۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

آکواریومی زیبا و طبیعی با Marine Aquarium 2.6

 

نرم افزار PC

تبدیل سیستم به آکواریومی زیبا و طبیعی با Marine Aquarium 2.6

 

یک نواختی و خشکلی محیط مجازی رایانه بسیاری اوقات موجبات خستگی را برای کاربر فراهم می آورد. بدین منظور نرم افزارهای مختلف مانند انواع پوستر ها و کاغد دیواری های زیبا و اسکرین سیور ها و Style ها و .. سعی در ایجاد تغییراتی در ظاهر سیستم برای زیباتر، طبیعی و دلپذیرترساختن محیط رایانه می کنند .

Marine Aquarium نام نرم افزار بسیار زیبا و جالبیست که امکان داشتن آکواریومی بسیار زیبا و پویا را در دنیای مجازی رایانه ولی در محیطی بسیار زیبا و طبیعی برای شما فراهم می آورد. حالات و مدل های سه بعدی طبیعی ماهی ها و دنیای زیر آب، حرکات ماهی ها و موج های طبیعی دریا، صدای بسیار فراگیر و طبیعی و استفاده از مدل های حقیقی و زیبای ماهی ها و همچنین طرزحرکات حقیقی آنها همه و همه نرم افزار را به آکواریومی زیبا و حقیقی و در عین حال بسیار جذاب .

قابلیت خوب این نرم افزار و اسکرین سیور دارا بودن بعد وسیعی از ماهی های زیبای دریاییست که اسامی آنها به شرح زیر است :

Achilles Tang , Addis Butterflyfish , Blue Damselfish , Blue Ring Angelfish , Clearfin Lionfish , Clown Triggerfish , Copper-banded Butterflyfish , Emperor Angelfish , Flame Angelfish , Forceps Butterflyfish , French Angelfish , Koran Angelfish , Lionfish , Longfin Bannerfish , Percula Clownfish , Picassofish , Powder Blue Tang , Purple Tang , Queen Angelfish , Redfin Butterflyfish , Regal Angelfish , Regal Tang , Rock Beauty Angelfish , Royal Gramma , SeaStar , Squarespot Anthias (male) , Threadfin Butterflyfish , Three Stripe Damselfish , Yellow Tang .

با کلیک بر روی نام هر یک از ماهی ها می توانید با عکس و مشخصات آن ماهی آن بیشتر آشنا شوید .

برای دریافت نسخه ی کامل نرم افزار Marine Aquarium 2.6 همراه با سریال مورد نظر با حجم حدود1.7 مگابایت اینجا را کلیک کنید

تصاویری از محیط نرم افزار : 1 , 2

نظرات 1 + ارسال نظر
ثروتمند سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ق.ظ http://monydolar.blogfa.com

سلامی گرم خدمت دوست عزیز و گرامی
اگر به فکر آینده ای روشن هستی و اگر به فکر ثروتمند شدن هستی بیا و به ما بپیوند بدون هیچ هزینه ای فقط با تلاش و کوشش شماست که خودتان را به اوج قله های ثروت می رسانی .
قدمهای ثروتمند شدن
1- خواندن دقیق مطالب وبلاگ
2- ثبت نام رایگان شما
3- تلاش و کوشش بی دریغ شما همراه با پشتیبانی و کمک و مساعدت ما تا کمتر از 6 ماه به آنچه می خواهید می رسید به شرط اینکه این تلاش مداوم و روزی حداقل 3 ساعت ادامه یابد .
بای
فقط ما را از ثبت نام خود آگاه سازید تا شما را یاری کنیم .
به امید موفقیت شما که موفقیت ما در گرو موفقیت شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد