۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

یک ذره بین حرفه ای برای صفحه نمایش با Zoommy 3.1

 

نرم افزار PC

Zoommy 3.1 یک ذره بین حرفه ای
 برای صفحه نمایش
 

Zoommy نام ابزاری است که همانند یک ذره بین برای کامپیوتر شما عمل می کنید . شاید به این نکته اشاره کنید که خود سیستم عامل ویندوز نیز دارای ذره بین می باشد. اما این نرم افزار دارای ویژگی ها و امکانات بیشتری نسبت آن می باشد.

به وسیله این نرم افزار شما می توانید از منهای 4X تا مثبت 30X اقدام به نزدیک نمایی هر نقطه از صفحه نمایش نمایید. همچنین از دیگر امکانت این برنامه می توان به عکس برداری از نقاط مشخص اشاره نمود. بدین شکل که شما توسط ابزار مخصوص این برنامه قسمتی از صفحه نمایش خود را مشخص کرده و با راست کلیک بر روی کادر انتخاب شده و انتخاب گزینه SAVE اقدام به ذخیره سازی قسمت مشخص شده نمایید.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان Follow Mouse اشاره کرد. به کمک این ویژگی ، پنجره نمایش بزرگ نمایی نرم افزار با حرکت موس شما آن را دنبال خواهد کرد و به صورت خودکار تغییر مکان می دهد و دیگر نیاز نیست به صورت دستی اقدام به جابجایی پنجره برنامه نمایید. برای خارج شدن از این حالت هم با راست کلیک بر روی آیکن نرم افزار در کنار ساعت استفاده نمایید.

این ابزار علاوه بر نمایش تصویر نزدیک شده اطلاعات مربوط به نشانگر موس و نوع تصویر را نشان می دهد. اطلاعاتی نظیر موقعیت مکانی موس بر روی صفحه نمایش ، رنگی که اشاره گر بر روی صفحات وب بر روی آن قرار گرفته است و ... که در زمینه برنامه نویسی برای برنامه نویسان بسیار مفید می باشد.

همچنین شما می توانید این نرم افزار را به گونه ای تنظیم نمایید که در هنگام نمایش تصاویر نزدیک شده را به گونه ای نشان دهد که رنگ ها و حالت نمایش تغییر یافته باشد. به عنوان مثال می توانید در حات سیاه و سفید تصاویر را مشاهده کنید و رنگ ها را تغییر داده و به صورت تاریک تر و یا روشن تر تصاویر دیده شود. این تنظیمات بر روی قسمت ذخیره عکس هم قابل اعمال می باشد.

 

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....

  دانلود کنید نسخه  3.1 را با حجم 1.81 مگابایت
  تصویری از محیط نرم افزار
  English Explanations


برای دریافت کرک اینجا را کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد