۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

گوشی N800 نوکیا

 

سهولت اتصال و صفحه نمایشی گسترده نوکیا N800 بهترین تجربه استفاده از اینترنت را در میان گوشیهای موبایل را ارائه می کند.

در کنفرانس CES در لاس وگاس نوکیا نسل آینده کامپیوتر چند رسانه ای سری Nخود را به نام N800 ارائه کرد. این گوشی زیبا، ترکیبی از تجربه شخصی اینترنت از طریق اتصال بی سیم، نمایشگری با کیفیت بالا و پشتیبانی از طیف وسیعی از نرم افزارهای اینترنتی می باشد. لوحه اینترنتی نوکیا N800 برای گردش در وب سایت در هر مکان و زمان طراحی شده است.

نوکیا N800 برای استفاده مدام طراحی شده است. تماس اینترنتی، ارسال پیامهای اینترنتی و ارسال پست الکترونیک به منظور ارتباط مداوم از امکانات این دستگاه می باشد. با صدایی استریو، پشتیبانی از انواع رسانه ها و طراحی نوین ارگونومیک، لوحه اینترنتی نوکیا N800 یک دستگاه قابل حمل برای تجربه ای لذت بخش از اینترنت می باشد. استفاده آسان از امکانات ویدئوای زنده و ذخیره شده اینترنتی.

این گوشی که بر اساس گوشی موفق لوح اینترنتی نوکیا 77۰ طراحی شده، با سرعت و کارایی بالاتر، دارای صفحه کلید تماسی با فرمت qwerty، اتصال دائم از طریق Wi-Fi و یا بلوتوث، دارای دوربین و طراحی جمع و جور می باشد.

آری ویرتانن، مدیر بخش محصولات چند رسانه ای نوکیا گفت:" از آنجاییکه اینترنت به تدریج جزو لاینفک زندگی مردم می شود، لوحه اینترنتی نوکیا N800 به منظور دسترسی آسان و سریع به اینترنت از هر مکانی طراحی شده است. نوکیا N800 سطح جدیدی از ترکیب سرعت، کارایی و قابلیت جابجایی را همراه با طراحی جمع و جور و شیک ارائه می کند."

قابلیتها این گوشی شامل مرور بهینه شده وب توسط نرم افزار Navicore، تماس و ارسال پیام از طریق بسیاری از سرویسهای معروف اینترنتی و همچنین سرویس موسیقی راپسودی RealNetworks می باشند. به علاوه همکاری نوکیا با شرکت Sprint در زمینه WiMax و Skype برای تماس تلفنی اینترنتی نیز اعلام گردید.

لوح اینترنتی نوکیا N800 از سیستم عامل مبتنی بر linux نوکیا بهره مند می باشد. بستر Maemo در سال 2005 به منظور ارائه امکانات به برنامه نویسان Open Source برای تهیه نرم افزارهای مخصوص لوحه های اینترنتی نوکیا راه اندازی شد. کاربران نوکیا N800 قادر خواهند بود که از طیف وسیعی از نرم افزارها استفاده کنند.

نوکیا N800 به زودی در بازار های دنیا در دسترس خواهد بود بود و پیش بینی می شود که در بازار اروپا دارای قیمتی حدود 399 یورو باشد.

چند تا عکس خفن از N800

1024x768 click here

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد