۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

تبدیل ویندوز XP به نسخه نهایی ویندوز ویستای Ultimate

 

تبدیل ویندوز XP به نسخه نهایی ویندوز ویستای Ultimate

سلام!
وقتی نسخه آزمایشی ویندوز ویستا ارائه شد برنامه های زیادی برای تبدیل نمای ظاهری ویندوز ایکس پی به ویندوز ویستا وارد بازار شد ولی همه ی آنها به اندازه ی برنامه ی نام آشنای Vista Inspirat محبوبیت پیدا نکردند. این برنامه چون بر اساس نسخه آزمایشی ویندوز ویستا طراحی شده بود آن امکانات و قسمت هایی که در نسخه نهایی ویندوز ویستا عرضه شد را نداشت.(مخصوصا نسخه Ultimate ویندوز ویستا)
جدیدا نسخه شماره 2 برنامه Vista Inspirat (بروز رسانی شده) با نام تجاری Vista Inspirat Ultimate 2 عرضه شده است که مانند نسخه قبلی رایگان است و کاملا ویندوز ایکس پی شما رو به نسخه نهایی ویندوز ویستا Ultimate تبدیل می کند. از خوبی های اصلی این برنامه به این صورت است که مانند برنامه های دیگر نیست که ویندوز با همان شکل و شمایل قبلی بالا بیاید و بعد از گذشت زمانی کوتاه تازه تغییرات را اعمال کند و به شکل جدید قالب ویندوز تبدیل شود. این برنامه قبل از اینکه ویندوز به ما خوش آمد گویی کند همه تغییرات را اعمال کرده است. در حال حاضر که زمان زیادی از ارائه این نسخه نمی گذرد حدود یک میلیون و دویست هزار بار دانلود شده است. (یکیش هم خودم واقعا که شبیه ویندوز ویستا می شه و خیلی نسبت به نسخه قبلیش بهتر شده. توصیه می کنم حتما این برنامه را دانلود کنید و ویندوز ویستا واقعی را احساس کنید.)
برای اینکه ببینید چه تغییراتی پس از نصب این نسخه جدید برنامه در ویندوز شما اعمال می شه فقط کافی است این عکس را ببینید. البته این عکس تمام تغییرات را نشان نمی دهد چون از صفحه ورود گرفته تا تصاویر متحرک کپی کردن فایل ها و هزاران قسمت دیگر را تغییر می دهد. خودتان بهتر می دانید چه تغییراتی می کند ولی با توجه به اینکه این تغییرات بیشتر است نسبت به نسخه قبلی.
می توانید نسخه جدید این نرم افزار را از لینک مستقیم زیر با حجم 27 مگابایت دانلود کنید.(دوتا لینک قرار داده شده که در صورت خراب بودن یکی از دیگری استفاده کنید. هر دوی لینکها مستقیم است و FTP می باشد و به راحتی می توانید دانلود کنید.)

لینک دانلود شما ره 1: BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2

لینک دانلود شماره 2: BricoPack Vista Inspirat Ultimate 2

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ق.ظ http://www.golestantalk.com

سلام به دوست عزیز میخواستم گزارش لینک خراب رو بدم...
هر دوی لینک خرابه و هیچ کدومش کار نمیکنه.
البته با عرض پوزش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد