۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

بدست آوردن پسورد فایلهای Rar با نرم افزار RAR Password Cracker

 

نرم افزار PC

 بدست آوردن پسورد فایلهای Rar با نرم افزار
 RAR Password Cracker

اگر پسورد فایلهای Rar خود را فراموش کرده اید نرم افزار RAR Password Cracker آخرین امید شما خواهد بود.تست های صورت گرفته توسط ما نشان داد این برنامه برای یافتن یک پسورد سه حرفی بیش از یک ساعت به جستجو پرداخت که شاید مدت زمان زیادی باشد اما با توجه به اینکه RAR Password Cracker هنگام اجرا مقدار بسیار جزئی از حافظه کامپیوتر را اشتغال می کند می توانید بدون نگرانی از کاهش سرعت سیستم، آنرا برای مدت زمان طولانی فعال نگاه دارید تا به جستجوی پسورد فایل Rar اقدام کند.
این نرم افزار دارای یک محیط ظاهری کاربرپسند و بسیار راحت است. در هنگام اجرا نرم افزار پیش بینی می کند که چه مدت زمان لازم است تا پسورد فایل Rar شکسته شود. ضمن آنکه همیشه می توانید با کلیک بر روی آیکون کوچک شده ی برنامه، مقدار زمان باقی مانده را مشاهده کنید.
در صورتیکه پس از زمان مشخصی نرم افزار نتوانست پسورد فایل Rar را تشخیص دهد و شما نیازمند خاموش کردن سیستم خود بودید، این برنامه می تواند در راه اندازی بعدی ویندوز مجددآ جستجوی خود را از همان مقدار قبلی ادامه دهد.
آخرین نسخه از این نرم افزار RAR Password Cracker 4.12 می باشد که با استفاده از دو روش به یافتن پسوردها اقدام می کند روش نخست "bruteforce" و روش دوم "dictionary" است. هرچند که فایل های "dictionary" بصورت پیش فرض در برنامه وجود ندارند و شما باید خود آنها را به نرم افزار اضافه کنید.
نرم افزار RAR Password Cracke برنامه ای کارآمد برای تمامی کاربرانی است که روزانه با تعداد زیادی فایل های فشرده Rar سر و کار دارند.

 

لینک دانلود  (لینک دانلود مستقیم)
رمز فایل: www.mobin-group. com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد