۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

مدیریت حرفه ای بر شبکه های کامپیوتری با SmartCode VNC Manager

 

نرم افزار PC

مدیریت حرفه ای بر شبکه های کامپیوتری توسط SmartCode VNC Manager Enterprise v3.6.20
 

 

مدیریت بر روی شبکه های کامپیوتری نیاز به تخصص دارد و افرادی که به عنوان مدیر سرور انتخاب می شوند معمولا دارای تحصیلات مربوطه در این زمینه می باشند. یک مدیر شبکه علاوه بر کنترل و نظارت فنی بر روی سیستم ها نیازمند نظارت بر عملکرد کاربران نیز می باشد تا از سوی کاربران ، شبکه دچار اختلال و مشکلات نشود. برای این نظارت بر شبکه های کوچک معمولا مشکلات زیادی وجود ندارد و دردسرها برای نگهداری یک شبکه زمانی آغاز می شود که یک مدیر شبکه از یک شبکه بزرگ کامپیوتری با تعداد کاپیوترهای زیاد نگهداری می کند. در شبکه های کوچک معمولا در زمان بروز اختلال و مشکلات با صرف زمان اندکی می توان مشکلات کشف و در جهت رفع آنها اقدام نمود اما در شبکه های بزرگ این چنین نیست. همچنین مدیر شبکه برای کنترل بر اعمال کاربران در شبکه های بزرگ نمی تواند همانند شبکه های کوچک محلی عمل کرده و به صورت دستی و با ملاحظه رفتاری از اعمال کاربران شبکه را تحت کنترل خود داشته باشد. نرم افزارهای مدیریتی بسیار زیادی برای کنترل و مدیریت بر شبکه طراحی شده اند. این نرم افزارها به مدیران شبکه اختیارات زیادی می دهند تا در کنترل ، نگهداری ، عیب یابی در شبکه نظارت بر عملکرد کاربران و ... دچار مشکل نشوند و به راحتی به وظیفه مدیریت و نظارت در شبکه اقدام کنند.
در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که دارای امکانات متعدد مدیریتی و کنترلی برای یک شبکه و به صورت از راه دور می باشد.
SmartCode VNC Manager Enterprise نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توان بر روی شبکه های کامپیوتری کوچک و بزرگ نظارت کاملی داشت. در این نرم افزار امکاناتی برای مدیر شبکه قرار داده شده است تا بتواند از راه دور بر روی سیستم های شبکه نظارت کرده بدون اینکه به سیستم دسترسی محلی داشته باشند. به کمک این نرم افزار می توان از صفحه نمایش تمامی سیستم های موجود در شبکه بازدید نمود. به کمک این ویژگی به راحتی یک مدیر شبکه می تواند از اعمال و اقدامات کاربران شبکه به صورت کامل مطلع شوند و در صورت بروز مشکل از سوی کاربران از دسترسی آن ها به شبکه جلوگیری نمایند. این نرم افزار از تقریبا شش بخش اصلی تشکیل شده و بیشتر امکانات و ویژگی های این نرم افزار در این بخش ها قرار دارد.
در زیر به این بخش ها و تعدای از ویژگی های مربوط به آنها اشاره می کنیم:
- اتصال: یکی از مهمترین بخش های کنترلی این بخش می باشد. در این قسمت مدیر شبکه می تواند تنظیمات مربوط به اتصال شبکه را در اختیار داشته باشد.
- مدیریت کامپیوتر: در این بخش امکاناتی برای کنترل کامپیوترها از راه دور قرار داده شده است که از این امکانات می توان به جستجو در میان شاخه و پوشه های سیستم های شبکه ، ابزار جادویی برای معرفی یک سیستم جدید به صورت مرحله به مرحله ، شناسایی سخت افزاری سیستم های شبکه و دسته بندی کامپیوترها با توجه به سیستم عامل آن ها ، مدیریت بر پروسه های در حال اجرا در هر یک از کامپیوترها ، دسترسی به محیط ویرایشگر Regsitry هر یک از سیستم از راه دور ، قابلیت نصب و حذف نرم افزارهای سیستم های موجود در شبکه از راه دور ، توانایی راه اندازی مجدد سیستم ها و یا خاموش کردن آن ها از راه دور ، ارسال پیغام بر روی صفحه نمایش هر یک از سیستم ها به صورت مجزا و یا به صورت همگانی ، نمایش کامپیوترهایی که در حال حاضر در شبکه از آن ها استفاده می شود و ... .
- مدیریت بر VNC : در این قسمت مدیر شبکه می تواند تنظیمات و اقدامات مربوط به مشاهده اعمال و اقدامات کاربران را انجام دهد و علاوه بر مشاهده صفحه نمایش سیستم آن کاربران ، از آن ها عکس نیز تهیه نماید.
- مدیریت بر Terminal Server : در این قسمت تنظیمات مربوط به ویژگی terminal Service به منظور کنترل کامپیوتر ها به صورت remote قرار دارد.
- مدیریت بر سرور های مجازی
- امنیت : در این قسمت تنظیمات امنیتی مربوط به نرم افزار و شبکه در اختیار کاربر قرار می گیرد.
همچنین این نرم افزار از امکانات متفرقه دیگری نیز برخوردار می باشد که بعد از نصب با آنها آشنا خواهید شد.

 

لینک دانلود (حجم فایل 12 مگابایت می باشد، کرک برنامه در داخل فایل zip قرار داده شده است)
لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
چاپاریست شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.chaparist.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز
سرویس های چاپاریست منتظر پذیرایی از شماست
با عناوین
1-جستجوی مشاغل:میتوانید تواناییهای خود را در معرض نمایش عموم قرار دهید
http://www.chaparist.com/job/index.asp
2-دانلود:بهترین برنامه ها را میتوانید دانلود کنید
http://zone.chaparist.com/newdownload.asp
3-فیلم:جالب ترین فیلم ها در این بخش قرار دارد
http://zone.chaparist.com/film.asp
4-ابزار موبایل:جدیدترین ابزارهای موبایل برای دانلود آماده است
http://zone.chaparist.com/newmobile.asp
5-سخن روز
http://zone.chaparist.com/newquote.asp
6-گالری عکس
http://zone.chaparist.com/gallery.asp
7-لینک روزانه:لینک های فوق العاده جالب و دیدنی http://zone.chaparist.com/newlink.asp

و ................
با حضور زیبایتان سرافرازمان نمایید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ب.ظ

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد