۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

نوشتن ایمیل به خط نستعلیق با نامه نگار ۴

 

نرم افزار PC

نامه نگار 4
برنامه ای برای نوشتن ایمیل به خط نستعلیق

 

نسخه جدید برنامه نامه نگار که برای نوشتن ایمیل به زبان فارسی و خط نستعلیق بکار می رود.
قابلیت های برنامه نامه نگار 4 :
* تحریر مستقیم سه نوع خط نستعلیق، خط تحریری و خودکاری
* استفاده از انواع تهذیب، حاشیه و سربرگ در اطراف متن
* بیش از ۵۰ قلم زیبای میزان پذیر
* محیطی آسان و دوستانه به همراه راهنمای گام به گام
* امکان ارسال متن به کلیه برنامه های تحت ویندوز مانند:
CorelDraw, Photoshop, Freehand, MS-Word
* تنظیم همجواری و نقطه گذاری نستعلیق به سبک دلخواه
* دریافت انواع فایلهای متنی از نرم افزارهای دیگر
* قابلیت ادغام پستی
* غلط یاب املائی
* رسم جدول منظم و نامنظم به ساده ترین روش
* تهیه قالب های HTML و BMP
* رنگ آمیزی متن و جاپ آن بروی انواع چاپگرها
* تهیه و ارسال Email فارسی

 

لینک دانلود نرم افزار (حجم فایل در حدود 20 مگابایت می باشد)

لینک دانلود کرک نرم افزار
(حجم فایل در حدود 1 مگابایت می باشد)

لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد
. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مبین یازرلو سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://tgs.blogsky.com

سلام آقا
بابت لینک ممنونم،من هم لینک دادم.

مرتضی چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:51 ب.ظ

الآن دارم دانلود می کنم . امیدوارم مشکلی پیش نیاد. اگه همونی که من می خوام باشه خیلی ممنون می شم

نسترن جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام ممنون اما اینا که assword می خواد میشه راهنمایی کنین لطفا؟

سلام
میشه دقیقا بگین کدوم برنامه؟

نیما جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:48 ب.ظ

ممنون از زحماتتون. من برنامه را نصب کردم و راه اندازی کردم اما منوی بالا آن بصورت علامت سوال می آید و نه فارسی و نه انگلیسی است. ممکن لطف کنید بگید چطور میشه تنظیمات رو چطور انجام بدم تا منوها یا فارسی یا انگلیسی باشند.ممنون و سپاسگزار

سلام نیما خان
متاسفانه من متوجه نشدم کدوم برنامه رو میگید چون در واقع بلاگ اسکای نمیکه که نظر برای کدوم پست ثبت شده لطفا اسم برنامه رو هم بگید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد