۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

۩۞۩ نرم افزار ۩۞۩

کامپیوتر - موبایل

گوگل پک Google Pack

 

نرم افزار PC

گوگل پک
Google Pack

سایت نرم افزاری میهن دانلود || wWw.MihanDl.CoM

Google Pack نام بسته نرم افزار کمپانی بزرگ Google است که اولین بار توسط لاری پیج (یکی از بنیان گذاران گوگل) در نمایشگاه Ces 2006 معرفی و ارائه شد. این بسته نرم افزاری حجیم شامل مجموعه ای از 13 نرم افزار مفید و کاربردی است که جهت سهولت استفاده کاربران در یک فایل فشرده گنجانده شده است.
موضوع قابل توجه این است که گوگل پک می‌تواند تهدیدی جدی برای مایکروسافت محسوب شود ، چرا که این پک، مجموعه‌ای از بهترین نرم‌افزار های شرکت های رقیب مایکروسافت را یک جا و بصورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار داده است!
برخی از نرم‌افزارهای موجود در مجموعه "گوگل پک" توسط شرکت گوگل تولید شده و تعدادی نیز از نرم‌افزارهای معروف ساخت شرکت‌های معروف دیگر ضمیمه آن شده اند که توجه شما را به آن ها جلب میکنیم:

- Google Earth قدرتمندترین نرم افزار جغرافیایی دنیا است که برای مرور 3 بعدی کره زمین بکار میرود.
با استفاده از این نرم افزار میتوانید بروی مناطق مورد نظر خود زوم کرده و خیابان ها , هتل ها و دیگر مناطق مورد نظر خود را جستجو نمایید.
Google Earth قادر است تصاویر دیجیتالی زیبایی از کره زمین را برای کاربر به نمایش گذاشته و به عنوان یکی از بهترین نرم افزار های اطلاعاتی جهت کسب اطلاعات جغرافیایی از مناطق مختلف جهان , مورد استفاده در امور مختلف از جمله سفر , تجارت , آموزش و ... قابل استفاده است.

- Picasa یکی از بهترین برنامه های مدیریت تصاویر است که از زمان ارائه آن به یکی از سرسخت ترین رقبای برنامه هایی همچون Photoshop Album و ACD See تبدیل شده است.
این نرم افزار دارای قابلیت هایی فراوانی است که از شما دعوت میکنم جهت بررسی آن ها به مطلب کاملی که در مورد آن در همین وب سایت منتشر شده است مراجعه فرمائید. اطلاعات بیشتر...

- Google Pack Screensaver این برنامه نیز یک Photo screensaver است که قادر است کلیه تصاویر شخصی شما را از کامپیوترتان استخراج نموده و آن ها را در هنگام نمایش محافظ صفحه بصورت اتفاقی و full screen به نمایش گذارد. (این برنامه در مواقع بیکاری کامپیوتر فعال شده و از خراب شدن مانیتور شما جلوگیری میکند!)

- Google Desktop همان گونه که از نامش مشخص است نرم افزاری قدرتمند جهت جستجوی ایمیل ها , فایل ها , تاریخچه مرور شما در سایت های اینترنتی و جستجوی اطلاعات مورد نظر شما از میان دیگر اطلاعات شخصی موجود در هارد دیسک سیستم بکار میرود,این برنامه جهت جبران ضعف های سیستم جستجوگر ویندوز ارائه شده و به موفقیت بسیار خوبی نیز دست یافته است.
لازم به ذکر است که جدیدترین نسخه آن بصورت Sidebar عرضه شده است, و با اشغال کردن بخشی از سمت راست دسکتاپ شما, همیشه در دسترس میباشد.

- Google Toolbar for Internet Explorer این نوار ابزار یکی از ابتدایی ترین نرم افزار های تولیدی کمپانی گوگل است که با قابلیت های مختلف خود, امروزه به یکی از بخش های جداناپذیر مرورگر IE تبدیل شده است.
این نوار ابزار بصورت یک پلاگین بروی اینترنت اکسپلورر نصب شده و دارای قابلیت های مختلفی همچون دسترسی سریع به بخش های مختلف جستجوگر گوگل, جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی , سیستم پر کردن خودکار فرم های اینترنتی و بسیاری قابلیت های دیگر میباشد!

- Mozilla Firefox with Google Toolbar یکی از قدرتمندترین رقبای مرورگر معروف مایکروسافت است که با قابلیت های فراوان خود همچون سرعت بالای مرور صفحات اینترنتی, کنترل های Tab , تنظیمات سفارشی کاربر , امکان افزودن پلاگین های متفاوت و امنیت بالا, در طول مدت کوتاهی بسیاری از کاربران IE را به سوی خود جذب کرده است.

- Norton Antivirus 2005 Special Edition نگارش ویژه برنامه ضد ویروس نورتون است که اگر چه تمامی قابلیت های نسخه عادی این محصول را ندارد اما حداقل امنیت ممکن را برای سیستم شما فراهم میسازد. (به عنوان مثال از نمونه نقص های آن میتوان به عدم وجود سیستم حفاظتی جهت مقابله با کرم های اینترنتی اشاره کرد.)

- Ad-Aware SE Personal محصولی قدرتمند از کمپانی Ad-Aware است که جهت شناسایی و حذف برنامه های مخرب جاسوس افزار, موسوم به Spyware بکار میرود.

- Adobe Reader 7 , محصول معروف کمپانی ادوبی است که جهت مشاهده, پرینت و جستجوی فایل های PDF بکار میرود, لازم به ذکر است که نسخه 7.0 این نرم افزار از 50% سرعت بیشتر نسبت به نسخه 6.0 آن برخوردار است.

- Google Talk یکی از غافلگیر کننده ترین نرم افزار های کمپانی گوگل است , که پس از عرضه آن , مهمترین تهدید برای مسنجر های کمپانی های Yahoo و MSN محسوب میشود.
این برنامه پیام رسان فوری از ساختار بسیار ساده ای تشکیل شده و دارای قابلیت تلفن اینترنتی میباشد.(این نرم افزار در حال حاضر نسبت به دیگر برنامه های پیام رسان از کمبود ها و نقص های زیادی برخوردار است و جای زیادی برای پیشرفت دارد.)

- GalleryPlayer HD Images با استفاده از این برنامه میتوانید نقاشی ها و عکس های با کیفیتی را که قبلا بصورت دیجیتالی موجود نبوده اند مشاهده نموده و از آن ها در Desktop و Screen Saver ویندوز خود استفاده نمایید.

- RealPlayer نرم افزاری قدرتمند از کمپانی Real است که جهت اجرای انواع فایل های صوتی - تصویری موجود در هارد دیسک و اینترنت بکار میرود.

- Trillian یکی از بهترین پیام رسان های چند کاره موجود است که با معروف ترین برنامه های پیام رسان اینترنتی همچون AIM, ICQ, MSN و Yahoo سازگار بوده و از آن میتوان جهت اتصال همزمان به چند سیستم پیام رسان از کمپانی های متفاوت استفاده نمود.
شاید دلیل انتخاب این نرم افزار از جانب گوگل این بوده است که این نرم افزار بصورت مستقیم از جانب هیچ یک از رقبای این کمپانی پشتیبانی نشده و Trillian فقط نقش یک ارتباط دهنده مستقل را در بین Messeger ها بازی میکند.

در پایان این نکته را بیان کنم که دانلود و استفاده از این پک نرم افزاری راهی سریع, آسان و رایگان جهت رسیدن به نرم افزار های اساسی مورد نیاز کامپیوتر شما میباشد پس چنانچه از پهنای باند اینترنتی خوبی برخوردار هستید از دریافت آن لحظه ای دریغ نکنید!  فایل در سرور خودمون قرار داره و می تونید بصورت مستقیم و با سرعت بالا دانلود کنید.
ضمن
ا رمز فایل مثل همیشه www.mobin-group.com می باشد.

 لینک دانلود
برای دانلود، روی لینک بالا کلیک سمت راست نموده و Save Target As را بزنید.

 


 

نرم افزار موبایل

Rahyab - Tehran 85

نرم‌افزار نقشه‌خوان تلفن همراه، نقشه شهر تهران با امکان جستجوی اماکن و معابر مهم،‌ هتل‌ها، موزه‌ها، سفارتخانه‌ها، آژانس‌های بین‌المللی،‌ و نقشه کوچک مناطق شهرداری مشخصات نقشه مکان شهر تهران مقیاس ۱:۳۵۰۰۰ بزرگ‌نمایی ۳ مرحله دقت ۷، ۶۰، ۱۰۰ نقطه در اینچ محدوده شمال دربند شرق تهران‌پارس غرب استادیوم ورزشی آزادی جنوب بهشت‌زهرا جستجو اماکن و معابر مهم، هتل‌ها، موزه‌ها، سفارتخانه‌ها، آژانس‌های بین‌المللی، راهنما صفحه‌کلید، راهنمای نقشه، مشخصات مورد نیاز جاوا پشتیبانی MIDP2 یا بالاتر حافظه داخلی حداقل ۴ مگابایت کارت حافظه حداقل ۴ مگابایت (فقط برخی از گوشی‌های نوکیا به این فضا احتیاج دارند) محدودیت حجمی عدم وجود محدودیت حجمی برای اجرای برنامه‌های جاوا اتصال به کامپیوتر کابل، بلوتوث، درگاه مادون قرمز، و غیره گوشی‌های آزمایش‌شده نوکیا.
رمز فایل www.mobin-group.com می باشد.

 لینک دانلود
برای دانلود، روی لینک بالا کلیک سمت راست نموده و Save Target As را بزنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد