجمه های مربوطه به لغت حاصل را در دیکشری های موجود در Babylon مشاهده می کنید .
نسخه ی 6 از این نرم افزار قدرتمند چند روزیست که از سوی شرکت Babylon Ltd عرضه شده است که امروز قصد معرفی تمامی ویژگی های این نسخه ی جدید از ابزار قدرتمند شرکت Babylon را داریم .
- Single Click activation : سرعت بالای عکس العمل و اجرای عملیت نرم افزار به صورت فوق العاده ای بالاست با تنها با یک کلیک بر روی کلمه ی مورد نظر در هر یک از محیط های متنی رایج در ویندوز , صفحه ی ترجمه ی این نرم افزار به سرعت باز شده و معنی لغت مورد نظر را در دیکشنری های مختلف به شما می دهد .
مترجم متن Babylon ! : این بخش از نرم افزار Babylon قادر به ترجمه ی متون به 17 زبان زنده ی دنیاست ! بلی این ویژگی جدید دیکشنری ترجمه ی متون را برای شما بسیار ساده می کند تنها کافیست که بر روی یک کلمه از جمله ی مورد نظر کلیک کنید تا Babylon به صورت هوشمند کل جمله را تشخیص داده و برای شما به زبان مورد نظر ترجمه کنید . بنابراین نیازی به انجام عملیا اضافی Copy/Paste نیست . البته از آنجا که هیچ گاه ابزارهای مترجم متن ترجمه ی 100% دقیقی را در مقایسه با ترجمه ی انسانی ارائه نمی دهند , این ابزار جدید تنها به شما کمک بسیاری می کند تا با متن مورد نظر از زبانی که تا حد بالایی آشنایی پیدا کنید .
- مشاهده ی نتایج در مطرح ترین مراجع ترجمه و اطلس دنیا : این نرم افزار به شما امکان آن را می دهد تا دیکشنری ها و اطلس های قدرتمند و مطرح دنیا مانند Britannica, Oxford, Merriam Webster, Pons, Larousse, Langenscheidt, Taishukan, Michaelis, Van-Dale و .... را به راحتی در سیستم خود داشته باشید و با یک کلیک به این منابع گرانبها دست یابید .
البته Babylon این گنجینه ی گرانبها را در ازای دریافت مبلغی در اختیار کاربران خود قرار می دهد ولی این دیکشنری ها و اطلسهای مرجع نیز از قاعده ی رعایت نشدن حق کپی رایت مستثنا نخواهند بود !
- Wikipedia content : این ویژگی جدید به کاربران امکان می دهد تا با یک کلیک نتیج جستجوی خود را در اطلس بزرگ و چند رسانه ای قدرتمند Wikipedia به 9 زبان زنده ی دنیا و در میان بیش از 2 میلیون مقاله مشاهده نمایند !
Translation in 50 languages - ترجمه ی لغات از 50 زبان زنده ی دنیا به یکدیگر !
دیتابیس حال حاضر وب سایت Babylon دارای بیش از 1300 لغت نامه ی کوچک و بزرگ از 50 زبان زنده ی دنیاست که به طور مداوم بر تعدادشان نیز افزوده خواهد شد . دارای 25 دیکشنری حرفه ای 13 زبان رایج دنیا که توسط تیم اختصاصی زبانشناسی Babylon تهیه شده اند می باشد . زبانهای English, French, German, Spanish, Italian,Persian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional) , Chinese (Simplified) , Dutch, Russian, Korean و Swedish .
برای دسترسی به دیتابیس قدرتمند دیکشنری های وب سایت Babylon به این صفحه مراجعه کنید .
- Unit Conversions - تبدیل تمامی واحد ها به یکدیگر :
نسخه ی 6.0 از این مترجم قدرتمند نیز ویژگی مفید تبدیل واحد های خود را حفظ کرده است و قادر به تبدیل هر واحد طولی و وزنی و .... به یکدیگر است . با خبر بودن از آخرین تغییرات دنیای ارز و تبدیل واحد پول کشورهای مختلف جهان به یکدیگر نیز از ویژگی های خوب این بخش از نرم افزار است .
- Writing Tools for English : همانطور که نسخه های پیشین Babylon دارای ویژگی مشهور به Correct بودند , نسخه ی جدید این نرم افزار نیز دوباره از این ویژگی سود می برد و لغت مشابه اشتباه تایپ شده ی شما را به صورت هوشمند به شما نشان می دهد .
- Spelling Alternatives : ویژگی تلفظی Babylon که قادر به خواندن لعات برای آشنایی هر چه بهتر کاربر با تلفظ صحیح است .

 

نکته مهم: بعد از دانلود برنامه، فقط کافیت فایل setup32 را اجرا کنید تا برنامه نصب شود. برنامه بطور خودکار کرک شده و افزونه مربوط به دیکشنری فارسی بصورت اتوماتیک اضافه می شود و به راحتی می توانید از این نرم افزار فوق العاده استفاده کنید!
 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 14 مگابایت و فایل کرک در داخل فایل zip قرار داده شده است)

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد