۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

تهیه لیست و آرشیو از فایل های شما

 

نرم افزار PC

تهیه لیست و آرشیو از فایل های شما توسط

 
 CD Catalog Expert v9.21.7.618

شاید شما نیز در دسته کاربرانی باشید که در کامیپوتر شخصی خود از فایل ها و اطلاعات مختلفی نگهداری می کنید. فایل صوتی و تصویری مختلف با فرمت های گوناگون، سندهای متنی متفاوت، نرم افزارها و فایل های اجرایی و ... . دسته بندی همه این فایل به صورت دقیق و منظم هیچگاه به صورت دستی امکان پذیر نیست و شما قادر نخواهید بود تا همه فایل های خود را به صورت منظم لیست نموده و مسیر تمامی آن ها را در ذهن خود داشته باشید. مگر این که تمامی فایل های یک فرمت خاص را در یک شاخه قرار دهید و در صورت نیاز به یکی فایل از آن فرمت در آن شاخه به دنبال آن باشید. به عنوان مثال یک پوشه را به فایل های MP3 قرار داده و در داخل آن نیز اقدام به پوشه بندی نمایید که این کار زمان بر می باشد.

امروز قصد معرفی نرم افزاری را داریم که کاربران به وسیله آن می توانند اقدام به ساخت کاتالوگ های کامپیوتری از فایل های خود نمایند. این نرم افزار برای افرادی که دارای آرشیوهای مختلف فیلم و یا موسیقی می باشند بسیار مفید واقع خواهد شد.

 

CD Catalog Expert نام نرم افزاریست که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا از تمامی فایل های موجود در هارد دیسک ، Cd ها و فایل های موجود در حافظه های جانبی خود آرشیوی تهیه نمایند. این نرم افزار با نمایش تمامی فایل های موجود این امکان را به کاربر می دهد تا آن ها را به صورت منظم و دلخواه دسته بندی نماید . در این نرم افزار با استفاده از ابزارهای مختلف و رابط گرافیکی زیبا کاربران قادر خواهند بود تا تمامی امور مربوطه را به راحتی انجام دهند.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- استفاده آسان از نرم افزار برای تمامی سطوح کاربران و ویژگی های متعدد

- پشتیبانی از CD/DVD-ROMs, هارد دیسک , درایوهای شبکه , حافظه های جانبی قابل اتصال به سیستم

- دارای موتور جستجو قدرتمند برای یافتن فایل ها

- کنترل فایل ها در قسمت لیست فایل ها

- مشاهده فایل ها و مسیر آنها به صورت درختی

- قابلیت export نمودن لیست به صورت HTML

 و ... .

 

 

لینک دانلود (حجم فایل در حدود 2 مگابایت و کرک برنامه در داخل فایل zip گنجانده شده است)

 

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد