۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

AutoShutdown Pro v5.0

 

AutoShutdown Pro v5.0 برنامه ای جهت خاموش کردن کامپیوتر سر یک زمان معینwww.parsi-soft.com
بارها براتون اتفاق افتاده که می خواهید به جایی بروید ولی کامپیوتر شما باید کارهای خاص خودشو انجام بده. مثلا وسط Defrag کردن یا چک کردن کل هارد برای ویروس هستید که مشکلی براتون پیش میاد و یا باید کامپیوتر رو خاموش کنید و به کارتون برسید و یا اینکه اون رو به همون حالت بگذارید تا بی خودی روشن باشه!! این اتفاق زمان فراغت شما هم میتونه به گونه ای دیگر اتفاق بیفتد! مثلا شب هنگام خواب موزیک مورد علاقتون رو میگذارین و میرین رو تخت میگیرین میخوابین! طبیعتا بعد از نیم ساعت حوصله ندارین دوباره بلند بشین و کامپیتر رو خاموش کنید! چه خوب بود یک تایمر خوب داشتین که این کارهای خاموش کردن رو واسطون انجام میداد!
AutoShutdown یک برنامه ی خوب مدیریت Power کامپیوتر میباشد ! این برنامه علاوه بر توانایی های خوبی که در زمبنه زمان بندی و تابمر بودن داره به Shutdown سربعتر ویندوز و کمتر هدر رفتن انرژی هم کمک میکنه! مثلا میشه با زدن یک کلیک ، تنظیم کنید که سیستم خاموش یا به حالت Standby یا Logoff و یا ...بره! توانایی خوبی هم داره برای کامپیوتر های شبکه های عمومی مثلا
سر ساعت 11 شب تمامی اون سیستم های شبکه خاموش میشه و بیش از اون ساعت کسی نمیتونه به اونا دسترسی پیدا کنه! توانایی جالبی هم در قفل کردن سیستم برای جلوگیری از دسترسی افراد و یا کنترل کامل باتری در سیستم های notebook رو داره و به شما مقدار انرژی Power رو نشون میده! از ویژگی های بسیار خوبی هم که نسخه ی حرفه ای این برنامه داره تنظیم بندی برای برنامه هاست! مثلا وقت کار فلان برنامه تموم شد سیستم خاموش بشه!!

سایت سازنده
 


سایت rapidshare.de : پس از کلیک بر روی لینک دانلود بر روی گزینه Free کلیک کرده و مدت 60 ثانیه صبر کنید تا لینک دانلود پدیدار شود و همچنین متنی که داخل باکس هست را هم وارد نمائید و سپس بر روی لینک ظاهر شده کلیک کرده که دانلود شروع شود.
برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید

لینک دانلود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد