۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

محبوبترین ضد ویروس دنیا = Kaspersky Internet Security 7.0 2007

 

نرم افزار PC

معرفی Kaspersky Internet Security 7.0 2007 جدیدترین

 نسخه از بسته امنیت اینترنتی محبوبترین ضد ویروس دنیا !

 

کمپانی امنیتی Kaspersky Lab روسیه یکی مطرح ترین و معتبر ترین کمپانی های امنیتی و سازنده انواع ضد ویروس ها، ضد جاسوس ها، بسته های امنیتی اینترنتی و سایر نرم افزار های امنیتی مختص کاربران خانگی و کمپانی های کوچک و بزرگ است که از سال 1997 با تاسیس دفتر مرکزی کمپانی خود در موسکو روسیه آغاز به کار کرد .

شاید در آن دوران هیچ کس توقع آن را نداشت که Kapsersky در کمتر از یک دهه به یکی از محبوبترین و قدرتمندترین ضد ویروس های دنیا مبدل شود و بالاتر از بسیاری از ضد ویروس های مطرح زمان همچون Norton، McAfee، Panda و PC-Cillin و ... قرار گیرد. پس ازعرضه قدرتمند نسخه 5.0 ضد ویروس Kaspersky در سال 2005 که از لحاظ قدرت شناسایی، سرعت جستجو و سرعت بالای به روز رسانی دیتابیس و پشتیبانی بسیار قوی کمپانی سازنده در سطح بسیار بالایی قرار داشت، نگاه تمامی منتقدان نرم افزار دنیا به سوی این کمپانی امنیتی روس آمد . در همان سال 2005، ضد ویروس Kaspersky علاوه بر دریافت جوایز بسیار متعدد از سوی وبسایتهای و نشریات معتبر گوناگون نرم افزاری و رایانه ای ، توانست در رتبه دوم منتقدان وبسایت بزرگ TopTenReviews جای گیرد و تا به امروز در همان جا جای خود را بالاتر از نام های بزرگ امنیتی دنیا همچون Norton، McAfee، Panda و PC-Cillin خود را نگاه sدارد . ناگفته نماند که این قرارگیری در رتبه دوم منتقدان وبسایت بزرگ TopTenReviews ارتباط مستقیم با قیمت بالاتر ضد ویروس Kaspersky با ضد ویروس رتبه اول یعنی BitDefender دارد که عامل تاثیر گذار مهمی در نزد منتقدان این وب سایت است در غیر این صورت Kaspersky از دیدگاه اکثر منتقدان نرم افزاری دنیا نه تنها جزدر پاره ای از بخش ها هیچ کمیتی در قیاس با BitDefender ندارد بلکه قابلیت های بسیار بهتر و کامل تری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

کمپانی Kaspersky Lab پس از عرضه بسیار موفقیت آمیز نسخه 6.0 از دو Kaspersky AntiVirus و Kaspersky Internet Security خود در سال 2006 و 2007 به تازگی اقدام به عرضه نسخه 7.0 از ضد ویروس و بسته امنیتی خود را با قابلیت های بهتر و جدیتر و به روزتر برای تمامی کاربران خود کرده است که خبر بسیار خوشایندی برای دوستداران این ضدویروس مطرح است .

و عرضه نسخه 7.0 از محصولات این کمپانی هم اکنون از سوی منابع رسمی در دست بررسی و به اصطلاح بازبینی و عیب یابی های نهاییست با این وجود نسخه نهایی این محصول از سوی بسیاری از منابع غیر رسمی برای علاقمندان منتشر شده است .

Kaspersky Internet Security 7.0 2007 یکی از دو ابر محصول این کمپانیست که علاوه بر دارا بودن ضدویروس قدرتمند Kaspersky AntiVirus 7.0، دارای آخرین نسخه از محصولات ضد جاسوس، ضد اسپم، دیوار آتش و سایر ابزارهای امنیتی این کمپانیست.

برخی از ویژگی های جدید نسخه 7.0 از بسته امنیتی کسپراسکای :

- قابلیت اسکن اطلاعات اینترنتی قبل از اینکه وارد رایانه شما بشوند که به تکنولوژی On-the-fly Scanning مصطلح است !

- تامین امنیت و دفاع از سیستم در مقابل نرم افزارهای ناشناس مخرب جدید !

- سیستم بهینه شما جستجوی ویروس در سیستم که هم سرعت و هم قدرت بالاتری را در جستجو شامل می شود !

- محافظت همه جانبه علیه Rootkit ها .

- به روز رسانی بسیار سریع و اصطلاح آنی دیتابیس نرم افزار .

- محیط زیباتر و ساده تر برای استفاده برای کاربران .

و سازگاری کامل با ویندوز ویستا مایکروسافت که خبر خوشایندی برای کاربران آن سیستم عامل است ...

قابلیت های کلی نرم افزار Kaspersky Internet Security 7.0 :

- تامین امنیت همه جانبه علیه ویروس ها

زیر نظر گرفتن و محافظت کامل از ایمیل ها، ترافیک اینترنتی و اطلاعات رد و بدل شده و وبسایتهای آلوده به ویروس،  محافظت علیه انواع اقسام فایلهای ویروسی و عملکرد بسیار سریع برای نابودیشان و ...

- تامین امنیت همه جانبه علیه جاسوس ها و مخرب ها

ممانعت از ربودن تمامی اطلاعات محرمانه شما (همچون رمز های عبور،  اکانت های مختلف بانکی، کارتهای اعتباری و ...)، گشت و گذاری امن در وبسایتهای گوناگون علیه کلاهبرداری ها و وبسایتهای آلوده به جاسوس، مسدود سازی تمامی نرم افزارهای شماره گیر مخرب که موجب هزینه های هنگفت تلفنی می شود و پاکسازی انواع اقسام نرم افزارهای کوچک و بزرگ جاسوسی و مخرب !

- تامین امنیت همه جانبه علیه هکر ها

مسدود سازی تمامی حملات اینترنتی در محیط شبکه یا اینترنت،  کنترل کامل بر روی فعالیت ها ، تامین امنیت تمامی سیستم های شبکه ،کنترل تمامی نرم افزارهایی که قصد اتصال به اینترنت را دارند و مخفی سازی سیستم شما در دید مهاجمان و مزاحمان از ویژگی های این بخش است .

- تامین امنیت همه جانبه علیه اسپم ها (هرزنامه ها)

محافظت علیه اسپم ها یا هرزنامه ها ( نامه های الکترونیک ناخواسته ) با آخرین تکنولوژی های نوین .

سازگاری مستقیم با اکثرنرم افزارهای رایج مدیریت ایمیل .

و ...

 

لینک دانلود (حجم فایل 22 مگابایت می باشد، کرک برنامه در داخل فایل zip قرار داده شده است)
لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد
. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد