۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

عکس برداری از روی فیلم توسط Video Snapshots Genius v1.1

 

نرم افزار PC

عکس برداری از روی فیلم توسط Video Snapshots Genius v1.1
 

آیا تا به حال برای شما این موضوع پیش آمده است که نیاز به تهیه یک عکس از روی یک فیلم را داشته باشید. به عنوان مثال قصد این را دارید تا از روی یک فیلم عروسی و یا یک فیلم خانوادگی تعدادی عکس تهیه کنید.همان طور که مطلع می باشید تهیه عکس از روی فیلم از روش های معمولی مانند استفاده از کلید Printscreen در صفحه کلید امکان پذیر نمی باشد. نرم افزارهایی هم که برای این منظور طراحی شده اند این وظیفه را با تهیه عکس با کیفیت بسیار پایین انجام می دهند.

نرم افزاری را امروز به شما معرفی می کنیم که به کمک آن شما می توانید از روی فیلم های خود عکس های متعدد را همانند کیفیت فیلم تهیه کنید.

 

Video Snapshots Genius نام نرم افزاری است که شما به کمک آن می توانید به راحتی از روی تصاویر اقدام به تهیه عکس نمایید. این نرم افزار

این توانایی را در اختیار شما قرار می دهد تا از از روی فایل های تصویری با فرمت MPEG, AVI, WMV, DivX, RealMedia, QuickTime و DVD اقدام به تهیه عکس و ذخیره سازی آن ها به فرمت های مختلفی نظیر BMP, JPEG, GIF, PNG و TIFF نمایید.

همچنین شما در این نرم افزار می توانید با انجام تنظیمات زمانی برنامه را طوری تنظیم نمایید تا در طی زمان های معیین و با توجه به فواصل زمانی مشخص اقدام به عکس برداری از روی تصاویر نماید.

همچنین این نرم افزار دارای ابزار نمایش عکس و همچنین دارای ابزاری برای ویرایش عکس می باشد که به کمک آن می توانید شفافیت و روشنایی ، رنگ و دیگر تنظیمات مربوط به عکس را اعمال نمایید.

 

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....

  تصویری از محیط نرم افزار
  English Explanations

 

لینک دانلود
لینک دانلود غیرمستقیم می باشد. برای دانلود از rapidshare بعد از باز کردن لینک به پایین صفحه رفته و بر روی دکمه free کلیک کنید. سپس پس از اتمام وقتی که در میان صفحه است کد امنیتی ظاهر می شود که با وارد کردن آن در محل مخصوص و کلیک برای دانلود برنامه را می توانید دانلود کنید.
نکته: در صورت دانلود به صورت free از رپید شما امکان استفاده از برنامه های مدیریت دانلود را ندارید و با برنامه دانلود مرورگر خود باید دانلود کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
poolaki سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:21 ق.ظ http://poolaki.blogsky.com/

هیچ وقت برای شروع دیر نیست اما هر چه زودتر شروع کنی یک قدم جلو تر هستی .....
دعوت می کنم به جمع ما بپیوندی .....
موفق و سربلند باشی دوست من ...
در انتظار شما هستیم دراین جمع بزرگ.....

دل پاک سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:25 ق.ظ http://delepak.persianblog.com

سلام
:)
عالی بود

ممنون دلپاک عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد