۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

قفل گذاری بر روی CD و DVD و سایر حافظه ها

 

نرم افزار PC

CD-Lock v07.03.2 نرم افزاری برای قفل گذاری


بر روی CD و DVD و سایر حافظه ها

 

برای محافظت کردن از اطلاعات ارزشمند خود مخصوصا اطلاعات روی CD وDVD و فلاپی و سایر حافظه های جانبی چه می کنید ؟ آیا دنبال راهی برای قفل گذاری و غیر قابل دسترسی کردن آنها نیستید ؟
CD-Lock نام نرم افزار امنیتی جدید و کوچک و بسیار مفیدیست که امنیت هر نوع حافظه ی جانبی جدا شدنی شما را با کدگذاری آنها توسط تکنولوژی Blowfish تامین می کند . این نرم افزار که با ویندوز های 2000 و Xp سازگاری دارد , تمامی نام ها و فایلهای موجود در دیسک را کدگذاری می نماید و تنها یک پسورد کلی به شما می دهد که وقتی CD یا DVD را قرار در درایو مربوطه قرار می دهد از شما یک پسورد می خواهد و در صورت درست وارد نمودن آن شما قادر به دسترسی به اطلاعات آن خواهید بود ! این کار به گونه ای مشابه برای انواع دیگر حافظه های جانبی نیز موثر خواهد بود ! فلاپی دیسک ها و فلش دیسک های USB از این دسته اند .
برای کار با نرم افزار تنها لازم است که اطلاعاتی را که مایل به رایت آنها می باشید را در درایو CD-Writer و یا DVD-Writer خود کپی نمایید و سپس از داخل محیط CD-Lock اطلاعات را کد گذاری و سپس دستور رایت را به ویندوز بدهید ! این نرم افزار توسط Burning Wizard ویندوز به رایت محافظت شده ی اطلاعات می پردازد !
 

 

لینک دانلود (حجم فایل 1 مگابایت می باشد، کرک برنامه در داخل فایل zip قرار داده شده است)

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد