۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

تبدیل عکس های شما را به نقاشی با PhotoArtist 1.26

 

نرم افزار PC

PhotoArtist 1.26 عکس های شما را به نقاشی تبدیل می کند

 

آیا شما نیز همیشه آرزو داشتید که یک نقاش حرفه ای شوید و از هر تصویر و منظره ای نقاشی کنید؟ شاید به این موضوع نیز فکر کرده اید که به دنبال این بروید و آن را به صورت حرفه ای فرا بگیرید اما تا کنون به هر دلیلی موفق یه این کار نشده اید. تا پاین این مطلب به ما همراه باشید.

همان گونه بارها قبلا در این وب سایت گفته شده کامپیوترها قادر به حل بسیاری از مشکلات و رفع نیازهای کاربران می باشند. نرم افزارهای مختلفی که با توجه به نیاز کاربران طراحی و ساخته می شوند تا با ارائه خدمات به آنها مشکلات آن ها را برطرف نمایند. نرم افزارهای مختلفی برای طراحی و ساخت تصاویر و یا نقاشی کردن به صورت کامپیوتری موجود می باشد که کاربران برای کار با این نرم افزارها نیازمند کسب تجربه و فراگیری تکنیکها و همچنین رعایت اصول طراحی می باشند تا در نهایت به نتیجه ای مطلوب دست یابند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری برای اینکه کاربران و افرادی که نیازمند طراحی های این چنینی می باشند اما از داشن کافی در این زمینه و تجربیات و دانستن تکنیک های طراحی اطلاعی ندارند نیز فکری کرده اند و اقدام به ساخت برنامه هایی نمودند که به کمک آن ها کاربران به راحتی می توانند مشکلات خود را برطرف کرده و تصاویر خود را نقاشی و یا طراحی نمایند. درباره موضوعی که در ابتدا بیان کردیم نیز نرم افزارهایی ساخته شده تا به کاربران در رفع این نیاز کمک نماید. این نرم افزارهای با تبدیل تصاویر به صورت نقاشی این امکان را می دهد تا کاربر تصویر مورد نظر خود را همانند یک نقاشی ساخته و از آن بهره برداری کند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن قادر به نقاشی هر منظره و تصویری خواهید بود.

 

PhotoArtist نام نرم افزاری می باشد که کاربران به وسیله آن قادر خواهند بود تا عکس های خود را با اعمال افکت های موجود در برنامه به نقاشی تبدیل کنند. به عنوان مثال کاربر یک عکس را به برنامه وارد می کنید و با استفاده از افکت های موجود در برنامه تصویر را به گونه ای تغییر می دهد که در پایان عکس شما همانند یک نقاشی می شود.

این نرم افزار با تمام نسخه های ویندوز Vista, XP, 2000, 2003, 95, 98, ME, NT4 سازگار می باشد. همچنین این نرم افزار از 15 زبان مختلف نظیر انگلیسی ، روسی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، هلندی ، آلمانی و ... نیز پشتیبانی می کند.

 

لینک دانلود (حجم فایل حدود 13 مگابایت و فایل کرک در داخل فایل zip قرار داده شده است)

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
mahyar جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ق.ظ

salam age mishe mikhastam dar morede in narm afzar ke yek noskhe az in be name PHOTO ART KE monhaser be goshiye p910 va p900 hast tozih va khaheshan in namafzare ghavi ro ba seriyal number <cod> > baramon bezarid....mamnon mishim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد